יום שלישי, 21 ביולי 2015

KONFIDENCE – מוצרי ציפה בטיחותיים לפעוטות וילדים- למניעת טביעת פעוטות בבריכה /בים - הסטנדרט האירופאי לקיץ בטיחותי גם בישראל . חברת "פופון" הנציגה הבלעדית של מוצרי konfidence מקדמת בישראל שחייה בטוחה

לחיות בטוח
KONFIDENCE   –  מוצרי ציפה בטיחותיים לפעוטות וילדים- למניעת טביעת פעוטות בבריכה /בים -  
הסטנדרט האירופאי לקיץ בטיחותי גם בישראל .
חברת "פופון"  הנציגה הבלעדית של מוצרי konfidence  מקדמת בישראל שחייה בטוחה


חברת "פופון", נציגת המותג המוביל של מוצרי ציפה בטיחותיים לילדים KONFIDENCE,   תקדם בישראל את סטנדרט השחייה הבטוחה הנהוג באירופה.   המותג הושק בישראל בהצלחה חסרת תקדים בעונה החולפת, והשנה תקדם החברה סטנדרטיזציה של בטיחות במקומות שחייה ציבוריים באמצעות חקיקה ופעילויות נוספות הנהוגות באירופה.   
מדי שנה טובעים עשרות פעוטות ותינוקות בישראל, בבריכות פרטיות וציבוריות, בים ואף בצימרים.  בשנתיים האחרונות הוכפל מספר מקרי המוות כתוצאה מטביעת ילדים. קיץ אשתקד, 34 ילדים טבעו בעונת הרחצה, מתוכם 8 מקרים הסתיימו במוות.
כחלק מהפעילות להנהגת סטנדרט שחייה בטוחה, תצא "פופון" הישראלית בהצעת חוק המחייבת לשימוש בז'קט ציפה בכל מקום ציבורי עם מקור מים בו ישנה סכנת טביעה לפעוטות וילדים.  בנוסף תקדם פעילויות הסברה עם ארגוני הבטיחות בתחום הילדים ובתי הספר ללימוד שחייה.    
גם ציפופו שלי בן השנתיים וחצי זכה להתנסות במותג הגאוני הבא:konfidence


אני נוטה להיות אמא מגוננת מידי!
הכל למען הבטיחות של ילדי והשקט הנפשי שלי.
כיום הפעילות האהובה על ילדי היא המים.
בריכה, ים, מזרקות, ואפילו הבריכות הפרטיות מהגומי בבית.
עד היום שלחתי את הבן שלי לבריכה עם מצופים רגילים, שמתי לב כי אין לו תחושת יציבות מושלמת ולפעמים הוא מצליח גם עם המצופים להיות לא יציב וליפול למים.

אז מה יש ב- konfidence שאין במותג של מים אחר?
  • חגורה שמקיפה את כל הגוף של הילד במשקל קבוע.
  • הילד מאוד יציב עם החגורה ויכול להשתעשע בכיף במים.
  • אמא ואבא הרבה יותר רגועים.
  • חליפת צלילה מאווררת וקלה
  • מוצר ציפה קל ונוח לכל נסיעה.
  • הציפה מגנה על הגוף של הילד מפני קרני השמש.
אנחנו בשבוע האחרון יצאנו לקמפינג משפחתי ובמקום הייתה בריכה.
אופק נהנה לשים את החגורה ולהרגיש איתה הכי בטוח בעולם.
יש לי סוד לספר לכם... גם אני האמא הפחדנית פחדתי פחות!
מומלץ בחום.

חברת konfidence הבריטית, היא מובילה אירופאית בעיצוב וייצור מוצרי שחייה ולימוד שחייה עבור בני הגיל הרך, ומוצריה עומדים בכל תקני הבטיחות והאיכות הבינלאומיים. הצלחתה העמידה אותה כסטנדרט בחברה האירופאית ולכן  מוצריה הכוללים מוצרי ציפה המשולבים בתוך חליפות שחיה, נמכרים בכ- 25 מדינות ברחבי העולם, ב- 5  יבשות.  במהלך עשר השנים האחרונות נמכרו יותר מ-600,000 חגורות ציפה של konfidence. מוצרי החברה מאושרים ונמצאים בשימוש בבתי הספר המובילים באירופה ללימודי שחיה לפעוטות וילדים.
חגורת הציפה המקורית של  konfidence :

