יום שני, 10 באוגוסט 2015

קרם BB וקרם CC מסדרת סקין פרפקשן החדשה של Loreal מבחן התוצאה ומי הפיבוריט שלי? #סקיןפרפקשן lorealparis #skinperfection #BBCream #CCCream#




עברה תקופה וחזרתי לספר על ההשוואה שלי בין שתי המוצרים מבית לוראל

מצד אחד קרם CC לתיקון גוון העור ומצד שני על המאזניים
קרם BB בתוספת גוון.





אז אני יגלה לכם שבעולם כבר יודעים כי מראה עור מושלם

גם בלי מייק אפ ...

L'ORÉAL PARIS מותג הטיפוח הבינלאומי

משיק את סדרת טיפוח עור הפנים



SKIN PERFECTION 




3 מוצרי טיפוח חדשניים לגיל 25+

קרם יום, קרם עיניים וסרום עם אפקט מתקן למראה העור מושלם.


אז תנסתי במוצרים וזה מה שחזרתי לספר לקוראי לאחר
התנסות של שבוע וקצת בסדרה.

קרם BB בתוספת גוון.

מה אהבתי ב- BB ?

  • קרם לחות פעיל
  • מעניק 5 פעולות במוצר אחד
  • לחות עד 24 שעות.
  • כיסוי מושלם, מוריד פגמים ופגמנטציה ונותן לעור הפנים מראה עור אחיד ומואר.
  • בתכשיר הגנה מהשמש SPF25
  • הקרם מעושר ברכיבים פעילים לשיפור מראה ושינוי עור הפנים במיידי.
מה אהבתי בCC?
  • קרם שמכיל מיני קפסולות ומתקן את עור הפנים
  • מוריד אדמומיות וכהות במיוחד מסביב לעיניים.
  • הקרם מעושר בויטמין E
  • מכיל SPF20
  • גורם לעור הפנים שלי להיות אחיד ומואר בשאר שעות היום.
בסיכומו של ההתנסות אני אישית התחברתי לקרם BB

לטיב עור הפנים שלי הרגשתי שהוא יותר טוב בעבורי, הקרם נספג במהירות, הריח עדין והתוצאות היו מרשימות.