יום ראשון, 4 באוקטובר 2015

המותג האמריקאי הנחשק Carter's חוגג 150 שנה להיווסדו ומשיק: קולקציית בגדי תינוקות וילדים לעונת סתיו חורף 2015-16

המותג האמריקאי הנחשק Carter's
חוגג 150 שנה להיווסדו ומשיק: 
קולקציית בגדי תינוקות וילדים 
לעונת סתיו חורף 2015-16






חגיגה לגוף ולנשמה: צבעים משמחים, בדים כביסים וגזרות שכאילו נתפרו במיוחד  לילד שלכם...

 מעלים לפייסבוק/ אינסטגרם של קרטרס ישראל תמונה של הילד ברגע מאושר ו - 150 תמונות, יזכו בשוברים על סך 100 ₪  כל אחד במתנה למימוש ברשת! 

המותג Carter's הוא כבר שם נרדף לבגדים משובחים, נוחים, כביסים ובעיקר אופנתיים. הקהל הישראלי, שמבין שעל איכות לא מתפשרים, אימץ באהבה את המותג, והעונה התרחב טווח המידות עקב הביקוש, לגילאי לידה ועד גיל 7.

ברחבי העולם נחשב המותג למוביל בתחומו, בזכות הצבעוניות המתכתבת עם הטרנדים המתחלפים, הגזרות הנוחות, התוספות האופנתיות שנותנות את הטוויסט ומבדלות אותו ממתחריו וכמובן, איכות הבדים הבלתי מתפשרת.

העונה, לרגל חגיגות 150 שנה למותג קרטרס, יצאה קרטרס בפעילות פייסבוק  ייחודית במסגרתה  מעלים לפייסבוק/ אינסטגרם  של "קרטרס ישראל" תמונה של הילד ברגע מאושר ו - 150 תמונות, יזכו בשוברים על סך 100 ₪  כל אחד במתנה למימוש ברשת קרטרס אושקוש!  ( בתוקף עד ה 11.10.15).

קולקציית המותג לסתיו חורף 2015/16 נחלקת לשניים:
 בייבי (מידות 0-24 חודש) וילדים (2-7)

קרטרס בייבי:

אם התינוקות יכלו לדבר, הם בטוח היו אומרים: שכשלובשים Carter's , מרגישים את ההבדל. המותג איננו קופא על שמריו- מחד הוא שומר על הגזרות המנצחות  והאיכות הגבוהה ומאידך מצליח לחדש  בצבעוניות, בהדפסים ובסוגי הבדים.

ומה מצפה לקטנטנים העונה? הבנות ייהנו  משלישיות של בגדי גוף בצבעוניות פסטלית עדינה של ורדרד, סלדין וקורל, מחולצות תיקתק היכולות לתפקד גם כעליוניות באזורים ממוזגים, מאוברולים בשילוב תיק תק או רוכסן בהדפסי נקודות ופרחים, מסטים  מתוקים של שמלות וטייצים, מסטים משולבים של בגדי גוף, מכנסי רגלית, אוברולים וכובע מותאם וממעילים פרוותיים בגוונים ורדרדים וחלביים שרק עושים חשק ללטף.

ב- Carter's   הבנים לא מקופחים ונהנים מקולקציה בצבעוניות חורפית נעימה של אפור, זית, כחול, לבן וסלדין. בין הפריטים המנצחים אפשר למצוא בגדי גוף בסיסיים עם הדפסי חיות מתוקים, או בדוגמת פסים אופנתית, אוברול תיקתק או עם רוכסן לכל האורך לנוחות מרבית, בגדי גוף פולו לאירועים חגיגיים, אוברול פליז לימים סגריריים ובגדי גוף המתכתבים עם קולקציות הדנים של הגדולים.

לשני המינים מצפה קולקציית "טוסיקים" מקסימה, המיועדת לשלב הזחילה ומשלבת על החלק האחורי של המכנסיים אפליקציות מקסימות של טרקטור, כלבלב, בייסבול, חתול ועוד לבנים, קופיף, ציפור ואפילו פרו פרו מנומר לבנות.

קרטרס ילדים: 

בדיוק כמו הגדולים, גם הקטנים רוצים בגדים איכותיים, נוחים ונעימים. טווח המידות המרשים, מציע לעונה הקרובה פריטים שישדרגו את ארון הבגדים של הילדים. לבנות מציעה הקולקציה: מבחר עצום של טייצים מרנינים בהדפסי פרחים, פסים, נקודות ואפילו עם תוספות מנצנצות, טוניקות בהדפסי לורקס, גליטרים ופרחים וסווצ'רים קלילים בהדפסי גלידה, לבבות או ינשופים המותאמים לחורף הישראלי.

גם הבנים נהנים מקולקציה מגוונת, בהשראת הקולג'ים האמריקאים: חולצות רגלן בגווני אפור, דובדבן, תכלת וכחול, פוטרים בגוונים תואמים וחולצות מלאנז' נעימות במיוחד.



טווח מחירי הקולקציה:
 טייצים - החל מ-39.90 ₪   
חליפה 3 חלקים - החל מ-109.90 ₪
חליפת פוטר שני חלקים-  89.90  ₪
רביעיית בגדי גוף שרוול ארוך-  119.9 ₪
רביעיית רגליות-  89.9 ₪
שמלות-   החל מ-99.9 ₪
זוג שמיכות-  89.9 ₪

להשיג ברשת קרטרס אושקוש וברשת H&O