מגוון חגורות ציפה עם מצופים מובנים הניתנים להסרה באופן הדרגתי -   חגורות הציפה של konfidence הן דרך מושלמת לשמור על בטיחות הילד במים ולאפשר לו לחוש מוגן ובטוח, בנוחות מרבית וללא סרבול.  המצופים המובנים בחגורה ממוקמים סביב גוף הילד ומשאירים את הידיים שלו חופשיות לתרגל את תנועות השחייה. כאשר הביטחון של הילד גדל, ניתן להסיר בהדרגתיות את המצופים,  עד שהוא מתחיל לשחות באופן עצמאי. החגורה ניתנת לשימוש  בבריכה ובים. ניתנת לשימוש מעל בגדי ים או חליפות שחיה ואף מעל חליפת הגנה מהשמש. המצופים ניתנים להסרה הדרגתית עפ”י התאמה לכושר הציפה של הילד. 
לכל החגורות, גב צהוב ייחודי המבטיח קשר עין בבריכה או בחוף הים. מחיר לצרכן: 240 ש"ח.  מוצע במידות: שנה וחצי-שלוש, 4-5, 5-6.  בצבעי כחול וורוד (חלקים או מעוצבים).
חליפת ציפה:
חליפת ציפה  המשלבת בגד ים אנטי-סאן ומצופים פנימיים - חליפות הציפה של konfidence  מעוצבות עבור אלה המעדיפים   בגד ים שלם וחליפות אנטי סאן וניתן להשתמש כבר מגיל  שנה. בזכות המצופים הממוקמים מסביב לגוף בחלקה החיצוני, חליפות הציפה משאירות את הידיים חופשיות ומשוחררות לצורך תרגול תנועות השחייה. גם כאן המצופים ניתנים להסרה הדרגתית, עד להסרה מלאה שלהם כשהילד יודע לשחות באופן עצמאי. החליפה עשויה מאריג מסנן קרני uv להגנה מהשמש.  מוצע במידות שנה-שנתיים, ושנתיים- שלוש. מחיר לצרכן: 200 שקל. צבעים: ורוד בייבי, כחול, ורוד פוקסיה וכחול עם איורי דגים.
סיפור המותג: הדאגה ההורית הפכה לסיפור ההצלחה הבינלאומי של קרוליין ואנדי רייגן :
קיץ  1996 משפחת רייגן יצאה לחופשה בקורנוול. קרוליין ואנדי, הורים לחמישה ילדים, שתי בנות גדולות שידעו לשחות היטב, ושלושה בנים,  בגילאי 6, 4 ושישה חודשים, טרם למדו את תורת השחייה והציפה במים. הבנים, כיאה לגילאי 6 ו-4, היו חסרי פחד במה שקשור להרפתקאות במים,  אך ההורים דאגו לעין אחת שתעקוב אחריהם תמיד. במהלך החופשה נאלצו ההורים להיעזר במוצרי ציפה וחליפות צלילה של בוגרים שעזרו לילדים להישאר חמימים  ועם הראש מעל המים ובכך להשקיט את דאגותיהם. השילוב היה להם כל כך נוח , שכך נולד הרעיון ליצור משהו מותאם לגילאים הללו. מאז ובמשך שנתיים, קרוליין ואנדי סקרו וחיפשו בשוק משהו שיתאים לגילאי שנה עד שש בתקווה למצוא משהו נוח ומשתלם. כשלא מצאו, החליטו לעצב ולייצר לבד בבית. למזלה של קרוליין, האחיין של הבוס שלה עבד בחברת חברות צלילה ובכך חברו אל מעצבת החברה ויצרו את מוצר הדגל של קונפידנס "חגורת הציפה המקורית של konfidence".      
הם יצרו 20 דוגמאות וחילקו בין המשפחה והחברים, על מנת לקבל חוות דעת ראשונית כי הם היו מעוניינים לדעת האם זה באמת נוח ובטיחותי כמו לילדיהם שלהם. ההצלחה הייתה מסחררת והם הבינו שהיא מספיק חזקה כדי לבנות עסק מסביב !  KONFIDENCE, הוקמה בספטמבר 1998 וכבר בתחילת דרכה הושקה חגורת הציפה כמוצר הדגל.                                                              
מוצרי konfidence נמכרים בישראל ברשתות וחנויות מובחרות לתינוקות וילדים, כדוגמת: רשת מוצצים וכד'. www.konfidence.co.ilhttps://www.facebook.com/konfidenceisrael

לבירור נקודות מכירה: פופון - 03-6422533.