יום ראשון, 6 בספטמבר 2015

"שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל משיקה שלושה מוצרים חדשים ומפתיעים בסדרת OSIS+

תתכוננו לגלות את הסגנון הייחודי לכם והעניקו לשיערכם עיצובים מרהיבים היישר ממסלולי תצוגות האופנה!

"שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל משיקה שלושה מוצרים חדשים ומפתיעים בסדרת OSIS+

·       שמפו יבש המעניק נפח ומרענן את השיער בין חפיפות
·       תת סדרה חדשהOSiS+ Session Label  עם 2 מוצרים: ספריי מלח למראה מחוספס ופרוע, ספריי לשיער עם אחיזה גמישה

תקועים בעיצובי שיער שגרתיים? זקוקים להשראה? משתוקקים לחוויית עיצוב חדשה כמו של ידועני צמרת? "שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל משיקה שלושה מוצרים חדשים בסדרת OSIS+ לעיצוב השיער, שיעניקו לכם השראה וללא ספק יפיחו מרץ ויצירתיות בחיי היומיום שלכם. באמצעות המוצרים החדשים תוכלו לממש את כישוריכם היצירתיים, תגלו את אישיותכם והסגנון הייחודי לכם ותרגישו כאילו יצאתם היישר ממסלולי תצוגות האופנה.

מגוון המוצרים החדש כולל שמפו יבש OSiS+ Refresh Dust וכן השקת תת הסדרהOSiS+ Session Label   עם שני מוצרים חדשים- ספריי מלח לעיצוב פרוע של "הרגע יצאתי מהים" וספריי לשיער מהדור החדש לאחיזה בינונית, עם נוסחת ייבוש מיידי המאפשרת פיזור אחיד של הספריי על השיער, ביחד עם ייבוש מיידי ואפקט זיכרון צורה.

שלושת המוצרים החדשים בסדרת OSIS+:






אוסיס רפרש דאסט - שמפו יבש מעניק נפח ולריענון העיצוב- OSiS+ Refresh Dust
אין לכם זמן לחפוף את השיער לפני אירוע? שורשי השיער שמנוניים? השיער חסר נפח? "שוורצקופף פרופשיונל" משיקה פתרון פשוט לכל בעיות מסמרות השיער הללו: שמפו יבש.

השמפו היבש OSiS+ Refresh Dust  הינו מוצר יופי חיוני למעצבי שיער ולנשים עם מודעות אופנתית, כאחד. הוא מצוין לריענון השיער בין החפיפות או כדי להעניק לשיער יותר נפח באופן מיידי וכן אחיזה ומבנה לפני עיצובו. השמפו היבש מכיל אבקה דקה במיוחד עם רכיבים משופרים, מצטיינת בניחוח רענן ונעים וניתן לרסס אותה בקלות באופן אחיד על פני השיער. לנוסחה המכילה עמילן אורז, יש תכונות ספיגה מצוינות. היא מסלקת מיד את השמנוניות בשורשים ומרעננת את השיער עד לחפיפה הבאה. הודות לכך, השיער זוכה לנפח יוצא מהכלל, נותר רענן לאורך זמן וקל יותר לעיצוב.

שמפוOSiS+ Refresh Dust  משמש גם ככלי עזר לעיצוב השיער. הוא מעניק נפח, מבנה ואחיזה טבעית לשיער. כאשר נעשה בו שימוש על שיער חפוף הוא מעניק אחיזה טובה יותר ומקל על עיצוב השיער וכן מהווה מוצר מושלם ליצירת עיצובי שיער עתירי נפח או תסרוקות אופנתיות, לא רק בסלון לעיצוב שיער אלא גם בבית.

הוראות שימוש: נערו את המיכל היטב לפני השימוש. רססו את המוצר בהתזות קצרות ושוות לתוך שורשי השיער ממרחק של כ-20 ס"מ. ניתן לרסס על שיער יבש או רטוב. השאירו אותו להתייבש במשך שתי דקות ואז הברישו היטב את השיער להסרת משקעים כלשהם.
הערה: בזמן הריסוס מתפזרת על השיער אבקה לבנה אותה יש להבריש מהשיער בעזרת מברשת.
מחיר- 108 ₪ ל- 300 מל'

הענקת תחושה של ידועני צמרת ללקוחות הסלון לעיצוב שיער, עם השקת סדרתOSiS+ Session Label  החדשה

"שוורצקופף פרופשיונל" מרחיבה את סדרת OSIS+ לעיצוב השיער ומשיקה את תת הסדרהOSiS+ Session Label . עם מותגOSiS+ Session Label  החדשני, "שוורצקופף פרופשיונל" מעניקה טיפול אקסקלוסיבי שבדרך כלל זוכים לו רק ידועני צמרת.
   
