יום שבת, 11 ביולי 2015

קופיקו והקפואריסטים- לראשונה בישראל, קופיקו, הקוף הלאומי יוצא לסיבוב הופעות ברחבי המדינה ומארח מופע קפוארה מקצועי, ייחודי ומלהיב שטרם נראה כמותו בעולם הילדים.

קופיקו והקפואריסטים





לראשונה בישראל, קופיקו, הקוף הלאומי יוצא לסיבוב הופעות ברחבי המדינה ומארח מופע קפוארה מקצועי, ייחודי ומלהיב שטרם נראה כמותו בעולם הילדים.

מופע מרהיב של קופיקו בשילוב רקדני קפוארה.
קפוארה הינה אמנות לחימה עתיקה מברזיל המשלבת מוסיקה, ריקודים, סלטות וכיו"ב.
קופיקו פוגש את קוגומלו, מאסטר הקפוארה של ישראל, אשר מספר לו שהוא עומד להשתתף בתחרות הלהקות השנתית של שכונת עין גנים ומבקש את עזרתו של קופיקו, על מנת להבטיח שהלהקה שלו תזכה במקום הראשון בתחרות. קופיקו כמובן מתנדב לעזור בדרכו המשעשעת ומלאת התעלולים, והתוצאה הינה מופע מצחיק עד דמעות בשילוב שירים, ריקודים ובליווי רקדני קפוארה מקצועיים.
אורך המופע: כ- 45 דקות.


·      בהשתתפות לביא קגן (קוגומלו), מאסטר הקפוארה של ישראל והבעלים של סטודיו קוגומלו, הסטודיו המוביל בארץ לקפוארה.


מופע מרהיב של קופיקו בשילוב רקדני קפוארה.
קפוארה הינה אמנות לחימה עתיקה מברזיל המשלבת מוסיקה, ריקודים, סלטות וכיו"ב.
קופיקו פוגש את קוגומלו, מאסטר הקפוארה של ישראל, אשר מספר לו שהוא עומד להשתתף בתחרות הלהקות השנתית של שכונת עין גנים ומבקש את עזרתו של קופיקו, על מנת להבטיח שהלהקה שלו תזכה במקום הראשון בתחרות. קופיקו כמובן מתנדב לעזור בדרכו המשעשעת ומלאת התעלולים, והתוצאה הינה מופע מצחיק עד דמעות בשילוב שירים, ריקודים ובליווי רקדני קפוארה מקצועיים.
תאריכי פסטיבל קופיקו שפתוחים לקהל:הכניסה חינם!!
20.7-22.7- מתחם קופיקו קניון רחובות רחובות
28-30.7- פסטיבל קניון רמות
3-5.8- קניון קריית אונו
9-10.8- רמלה עזריאלי
11-13.8- ארנה נהריה
16-18.8- סטאר סנטר אשדוד
23-25.8- מודיעין עזריאלי

מצ"ב הקומוניקט עם פרטים על המופע ותמונת פרומו
קרדיט צלם :יוסי צבקר.

הפקה: עמית גביש;  בימוי: אלון שלגל;  כוראוגרפיה: מירב שרעבי;  כוראוגרפיה קפוארה: לביא קגן;  שחקנים: מאיה לוי/ענבר גל, לביא קגן;  רקדני קפוארה: קוגומלו סטודיו לקפוארה.