יום שישי, 21 באוגוסט 2015

מיומנה חוויה תאטרלית חובקת עולם- תכירו את מרכז מיומנה בראשון לציון.



מיומנה
חוויה תאטרלית חובקת עולם




בשנת 1996, אילון נופר ובועז ברמן, מונעים על ידי אהבה עמוקה לכלי הקשה ומוסיקה, יצרו את המופע הראשון מבית היוצר של מיומנה.

ברמן ונופר אספו מכל רחבי העולם קבוצה קטנה ומוכשרת של אמנים, כל אחד מרקע שונה ועם מגוון כשרונות. התשוקה המשותפת שלהם לקצב וקואורדינציה ויחד עם ניצוץ של הומור ושובבות הפכה את הדינמיקה של הקבוצה על הבמה לתוססת ומדבקת.

מועשרים מתהליך יצירה עם שחקנים רב-תרבותיים, כשרוניים ומלאי השראה, הקבוצה עודדה התפתחות והעמקת הכשרון האישי של כל אחד מהם בתחומו ובמקביל אפשרה לימוד מיומנויות נוספות ומכאן שמה של הלהקה – מיומנה.

"התפרצות של חיוניות, אנרגיה ומשחק מענג"

סנטיאגו, צ'ילה

כוחה של כל יצירה הוא בדיאלוג בין הסנכרון והאחידות של קבוצת האמנים על הבמה יחד ובו בזמן הדגשת הכישרון האינדיווידואלי והיופי של כל אמן בנפרד. האינטראקציה השובבה של אמני הקבוצה עם הקהל מבטיחה חוויה בלתי נשכחת לצופים בכל הגילאים ומכל התרבויות.

16 שנים מאוחר יותר, עם חברים בקבוצה ממעל לעשרים לאומים שונים, קבוצת מיומנה הפכה ליצואנית תרבות מהמובילות בישראל, המרגשת ומשמחת מיליוני אנשים ברחבי העולם, עם צוות בינלאומי המסייר ובמקביל עם הופעות בבית מיומנה, הממוקם בנמל של יפו העתיקה.
מרכז מיומנה
לאמנויות הבמה.

להקת מיומנה שפיתחה שפה אמנותית ייחודית המבוססת על שילוב של מיומנויות, קצב, מוסיקה, הומור, תנועה, אפקטים חזותיים, ומעל לכל – יצירתיות ושמחת חיים מרחיבה את פעילותה ומקימה את מרכז מיומנה בראשון לציון.

מטרת המרכז היא לאפשר לילדים ונוער, להתנסות בשפת מיומנה ובתכנים הייחודיים ללהקה. את המרכז תנהל שרונה פיטוסי, חברת קאסט ותיקה ותושבת העיר ראשון לציון, בתמיכת החברה העירונית.

שפת מיומנה הייחודית חוצה גבולות של גיל או שפה, מפגישה בין כלי נגינה שונים וסגנונות מוסיקליים שונים ומעניקה לכל אדם הזדמנות הזדמנות להביא לידי ביטוי אישיות וייחודיות ולממש פוטנציאל של יצירה.
הוזמנו לבקר במקום המדהים בית מיומנה.
מרכז שמאגד קצב וריקוד, עם המורים הטובים בארץ.
ענבל שלי נהנתה מאוד משיעור קצב ותיפוף וסדנאת ריקוד אנרגתית וסוחפת עם המדריך רוס.

המרכז יציע סדנאות וחוגים בתחומים שונים ובפרקי זמן שונים. כל הפעילות תתמקד בהעשרה אמנותית-חוויתית, בפיתוח דיאלוג אקטיבי ומהנה בין המשתתפים, בהנחת תשתיות לעבודת צוות בתרגול הקשבה פעילה, הגברת התקשורת והמיומנות הבין אישית, פיתוח וחיזוק הביטחון העצמי.

צוות המורים והמנחים יורכב מחבריי קבוצת מיומנה, רקדנים, שחקנים ומוזיקאים אשר עברו הכשרה מקצועית מתאימה, מורים מתחומים נוספים ולצידם אנשי מקצוע, אשר ילוו את התהליכים הפדגוגים.

מיומנהדאנס - תיפוף גוף, מקצבים באמצעות כלי נגינה לא קונבנציונאליים, כלי נגינה אתניים

אמנות רחוב - ברייק דאנס, היפ-הופ, קפואירה, אקרובטיקה, אקרובאלאנס

ריקוד - ג'אז, אפריקאי, ריקודי בטן

העשרה - יוגה לילדים ובני נוער, ריקוד בטן שבטי, זומבה, גאגא, טריקינג, סטפס, שעורי רפרטואר, פילטיס, משחק ושירה

מי לא רוצה להצטרף ולהיות חבר בצוות מיומנה ?
school@mayumana.com

המרכז יפעל בסדנא החדשה לאמנות

רח' שאול המלך רמת אליהו (מערב העיר)

טלפון בסדנא - 03-9617477

טלפון בית מיומנה – 03-6811787

נייד מנהלת המרכז שרונה פיטוסי – 054-8300568