יום שבת, 5 בספטמבר 2015

לרגל ראש השנה, "שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל, משיקה מגוון מארזים מהודרים ומפנקים

לרגל ראש השנה, "שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל, משיקה מגוון מארזים מהודרים ומפנקים





מארז מתנה מסדרת   BC Smooth Perfect – סדרת טיפוח בעלת אפקט אנטי פריז, לשיער שקשה לשליטה וקשה לסירוק- מוצרי הסדרה מעניקים רכות מושלמת לשיער קשה לסידור ולשיער סורר. הטכנולוגיה המיושמת בסדרה משלבת מרככי אמינו מיוחדים (Amino Smoothener) שמספקים מעטפת לפני שטח השיער והגנת חום אולטימטיבית, עבור מקסימום ברק ושליטה אולטימטיבית בשיער. תוצאות: טכנולוגיה ייחודית זו מבטיחה עד 4 ימים של אפקט אנטי לחות ואנטי פריז! כמו כן, מוענק עד 100% ברק ושליטה בשיער לאורך זמן. המארז מכיל:

1.      שמפו "סמות' פרפקט" – BC Smooth Perfect Shampoo- שמפו לאילוף שיער קשה וגס. השמפו מנקה את שיער בעדינות, מחליק את פני השטח השיער, משפר את יכולת השליטה בשיער, מסייע במניעת חשמל סטטי. אופן השימוש- יש להניח על שיער לח ולעסות בעדינות למשך 1-2 דקות. לשטוף ביסודיות ולחזור על הפעולה לפי הצורך. מתאים לשימוש יומיומי.
2.      מסכת "סמות' פרפקט" – BC Smooth Perfect Treatment - מסכת הזנה ואילוף לשיער קשה לשליטה וגס. המסכה מזינה את השיער באינטנסיביות, מחליקה את פני השטח של השיער, משפרת באופן משמעותי את יכולת השליטה בשיער, מוסיפה ברק אינטנסיבי, מגנה מפני לחות. אופן השימוש- יש להניח על אורכי אמצע השיער ועל הקצוות של שיער שיובש במגבת ולהשאיר למשך 2-3 דקות ולסרק. לאחר מכן יש לשטוף ביסודיות. לשימוש 1-2 פעמים בשבוע.
3.      קרם לריכוך "סמות' פרפקט"- BC Smooth Perfect Smoothing Cream  - מרכך שיער מקורזל למשך עד ארבעה ימים, תוך הזנה עמוקה של שיער הקשה לשליטה וקשה לסירוק. הוא מציע גם הגנה מיטבית מפני חום, והופך את השיער לקל יותר לסירוק. התוצאה- שיער קל יותר לעיצוב, רך ועם ברק בריא למראה.

מחיר מומלץ למארז  BC Smooth Perfect- 184 ₪.


מארז מתנה BC Oil Miracle - סדרת טיפוח על בסיס שמנים יקרי ערך- סדרת BC Oil Miracle מבית "שוורצקופף פרופשיונל" משלבת בתוכה את הטכנולוגיה העדכנית ביותר עם שמנים יקרי ערך שנבחרו בקפידה. הסוד של הנוסחה החדשה הוא בטכנולוגיית המיקרו-פיזור שלה, המספקת פיזור אחיד של השמן בכל חלקי השיער - לברק נהדר ותחושה מיידית של שיער קליל ויבש! המרקמים הזהובים היוקרתיים של מוצרי הסדרה, מזינים את השיער בשמן ארגן יקר-ערך או שמן המרולה, מבלי להכביד עליו. המארז מכיל:

