יום שבת, 1 באוגוסט 2015

"אחוה" משיקה: טחינה גולמית רגילה וטחינה גולמית מלאה בעיצוב חדש

"אחוה" משיקה: טחינה גולמית רגילה וטחינה גולמית מלאה בעיצוב חדש
אריזות הטחינה החדשות מדגישות את הערכים התזונתיים והבריאותיים הגבוהים של הטחינה מתוצרת אחוה – עשירה בסידן, ברזל וסיבים תזונתיים וללא תוספת נתרן



חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ומוצרי המאפה הישראלית, יוצאת במיתוג מחדש לאריזות הטחינה מתוצרתה. החברה משיקה טחינה גולמית רגילה וטחינה גולמית מלאה בעיצוב חדש, השם דגש את יתרונותיה של טחינה אחוה – היותה טבעית לגמרי, ללא תוספת נתרן ועשירה בערכים בריאותיים כמו סידן, ברזל ובסיבים תזונתיים. 
חברת אחוה הנה מובילת שוק הטחינה הישראלי כיום. בתחקיר מיוחד ששידרה תוכנית "כלבוטק", דירגה התוכנית את הטחינות המומלצות וקבעה כי הטחינה המלאה דלת הנתרן של חברת "אחוה" הנה מהמומלצות ביותר וכי ערכיה הם מהגבוהים הקיימים במוצרי הטחינה בישראל.
הטחינה היא אחת מבין הטובות שטעמתי בשוק.
הטחינה משומשום מלא נהדרת, אני מוסיפה לה מעט מים, תבלינים וכפית סילאן וטבעות של בצל סגול ויש לי ממרח מעולה לצרף לכריך בריאותי.
יעקב מלאך, מנכ"ל חברת "אחוה": "ביקשנו לרענן את אריזות המוצרים המלוות אותנו בעשור האחרון ולהביא באריזה את יתרונות הבריאות, טריות, רעננות וערכים תזונתיים גבוהים. מפעל הטחינה החדש שאנו חונכים בימים אלה, יאפשר לנו להמשיך ולייצר טחינה ברמה גבוהה ואיכותית כפי שאנחנו עושים מזה שנים רבות ועדיין לשמור על מדיניות המחירים הזולה שלנו".
כשרות: בכשרות הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה).
מחיר מומלץ לצרכן: 10 – 13 ₪ לאריזת 500 גרם. 

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.