יום שבת, 17 באוקטובר 2015

דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח רופאי עור, מציג: סדרת מוצרי ניקוי לעור הפנים המתאימים לקיץ



דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה
בפיתוח רופאי עור, מציג:

סדרת מוצרי ניקוי לעור הפנים המתאימים לקיץ

Soft Cleanser ג'ל מטהר לניקוי יומיומי,   Clean Skin
אל סבון עדין
ו- Facial Exfoliating Gel פילינג גרגירים עדין


"דוקטור עור", מותג הדרמו קוסמטיקה בפיתוח רופאי עור מציג סדרת מוצרי ניקוי לעור הפנים המתאימים לקיץ: Soft Cleanser, ג'ל מטהר לניקוי יומיומי ללא סבון ו- Facial Exfoliating Gel פילינג גרגירים עדין. המוצרים שומרים על רמת הלחות הטבעית בעור ומעניקים לעור מראה רענן ובריא יותר. שני המוצרים מתאימים גם לעור רגיש והינם ללא פראבן.

שגרת הטיפוח נקבעת בדרך כלל לפי סוג העור וכוללת בין היתר שימוש בקרמים מזינים ועשירים בלחות, מסכות, סרומים ועוד. אך בבסיס כל אלו עומדת שגרת הניקוי היומיומית של עור הפנים, בבוקר ובערב.
מטרת ניקוי הפנים הינה הרחקת לכלוך כגון: חלקיקי אבק, חול, פיח, שאריות של חומרים קוסמטיים ומוצרי איפור, חלב המופרש דרך קבע מהעור, זיעה, תאים מתים וכדומה. בקיץ, חשיבות הניקוי עולה בעיקר בשל הצורך לשמור על העור מנזקי השמש, החום והזיעה.
פעולת הניקוי מאפשרת לעור לספוג בצורה אפקטיבית יותר רכיבי לחות והזנה. לשגרת הניקוי היומיומית מומלץ להוסיף פעולת ניקוי עמוק יותר (פילינג) פעם עד פעמיים בשבוע.
 
Soft Cleanser
ג'ל ללא-סבון המתאים לניקוי יומיומי של הפנים לכל סוגי העור כולל עור רגיש.  Soft Cleanserמנקה בעדינות את עור הפנים ומסיר ביסודיות שאריות איפור ולכלוך, מבלי לגרות את העור. הג'ל מורכב מנוסחה השומרת על רמת הלחות הטבעית של האפידרמיס ומכילה תמצית שיבולת שועל להרגעת העור ולתחושת נינוחות. המוצר מעניק לעור תחושת רעננות וניקיון, משיב לו את גמישותו והעור נראה זוהר ובריא יותר. מחיר מומלץ לצרכן: 74.90 ₪  ל- 150 מ"ל

Facial Exfoliating Gel
פילינג גרגירים עדין לניקוי יסודי ולהסרת "תאים מתים" המתאים לכל סוגי העור כולל עור רגיש. הג'ל מכיל  מיקרו כדוריות המטהרות לעומק את הנקבוביות. המוצר אינו מגרה את העור ושומר על רמת הלחות הטבעית שלו, מעניק לעור מראה זוהר, חיוני ורענן. הג'ל מכיל תמצית אלו-ורה להרגעה ושמירה על לחות העור.
מחיר מומלץ לצרכן: 90.90  ₪ ל- 100 מ"ל.


קבלו את שיגרת הלילה שלי לפני השינה
אני משתמשת בניקוי יסודי של- ד"ר עור 




ג'ל פילינג – לכל סוגי העור - פילינג גרגירים עדין לניקוי יסודי ולהסרת "תאים מתים" המתאים לכל סוגי העור כולל עור רגיש. הג'ל מכיל  מיקרו כדוריות המטהרות לעומק את הנקבוביות. המוצר אינו מגרה את העור ושומר על רמת הלחות הטבעית שלו, מעניק לעור מראה זוהר, חיוני ורענן. הג'ל מכיל תמצית אלו-ורה להרגעה ושמירה על לחות העור. מחיר מומלץ לצרכן: 94.90  ₪ ל- 100 מ"ל.
אישית מאוד אהבתי את המוצר.
מרכך את עור הפנים, לאחר השימוש הפנים חלקות והרגשה שממש עכשיו יצאת מטיפול פנים מפנק אצל קוסמטיקאית.
הריח עדין ומפנק.
עור הפנים שלי מקבל לחות ומסיר את התאים המתים לאחר הורדת האיפור.
מומלץ בחום עולמה של רויטל. 
Skin  Clen
לעור מעורב עד שמן-  אל סבון עדין לניקוי יסודי של עור מעורב עד שמן. מטהר לעומק את הנקבוביות מבלי לייבש את העור או לגרות אותו.
מכיל חומצה לקטית הידועה כמסייעת לטיהור יסודי של הנקבוביות ולחידוש מרה העור וטריקלוזן, רכיב הידוע כמסייע ליצירת סביבה היגיינית האידאלית להפחתת אדמומיות וגירויים בעור.
 מחיר מומלץ לצרכן: 76.90 ל- 150 מ"ל.

אודות דוקטור עור
"דוקטור עור", מותג מוצרי הטיפוח והטיפול, פרי פיתוחם של רופאי עור מומחים, מציע מגוון מוצרים רחב. ייחודו של "דוקטור עור" הוא בעצם פיתוחו ע"י רופאי עור, מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור. מגוון ממוצרי דוקטור עור נבדקו לעור רגיש, הינם ללא פארבן ומתאימים לצרכי עור שונים. בכל מוצרי "דוקטור עור" רכיבים פעילים שיעילותם מוכחת – לתוצאות שנראות לעין.


את מוצרי דוקטור עור ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי מרקחת בקופות חולים
 ובבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