מגוון מוצריOSiS+ Session Label  החדשים של "שוורצקופף פרופשיונל" מציעים ביצועי עיצוב מדויקים עם איכות עיצוב של תצוגות אופנה, ומעניקים לסטייליסטים בדיוק את מה שהם צריכים ליצירת העיצובים המדהימים שניתן לראות על מסלולי התצוגות האופנה ברחבי העולם. מגוון המוצרים, הכולל ספריי לשיער עם אחיזה גמישה וספריי מלח מאפשרים ליצור אינספור עיצובים ומספקים תוצאות שנראות כאילו יצאו היישר ממסלולי תצוגות האופנה.  המוצרים מצטיינים בעיצוב שחור בקווים נקיים ויוצרים רושם אופנתי ויוקרתי.

טיילר ג'ונסטון, שגריר ראשי בינלאומי של "שוורצקופף פרופשיונל", עבד על צילומים למגזיני אופנה בינלאומיים, ויודע בדיוק מה סטייליסטים של תצוגות וצילומי אופנה צריכים: "המוצרים צריכים לספק ביצועים מידיים אך להישאר בלתי נראים. והחשוב מכל, שלא יכבידו על השיער ויקלו על עיצובו מחדש.  השיער מעוצב מחדש מספר פעמים במהלך תצוגת האופנה או סדרת צילומים אחת, ואנו פשוט צריכים להסתמך על המוצרים שלנו".
מותגOSiS+ Session  תוכנן בדיוק כדי לתת מענה הולם לצרכים אלו.

סדרת OSiS+ Session  כוללת 2 מוצרים מהדור החדש:

אוסיס סשן לייבל- ספריי מלח- OSIS+ SESSION LABEL- Salt Spray
ליצירת עיצובי שיער אופנתיים! ספריי המלח מספק את העיצוב האולטימטיבי להענקת "מראה ים" פרוע, חופשי ומשוחרר, כפי שניתן לראות בתצוגות האופנה הבינלאומיות. ספריי המלח מספק אחיזה ותחושת שיער עבה ומלא יותר, מבלי להכביד על השיער.
הוראות שימוש: רססו על שיער לח או יבש, עסו ו"מעכו" את השיער עם הידיים כלפי מעלה.
מחיר- 108 ₪ ל- 200 מל'

אוסיס סשן לייבל- ספריי לשיער עם אחיזה גמישה- OSIS+ SESSION LABEL- Flexible hold hairspray

ספריי אולטימטיבי המספק אחיזה איתנה אך גמישה לשיער, לקבלת תוצאה של אחיזה בינונית. טכנולוגיית "פיית ההתזה" החדשה של התכשיר, מבטיחה התזת ספריי דק במיוחד ופיזור אחיד על פני השיער. נוסחת הייבוש המיידי מסייעת להברשה קלה של השיער ועדיין שומרת על עיצובו גם לאחר הברשתו. זהו מוצר מצוין המאפשר להעניק לעיצוב השיער גימור גמיש!
הוראות שימוש: רססו על שיער יבש בלחיצות קצרות, ממרחק של כ- 30 ס"מ.
מחיר- 108 ₪ ל- 300 מל'

אני התנסתי במוצר  
אוסיס סשן לייבל- ספריי לשיער עם אחיזה גמישה- OSIS+ SESSION LABEL- Flexible hold hairspray

אהבתי מאוד! ואני ממליצה.
  • שיער גמיש ונוח לסידור 
  • מעניק גימור יחודי ועמיד לשיער לאורך שעות היום.
  • ריח מעודן ונעים
  • נוח לעבודה, מתיזים מעט מהספריי והשיערות עומדות דום.
  • מוצר נהדר מעניק לשיער תחושה של יציאה ממספרה. 


מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ,  לבירור נקודות מכירה משרדי "שוורצקופף פרופשיונל": 1-800-33-33-22