יום שישי, 20 בנובמבר 2015

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים- מציג את סלון היופי היוקרתי ספירה


גאווה ישראלית
מלון וולדורף אסטוריה ירושלים דורג במקום השביעי בעולם וכמלון הטוב ביותר במזרח התיכון על ידי מגזין התיירות היוקרתי 'Condé Nast Traveller'



מלון וולדורף אסטוריה ירושלים דורג במקום השביעי בין מאה בתי המלון הטובים בעולם לשנת 2015 ונבחר כמלון הטוב ביותר במזרח התיכון. וולדורף אסטוריה ירושלים אף זכה השבוע במקום הראשון בפרס המצוינות במשאבי אנוש לשנת   2015 בישראל.

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים (Waldorf Astoria Jerusalem) ממוקם בלב ירושלים, במרחק של 500 מטרים משער יפו ומהעיר העתיקה, והוא שוכן בבניין המשלב עיצובים בסגנונות יווניים-רומיים, גותיים ועות'מאניים. המלון מציע 2 מסעדות ואינטרנט אלחוטי חינם.

החדרים ממוזגים ומצוידים בטלוויזיית LED "46 עם ערוצי לוויין וערוצי שלם וצפה, וכן במיני בר ובמכונת קפה. חדר הרחצה כוללל אמבטיה ומקלחת. המחיר כולל מוצרי טיפוח ללא תשלום, מגבות, מצעים, נעלי בית וחלוק רחצה.

מסעדת Palace מגישה מזנון ארוחת בוקר ישראלי בבקרים. בשעות אחר הצהריים המסעדה הופכת לבראסרי צרפתי המציע מנות בשר שונות. מסעדת הגורמה והבר King's Court מגישה מאכלים איטלקיים.

במלון אולם נשפים ענק הניתן לחלוקה, ובסמוך לו ממוקם טרקלין גדול שיכול לשמש לאירועי קוקטיילים ולקבלות פנים.

כל האורחים מקבלים טאבלט אישי בעת ביצוע הצ'ק-אין. ניתן להשתמש במכשיר לבדיקת דוא"ל, להפעלת מיזוג האוויר והטלוויזיה, ולהזמנת שירות חדרים.

קניון ממילא נמצא במרחק של 250 מטרים משם. נמל התעופה בן גוריון נמצא במרחק של 41 ק"מ מהמלון. המלון כולל 12 מכוניות מרצדס לאיסוף האורחים מנמל התעופה, וניתן גם לשכור אותן.



בכל שנה עורך מגזין התיירות היוקרתי בעולם 'Condé Nast Traveller' תחרות לבחירת מאה בתי המלון הטובים בעולם. השנה השתתפו בדירוג 128 אלף מטיילים שהעניקו למלון 'וולדורף אסטוריה' הירושלמי את הציון הכמעט מושלם-  97.500 מתוך 100, אשר הציב אותו במקום השביעי והמכובד בעולם. בקטגוריית המזרח התיכון ואפריקה נבחר מלון וולדורף אסטוריה בירושלים כמלון הטוב ביותר במזרח התיכון.

מגזין התיירות היוקרתי Condé Nast Traveler נוסד בשנת 1987  ומתמחה בתיירות יוקרה וסיקור של בתי המלון, המסעדות ואתרי התיירות היוקרתיים בעולם. כבר 28 שנים משתתפים קוראי המגזין בתחרות ומדרגים  את אתרי התיירות הטובים בעולם לפי חלוקה לאזורים על פני הגלובוס וקטגוריות שונות. השנה, כ-128 אלף קוראים השתתפו בתחרות השנתית בעזרת מיליוני דירוגים שונים ועשרות אלפי ביקורות שעזרו ליצור את  רשימת המומלצים ביותר ובראשם רשימת 100 בתי המלון הטובים בעולם.

 לפרטים נוספים על התחרות ועיון ברשימה המלאה:



מלון וולדורף אסטוריה בירושלים, אשר נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם- מלון הפאלאס  שבעיר, נחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר.  במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה ואזורי ישיבה מעוצבים. 

