יום שבת, 9 בינואר 2016

ט"ו בשבט, חג לטיפוח העור באדיבות: בלה גאי, קוסמטיקאית מוסמכת ראשית HL

ט"ו בשבט, חג לטיפוח העור
באדיבות: בלה גאי, קוסמטיקאית מוסמכת ראשית HL


"חג האילנות הוא הזדמנות נפלאה לחגוג את עושר הפרי והצומח שנשתבחה בו ארצנו. מגוון הפירות הארץ-ישראלי עשיר בשפע של ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן חיוניות ונוגדי חמצון, ולהם סגולות ריפוי חשובות ההופכות אותם למרכיב חשוב לא רק בתזונה, אלא גם בתכשירי הטיפוח", אומרת בלה גאי, קוסמטיקאית מוסמכת ראשית HL. לדבריה, "הזיתים, התמרים, הרימונים, התאנים, הענבים והשקדים, הם רק חלק קטן ממגוון הפירות המככבים בתכשירי הטיפוח והקוסמטיקה המובילים כיום". לקראת ט"ו בשבט בלה גאי מגישה לכם טנא של פירות שיעזרו לכם לטפל בעור הפנים, לחדש ולשקם אותו. 
תאנה
התאנים ממיסות את שכבת העור העליונה ומסייעות בהסרת תאי העור המתים, ובכך תורמות ליצירת תאי עור חדשים. בנוסף, יש להן תכונות נוגדות דלקת המסייעות להחלמת העור ולשמירה על בריאותו. הן גם מעלות את רמת הלחות בעור ומכילות נוגדי חמצון חשובים, מה שהופך אותן למרכיב אידיאלי להאטת הזדקנות העור.
במעבדות
HL מהווה התאנה מרכיב חשוב בטיפות האלפא בטא.
זית
שמן הזית, העשיר בחומצות שומן מסוג אומגה 9, בפוליפנולים עוצמתיים וויטמין E, פועל לשיקום העור ומגן עליו מפני הרדיקלים החופשיים הפוגעים בו. עושר המרכיבים ויכולת הספיגה המעולה שלו לעומק העור הופכים אותו למתאים במיוחד להזנת עור יבש ולמרכיב מרכזי בעיכוב הזדקנות העור. הוא מרכך את העור, מאזן את פעילות רקמות החיבור ומעלה את רמת הלחות בעור.
במעבדות
HL מהווה שמן הזית מרכיב מרכזי בסדרת פיטומיד, בתרכיז שמן ביו-ריפאר ובאפטר שייב מסדרת בי-פירסט.
רימון
לרימון סגולות נוגדות חמצון עוצמתיות, ההופכות אותו למרכיב מרכזי במלחמה בהזדקנות העור. הוא משפר את טקסטורת העור, מתקן פגמים ומעודד את התחדשות העור לקבלת עור חדש וצעיר.
במעבדות
HL מהווה הרימון מרכיב מרכזי בסבון דאבל אקשן.
תמר
פרי התמר מכיל רכיבים נוגדי דלקת ונוגדי חמצון, פועל למניעה ולריפוי פצעים ותורם להפחתת קמטוטים וכמרכיב אנטי אייג'ינג יעיל לעיכוב הזדקנות העור.
במעבדות
HL מהווה שמן הזית מרכיב מרכזי בסדרת איי תרפי, ובמי הפנים מסדרת אלפא קומפלקס.

תמצית ענבים
המיצוי המופק מענבים והשמן המופק מזרעי הענבים מכיל נוגדי חמצון יעילים במיוחד, וכן מסייעים בשמירת הלחות ובהזנת העור ומרגיעים גירויים ודלקות עור. כמו כן, הענבים עשירים בחומצות אלפא הידרוקסי, המקלפת בעדינות את שכבת התאים המתים, מכווצת, מבהירה כתמים כהים ואזורי היפר-פיגמנטציה ומסייעת בחידוש העור ובריפוי עצמי של העור.
במעבדות
HL מהווה שמן זרעי הענבים מהווה מרכיב מרכזי בסדרת קאלם רד.


*הכתבה באדיבות: בלה גאי, קוסמטיקאית מוסמכת ראשית HL