יום רביעי, 8 ביולי 2015

בלונדיניות נהנות יותר? "סאן אין", המותג המוביל להבהרת שיער, מוכיח שכן...


בלונדיניות נהנות יותר?
"סאן אין", המותג המוביל להבהרת שיער, מוכיח שכן... 






הקיץ הישראלי בפתח וסאן אין, המותג המוביל להבהרת שיער ביתית, כבר מחכה לך על המדפים בניחוחות אקזוטיים לבחירתך: סאן אין למון פרש (בניחוח לימון) וסאן אין טרופיקל בריז (בניחוח טרופי).
סאן אין הינו תכשיר ספריי המבהיר את השיער בעדינות, בקלות ובמהירות תוך שליטה מלאה בתוצאות בעזרת חשיפה לקרני השמש או באמצעות פן לשיער. תרכובת הפורמולה של סאן-אין נטולת אלכוהול, הגורם ליובש השיער, והיא מועשרת בקונדישנר (מרכך) ותמציות צמחים ושמנים המעניקים לשיער מראה טבעי, בריא וזוהר.     
בתור נערה אני זוכרת שתמיד רציתי גוונים שטנים בשיער.
תמיד הייתי יושבת במספרה שעות על גבי שעות ומקבלת את הגוונים שלי!
הציעו לי לאחרונה להתנסות בסאן אין.
מרחתי את קצוות השיער שלי במותג, בניחוח לימוני ויצאתי לשמש.
השיער אכן קיבל גוון עדיין יותר ובהיר יותר.
השימוש נוח, מתאים לבנות נוער שנוטות לגוון שטני בשיער.

בקיץ הישראלי סאן אין משלים את המראה המטופח שלך בגוונים המחמיאים לעור הפנים ומעניקים לך עידון וברק לשיער.  
שני התכשירים מכילים את אותו ריכוז של החומר הפעיל ומתאימים לשיער בגוון טבעי החל מבלונד ועד חום בינוני. כל שנותר לעשות הוא לבחור את הניחוח המועדף עליך.  
סאן אין מתאים לנשים וגברים כאחד, מתאים לכל גיל. התכשיר מכיל מי חמצן ואינו מומלץ לשימוש על שיער צבוע או על שיער שעבר טיפול כימי.
המחיר לצרכן  60
קופון הנחה:   בעמוד הפייסבוק של סאן אין מחכה לך קופון הנחה לרכישת התכשיר בחנויות סופר-פארם ב- 39 ₪ בלבד.
היכן ניתן לרכוש: סאן אין זמין בכל רשתות הפארם  ובבתי המרקחת הפרטיים
סאן אין משווק בישראל ע"י חברת "סאנופי".

·       קופון הנחה מחכה לך בפייסבוק של "סאן אין"