כדי לבצע הזמנה במלון וולדורף אסטוריה בירושלים או להתרשם מרשת המלונות של רשת וולדורף אסטוריה בעולם אנא בקרו באתר:   www.waldorfastoria.com .  
עבור מידע נוסף על רשת וולדורף אסטוריה אנא בקרו באתר: http://news.waldorfastoria.com .

וולדורף אסטוריה מלון בעל 5 כוכבים +
מלון בין היוקרתים בעולם, מלון מפואר בעל מסעדות גורמה.
איזורי ישיבה מעוצבים, נוחות ויופי שאין כמותו.
חזות אדריכלית מרשימה ומפתיעה בכל פינה במלון הקסום.


הוזמנתי השבוע לאירוע הפתיחה של - 
בוטיק הסלון היוקרתי SAPHIRA 


באירוע נוצץ ומושקע במיוחד הושק בוטיק הסלון היוקרתי SAPHIRA, בבעלות מוריס דדון מעצב השיער מבוורלי הילס וחברת מוצרי הטיפוח לשיער SAPHIRA במלון וולדורף אסטוריה ירושלים.

בוטיק  SAPHIRAהוקם בעלות השקעה המוערכת בכ-2 מיליון ₪, וכולל עיצוב ובניית מתחם חדש המתפרס על פני 170 מ"ר בקומה התחתונה של מלון וולדורף אסטוריה, רכישת ריהוט יוקרתי וציוד מיוחד ביבוא אישי לשמונה עמדות עיצוב השיער, חדר מניקור פדיקור וחדר אח"מים בעיצוב מיוחד.
סלון הבוטיק SAPHIRA הינו חנות הדגל הראשונה בעולם של מוצרי SAPHIRA והמקום הבלעדי בישראל בו ניתן יהיה לרכוש את מוצרי  SAPHIRA אותם צורכים רבבות אנשים בעשרות מדינות ברחבי העולם.

מעצב השיער מוריס דדון, השותף במקום: "מרגש  אותנו להיות הראשונים המביאים לישראל  את חווית ה"בוטיק סלון והמוצרים של SAPHIRA". עבורנו, 'בוטיק הסלון SAPHIRA' מרכז את מה שאנו מאמינים בו: האפשרות לתת לכל גבר או אישה חוויה מושלמת, לצד שירות מקצועי ומקיף. חוויה שעטופה באלגנטיות, אופנתיות ויוצרת עולם אחר, חדש ומרגש. אני מזמין את כל תושבי ישראל להגיע אלינו ולראות את הסטנדרטים שטרם נראו במדינה. במתחם החדש שלנו יצרנו קפיצת מדרגה בעולם היופי הישראלי ואני שמח להיות חלק מזה".

גיא קליימן מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה ירושלים מברך על השקת הסלון ומציין כי "חיפשנו זמן רב את האנשים הנכונים שיאיישו את המקום ואנו בטוחים שמתחם היופי שנפתח לא מכבר יביא בשורה ואיכות שלא נראתה במתחמי יופי בישראל. אני מאחל למוריס דדון ולחברת SAPHIRA הצלחה רבה עם הסלון".

מוריס דדון,
בעל ניסיון עשיר בתחום עיצוב השיער, הסטייליסט והמנהל האמנותי המפורסם של חברת 'פרדריק פקאי', שעם לקוחותיו המפורסמים נמנו סנדרה בולוק, ברוק שילדס, ג'ניפר אניסטון, קירק דאגלאס,
 הילרי דאף, איימי רוסום, טומי לי ג'ונס, פטרישיה היטון
ורבים אחרים, נולד בירושלים ובילדותו עבר להתגורר עם משפחתו בפריז. 
שם למד את אמנות עיצוב השיער מז'אק דה סנז'ה והפך במהרה לאחד ממעצבי השיער המשפיעים ביותר בפריז, והיה למנהל האמנותי של 'סלון דה סנז'ה' ולמנטור עבור סלונים רבים ברחבי צרפת.
בתחילת שנות ה-90 עבר דדון לניו יורק והחל לעבוד עם פרדריק פקאי ואף סייע בפתיחת הסניף בלוס אנג'לס, שם גם שימש כמנהל האומנותי. בהמשך הוא לקח חלק בהקמת הסניף של פקאי בבוורלי הילס והיה למנהל האמנותי של הסלון, שם עבד עם כל המי ומי.

