יום ראשון, 17 בינואר 2016

ערוץ הופ! הערוץ המוביל בקרב ילדי הגן גאה להציג: טו בשב"ט בערוץ הופ!

ערוץ הופ! הערוץ המוביל בקרב ילדי הגן גאה להציג:
טו בשב"ט בערוץ הופ!



בערב החג, ה-24.1 ובחג עצמו  ה-25.1.16 יחל ערוץ הופ בשידורים  חגיגיים ברוח החג. בערוץ ישודרו מיטב התכניות והשירים העוסקים בטבע ומדגישים את יחסי הגומלין בין האדם לטבע.
בנוסף בכל היום יוקרנו קליפים ושירי ילדות מוכרים כגון : מה עושים העצים? גינה לי, בערוגת הגינה, פרפר נחמד, השקדייה פורחת, כך הולכים השותלים ועוד מהשירים האהובים שכולנו גדלנו עליהם.
כמו כן, לרגל החג ישודר מעברון חדש לט"ו בשבט , ברכות " חג שמח" מהטאלנטים של הערוץ  ופילרים שיכללו תכנים על נטיעות, חינוך לשמירת טבע, פרחים מוגנים, פעילויות חווייתיות בטבע ,שילוב ירקות ופירות בבישול ועוד.
תכני היום מותאמים להמלצות של משרד החינוך שם עליהם דגש השנה, פרויקט "בשביל הפרחים", אשר מתעסק בשימוש חוזר בחפצים ושמירה על הסביבה כגון :פעילויות חווייתיות התקשטות מחומרים מהטבע ומפגשים עם בע"ח.
 קישור לדף ט"ו בשבט באתר הופ!
להלן חלק מהקטעים והשירים שישודרו בערוץ ביום זה, ונמצאים באתר הופ!
רצף תכניות בנושא ט"ו בשבט באורך של  כ-35 דקות, ובו שירים ותכניות לט"ו בשבט.

ערוץ הופ! הינו הערוץ המוביל והמוערך לילד הגן בישראל. הערוץ מיועד לילדים בגילאי שנתיים עד שמונה. בסביבה נקיה מפרסומות, תכנים אלימים ולא הולמים לגיל הצופים, מגיש הערוץ  תמהיל משובח של המיטב מתוכניות הבינלאומיות יחד עם תכניות מקור רבות המשקפות  באופן אותנטי את שגרת הילד והמשפחה בישראל. הערוץ מגיע לכמיליון וחצי בתי אב באמצעות חבילות הבסיס של הוט וייס.  תכני קבוצת הופ! זמינים גם במדיות הדיגיטליות השונות: אתרי אינטרנט, אפליקציות מובייל שכוללות תכני וידאו ומשחקים חינוכיים , ערוצי יוטיוב ושירותי  וי אודי.