יום חמישי, 1 באוקטובר 2015

סרט: המסע לכוכב המינימיקיםסרט: המסע לכוכב המינימיקים

סרט: המסע לכוכב המינימיקים





"המסע לכוכב המינימיקים" הוא סרט האנימציה הישראלי לילדים הראשון באורך מלא שמופק כולו בישראל. הסרט מספר את סיפורה של חבורת מיקמקים מלוכדת ושובבה, שעוברת מסע מאתגר להצלת הכוכב שלהם.



"המסע לכוכב המינימיקים" הופק בעלות של למעלה מ- 10 מיליון שקלים, כולו על ידי צוות ישראלי ויעלה ב-16/7/15 לאקרנים בפעם השניה (לראשונה ברשתות הגדולות), אחרי שהוצג לפני שנתיים ברשת מיקסינמה בלבד.
הסרט מבוסס על סדרת הטלוויזיה המצליחה "מיקמק" ועל העולם הווירטואלי הפופולארי של האתר מיקמק הקיים מזה 6 שנים.

יום המינימיקים השנתי הגיע. זהו האירוע החשוב ביותר בשנה במיקמק סיטי – בו מגיעות ביצי המינימיקים החדשים, המיועדים לאימוץ. האירוע נחגג ביריד ענק וססגוני ושיאו הוא רגע בקיעתן של ביצי המינימיקים, אז בוחר כל מינימיק את הילד שיאמץ אותו והם מתחבקים בשמחה.

מבוסס על סדרת הטלוויזיה "מיקמק". מקס השובב והאמיץ, זואי המתוחכמת והיפה, ג'ימבו הפזיז והקול וסנאי החנון והגאון. הסיפור מתרחש ביום המינימיקים השנתי שהוא יום חג. הגברת מיקיאוולי, האישה החזקה והעשירה במיקמק סיטי לא יכולה לסבול את המינימיקים ורוקחת שיקוי שהופך את היום השמח ליום של סכנה. האם יצליחו החבורה להציל את העיר שלהם?

הצופה בת 6 נהנתה מאוד מהסרט, הייתה מרותקת למסך, סרט שמתאים לילדים מעל גיל 5.
הסרט יחסית ארוך לילדים בגיל נמוך יותר.
הבת שלי בעיקר אהבה את הסרט כי היה בסרט מטרה! מטרה להציל את מיקמק סיטי.
האנימציה בסרט מרשימה מאוד!

מומלץ בחום עולמה של רויטל


בכל שנה מגיעות ביצי המינימיקים בלוויית רועת המינימיקים הזקנה, החיה על כוכב המינימיקים ומטפלת בביצים בתהליך גדילתן. פעם בשנה, כשמגיע רגע הבשלות, היא עולה על חללית ומלווה את הביצים במסען בחלל לעבר מיקמק סיטי. בסיום החגיגות, היא ממריאה חזרה אל הכוכב.

חבורת המיקמקים מקס, סאני, זואי וג'ימבו מחכה ליום הזה ויוצאת ליריד בלוויית אלביס המינימיק של זואי, שהפך עם הזמן להיות המינימיק של כל החבורה. האירוע החגיגי תופס תפנית מפתיעה כאשר גברת מיקיאוולי הרשעית והעוזר הנאמן שלה מונדו, נותנים למינימיקים שיקוי שהופך אותם לענקיים ומאיימים - והם מתחילים להשתולל ולהרוס את העיר.

עתידה של מיקמק-סיטי נמצא בסכנה, והחבורה מתאחדת ויוצאת למסע לעבר כוכב המינימיקים כדי להשיג את גביש הפלא שיחזיר את השקט למיקמק-סיטי, ואת המינימיקים האהובים שלהם לקדמותם. בדרך הם חווים חוויות מרתקות ומבינים את כוחה של עבודת צוות וערכה של חברות.