עבודותיו של דדון התנוססו על שערי המגזינים של הניו יורק טיימס והלוס אנג'לס טיימס וכן בתצוגות אפנה בפריז של שאנל, גי לרוש, כריסטיאן דיור, גוטיה וכריסטיאן לקרואה.
בתחילת 2014, מונע ממניעים ציוניים החליט דדון להגשים את חלומו ולעלות לישראל ולפתוח סלון יוקרתי במלון וולדורף אסטוריה בירושלים.

ספירה גרינברג, השם והפנים שמאחורי המותג, פיתחה יחד עם בעלה, אביעד גרינברג, את מוצרי SAPHIRA. השניים החליטו לקחת את המינרלים של ים המלח, הידועים כל כך בתחום טיפוח הגוף ולהתאימם לטיפוח השיער.
SAPHIRA  היא החברה היחידה בעולם המתמחה בשילוב המינרלים של ים המלח במוצרי שיער בלבד. מוצרי החברה נמכרים היום במעלה מאלפיים מספרות ברחבי העולם וכעת גם בישראל.







הקונספט הייחודי של סלון הבוטיק SAPHIRA

Saphira הוא בוטיק סלון אשר חרט על דגלו את המחויבות לסטנדרטים הגבוהים ביותר. ערך זה בא לידי ביטוי בכל הרבדים - צוות המכון המקצועי, עיצוב המכון, אירוח ופינוק הלקוח/ה, דאגה לטיפולים משלימים [איפור, פדיקור ומניקור],ועוד.  

הסלון מעוצב בגוונים מרגיעים ועוטפים, אהבתי את הסיפור של SAPHIRA

מאחורי המותג מסתתר חלומה של ספירה והוא: לייצר מוצרים שיוכלו לגעת ולרפא גם את הקטנים וגם את הבוגרים שבנינו.

ספירה צעירה יהודיה היא השם והפנים מאחורי המותג,

היא עשתה עליה ויחד עם בעלה אביעד גרינברג הם פיתחו את המותג.

הזוג הצעיר פיתחו נוסחה ייחודית לקו מוצרים יוקרתי לטיפוח ועיצוב השיער.


כיום ספירה מיוצרים בארץ בשלמותם ומשווקים ברחבי העולם לאלפי מספרות.

חשוב לדעת כי מוצרי ספירה מורכבים מ- 26 מנרלים פעילים מים המלח.

חומרים אלו מרפאים את כל סוגי השיער.

אני השתמשתי בשמפו המדהים מבית ספירה, מגע שערי לאחר השימוש היה מגע של משי.

ריח השמפו מדהים, וקיבלתי המון מחמאות:)

בביקורי בספירה התפנקתי במנקיור אישי, יצאתי מוקסמת מהשירות ומהתוצאה הנפלאה.


ממגוון השירותים שינתנו בסלון הבוטיק: כל מה שכלה צריכה. 
(עיצוב שיער, פדיקור, מניקור, איפור, עיסויים מרגיעים וסיוע בהלבשה. כל סוגי התספורות והתסרוקות, פן, צביעת שיער, באליאנג', חידוש צבע, ברק ירוק, גוונים בטכניקה מתקדמת, החלקה יפנית, הארכת שיער, תוספות שיער, פתיחת תלתלים/סלסול שיער. טיפוח – חמישה סוגי פדיקור, שבעה סוגי מניקור, איפור ערב ולאירועים, עיצוב גבות, צביעת ריסים. טיפולים- טיפול לחידוש הבריאות של צבע השיער, עיסוי ראש מינרלי, רילקסר, החלקה מינרלית. עיסויים- רפלקסולוגיה מקצועית, מסיכת בוץ מינרלי, עיסוי פנים, עיסוי צוואר ושכמות.


לחברת SAPHIRA  15 מוצרים שונים לטיפוח השיער וביניהם שני מוצרים בלעדיים: שמן מינרלי טיפולי לטיפוח, הזנה והגנה של השיער ובוץ מינרל לריכוך, פתיחת קשרים ובנייה מחדש של שלמות מבנה השערה.

