יום שני, 22 ביוני 2015

מבצע קיץ של מותג מוצרי התינוקות הטבעיים O'8 מעון ילדים לשנה במתנה !! בשווי 18,880 שקל – לאחד מרוכשי מוצר מהסדרה – ברשת "מוצצים" ברחבי הארץ.

מבצע קיץ של מותג מוצרי התינוקות הטבעיים O'8 
מעון ילדים לשנה במתנה !! בשווי 18,880 שקל – לאחד מרוכשי מוצר מהסדרה – ברשת "מוצצים" ברחבי הארץ.

O'8 – המותג הישראלי החדש לטיפוח התינוק – פותח את הקיץ במבצע סוער שיעניק לזוכה אחד תשלום מעון ילדים לשנה שלמה, בעלות של 18,880 שקל !

O'8 – הוא שמה של סדרת מוצרים חדשה לטיפול וטיפוח תינוקות. הסדרה מביאה עמה בשורה רעננה וחדשנית, לאימהות שחשוב להן לטפל בעור הרגיש של התינוק שלהן בדרך טבעית. מוצרי הסדרה מכילים 100% מינרלים מהטבע ומרכיבים טבעיים המופקים מאצת הדונליאלה סלינה שגדלה בים המלח, אשר מאופיינת בריכוז גבוה מאוד של אנטיאוקסידנטים ובטה קרוטן.

מתי אבשלומוב, אדריכל יהודי שהתגורר בניו יורק ועלה לישראל כציוני,  עומד מאחורי פיתוח סדרת המוצרים, כאשר החזון שלו היה למצוא דרך טבעית לטיפוח עור התינוק, עוד בהיותו אב צעיר כשחיפש פתרונות ולא הסתפק במה שהוצע על המדפים.

מבצע הקיץ הסוער שמלווה את השקת המותג בישראל נולד מתוך החזון של אבשלומוב, להקים חברה ישראלית, שתיתן מעצמה בחזרה לחברה, בין היתר, על ידי התחייבות לייצור בישראל .  
"כאב לארבעה ילדים", מסביר אבשלומוב, "אני יודע היטב כי  מוצרי הצריכה והמזון עבור הילדים הם למעשה העול האמיתי על המשפחה.   לכן, עם בחירת הפרס למבצע הקיץ, ידעתי מיד שזה יהיה משהו הקשור להפחתת העול הכבד על ההורים הצעירים".


מבצע הקיץ מתחיל מה 1.6 ויימשך עד אמצע אוגוסט. בתאריך  28.8 –  יוכרז הזוכה  שיקבל את תשלום המעון לילד. המבצע יתקיים ברשת "מוצצים" ברחבי הארץ. בכל קנייה של מוצר מסדרת מוצרי התינוקות O'8 מקבלים שובר השתתפות. הפרס, בשווי 18,880 שקל, יינתן ב 10 תשלומים שווים מדי חודש כפי שנהוג בתשלומי המעון בישראל.

סדרת  O'8 כוללת מגוון מוצרים המשלימים את הטיפול בתינוק: סבון נוזלי, קרם לתפרחת חיתולים, שמפו אל-דמע לתינוקות ותחליב גוף לתינוק. 

לבירור נקודות מכירה: 03-5358483. בפייסבוק: O8 ישראל - Oeight Israel