1.      שמפו אויל מירקל- BC OIL MIRACLE SHAMPOO - שמפו עם שמן ארגן, המנקה את השיער ובאותו זמן מטפח אותו בעזרת פורמולה שקופה כקריסטל. הודות לטכנולוגיית מיקרו-אמולסיה, השיער הופך ליפהפה עם רכות שניתן לחוש. לברק עשיר ורכות מלטפת. הוראות שימוש: יש לעסות את השמפו לשיער רטוב ולשטוף היטב במים.
2.      מסכת ברק-זהב אויל מירקל- BC OIL MIRACLE GOLD SHIMMER TREATMENT - מסכת ברק עם שמן ארגן יוקרתי המטעין את השיער מבפנים ומזין  את סיב השערה בשמנים יקרי ערך. המסכה משלבת את הפינוק של שמנים יקרים עם מרקם עשיר ומראה יוקרתי. לברק עשיר ורכות מלטפת. הוראות שימוש: יש לעסות את המסכה לשיער לח שיובש במגבת ולשטוף היטב  לאחר 2-3 דקות.
3.      טיפול מסיים: שמן אויל מירקל לשיער רגיל עד עבה- BC Oil Miracle- Finishing Treatment  - השמן בצבע ענבר יפיפה, עשיר בשמן ארגן המופק מגלעיני עץ הארגן. שמן הארגן מוערך במיוחד בזכות התכונות נוגדות החמצון והקוסמטיות שלו, שהופכות אותו לחומר המושלם לשמן BC Oil Miracle. השמן העשיר בשומנים לא רוויים מסייע לחיזוק שכבת המגן הטבעית של השיער, מונע קצוות מפוצלים  ומותיר את השיער מוזן, מלא נפח, רך ומבריק. אופן השימוש:  יש למרוח בעדינות את הכמות הדרושה על שיער שיובש במגבת ולעצב כרצוי.

מחיר מומלץ למארז  BC Oil Miracle - 248 ₪.


מארז מתנה BC Moisture Kick לטיפול בשיער יבש-  סדרת מוצרי טיפוח המבוססת על טכנולוגיה של נגזרת חומצה היאלרונית, המפקידה את הרמה האופטימלית של H2O במבנה השיערה וכך מווסתת בצורה מושלמת את רמת הלחות בשיער.  נוסחת זו מעניקה לחות אולטימטיבית לשיער רגיל עד יבש וכן לשיער מתולתל. התוצאות- עד 100% הזנה, ועד 85% שיפור ביכולת הסירוק. המארז מכיל:

1.      שמפו "מויסטר קיק" - BC MOISTURE KICK SHAMPOO- לניקוי שיער רגיל עד יבש או מתולתל. הפורמולה עם טכנולוגיית שלמות תא השערה ונגזרת חומצה היאלורונית עובדת ברמת סיב השערה תוך שיקום המבנה הפנימי והענקת לחות לאיזון מחדש ועזרה בשמירה על רמת לחות אופטימאלית. לשיער רך, גמיש ומוזן מלא בברק עם מראה בריא וקפיציות טבעית. הוראות שימוש: יש לעסות לשיער רטוב ולשטוף היטב.
2.      מסכת "מויסטר קיק"-  BC Moisture Kick Treatment- טיפול במסכה זו מסייעת לשחרור קשרים ומעניקה לחות עמוקה לשיער.
3.      קרם יופי "מויסטר קיק"- BC MOISTURE KICK BEAUTY BALM- קרם לחות מגן ומייפה,  המעניק לשיער ברק יפה ובריא למראה. הקרם הינו ללא שטיפה. הקרם עם טכנולוגיית שלמות תא השערה ונגזרת חומצה היאלורונית, מחזיר לחות באופן אינטנסיבי ועוזר להגן מפני נזקי חום הנגרמים על ידי מייבשי שיער. עבור ברק יוצא דופן. הוראות שימוש: לעסות לשיער שיובש במגבת ולעצב, לא לשטוף.

מחיר מומלץ למארז  BC Moisture Kick - 184 ₪.



מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ,  לבירור נקודות מכירה משרדי "שוורצקופף פרופשיונל": 1-800-33-33-22