להלן נבחרת המוצרים היוקרתית של  SAPHIRA:

האחד -   The ONE: מסכה ללא שטיפה המבוססת על מינרלים טבעיים. נוסחה שפותחה כדי לרכך את השיער ולהזין אותו לכל אורך היום. המוצר יגרום לכל סוג שיער להראות צעיר יותר ובריא יותר.
The ONE הינו מוצר מושלם וייחודי המבצע עשר פעולות בו זמנית: מרכך שיער יבש ופגום, מעניק שליטה בשיער מקורזל, נותן הגנה מחום ומנזקים של מכשירי החלקה למיניהם, מחדש את הצבע, מתיר קשרים, מוסיף ברק וחיות, משפר תוצאות החלקה, מחדש ומחיה את צבע הטבעי של השיער, מונע קצוות מפוצלים ומוסיף נפח.
"האחד" הוא מוצר מתקדם שנוצר בשביל כל סוגי השיער: שיער מתולתל, חלק, פגום ויבש. המוצר מועשר בקרטין טהור וב26 מינרלים מים המלח. (129 ₪)

בוץ מינרל: מוצר טיפולי ממינרלים המופקים ישירות ממעמקי ים המלח. זהו טיפול ריכוך עמוק עם 26 מינרלים חיוניים בשילוב קרטין טהור. בוץ המינרל עוטף את כל קווצות השיער בשכבה של מינרלים היוצרים רכות עדינה וברק. הקרטין הטהור בונה מחדש את שלמות מבנה השערה. (119 ₪)


שמפו קרטין: פותח במטרה להעניק לחות לשיער יבש, ללא מלחים וסולפטים. מועשר ב-26 ממינרלים פעילים מים המלח ותמציות טהורות של קרטין המשחזרים את מבנה השערה ומרככים אותה. שמפו הקרטין מנקה את השיער ללא דהיית הצבע, מחדיר ויטמין E ותמציות טבעיות, משפר את הרכות והברק הטבעי של כל שערה, מחייה את השיער ומשאיר אותו רך וחלק. (119 ₪)





שמן מינרל טיפולי: פותח לטיפוח ולהזנת השיער. שמן המינרל קליל ורך, נמרח בקלות ואינו משאיר שאריות. השיער יהיה קל יותר לעיצוב ויבטיח רכות וגמישות תוך שמירה על הברק של כל שיערה ושיערה. התערובת הטבעית של 26 המינרלים מבטיח את הבריאות הטבעית של השיער תוך כדי הגנה בכל שעות היום והוספת ברק עדין. (159 ₪)


מרכך קרטין: מרכך הקרטין פותח כדי להעניק לחות לשיער יבש, ללא מלחים וסולפטים. מועשר ב-26 ממינרלים פעילים מים המלח ותמציות טהורות של קרטין המשחזרים את מבנה השערה ומרככים אותה. מרכך קרטין לשיער פותח במיוחד לשימוש משלים לאחר החפיפה בשמפו הקרטין. (129 ₪)

שמפו מינרלים טיפולי: נועד לטיפול בשיער שעבר פעולה כימית כלשהי, בין אם שיער צבוע או מובהר, שיער שעבר החלקה או סלסול. השמפו הינו נטול כל מלחים וסולפטים, נטול נתרן או חומצה גופרתית. השמפו הטיפולי מכיל מינרלים מזינים מים המלח ונועד להגן על השיער ולתת לו את הלחות הנדרשת. הקרטין הטהור עם המינרלים מפיק תוצאות ארוכות טווח ומחזיר לחיות שיער שאיבד מיופיו כתוצאה מכל טיפול כימי שנעשה בו. (139 ₪)

מרכך מינרלים טיפולי: נועד לטיפול בשיער שעבר כל פעולה כימית. מרכך מינרלים טיפולי לשיער פותח במיוחד לשימוש משלים לאחר חפיפת השיער עם שמפו המינרלים הטיפולי. (149 ₪) 

 בביקור הבא שלכם בוולדורף אסטוריה ירושלים על תוותרו על טיפול מפנק במתחם ספירה.

אני בטוחה שכל אחת/אחד מכם יצא רענן, בלוק עכשוי ומטופח להפליא.


http://waldorfastoria3.hilton.com/


Tel: +972-2-5423333