יום שישי, 26 בפברואר 2016

ערוץ הופ! הערוץ המוביל בקרב ילדי הגן מתגייס למען יום המעשים הטובים

ערוץ הופ! הערוץ המוביל בקרב ילדי הגן מתגייס
למען יום המעשים הטובים


ערוץ הופ! וכוכביו, אומני הילדים הגדולים בישראל -  יובל המבולבל, מיכל הקטנה, דוד חיים, סבא טוביה, מולי וצומי -  התגייסו למען יום המעשים הטובים שיתקיים ב- 15 במארס ביוזמת עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון. במסגרת שיתוף הפעולה צולם קליפ מיוחד וצבעוני לשיר, שנכתב במיוחד לרגל יום המעשים הטובים, בכיכובם של כוכבי הילדים, המעודד ילדים לעשות מעשים טובים ולסחוף אחריהם גם את הוריהם.
"כְּמוֹ הַתְחָלָה שֶׁל צִחְקוּק זֶה עוֹשֶׂה לִי נָעִים, אֲנִי פּוֹתֵחַ אֶת הַלֵּב, וּבַבֶּטֶן פַּרְפָּרִים. מַסְפִּיק דָּבָר קָטָן כְּדֵי לְחוֹלֵל קְסָמִים, כָּל הַגּוּף שֶׁלִּי שָׂמֵחַ כְּשֶׁהַמַּעֲשִׂים טוֹבִים." -  כך  נפתח השיר בביצוע אומני הילדים שבו המסר העיקרי: "עושה טוב לעשות טוב". מילות השיר מדגישות כי עשיית מעשים טובים היא פעולה מתגמלת.
בקליפ שכולו באווירת ערבות הדדית, עזרה לזולת ואהבת חינם, נצפים, דרך עיניהם של האומנים, ילדים אשר עושים מעשים טובים במגוון תחומים: תשומת לב לבני משפחה, מיחזור אשפה, טיפול בבעלי חיים, טיפוח הסביבה בקהילה ועוד.
 הדוגמאות למעשים הטובים בקליפ נועדו לתת רעיונות לילדים הצופים על מנת שיממשו אותם סביב יום המעשים הטובים וכמובן יסחפו אחריהם את כל המשפחה.
במהלך השבועות הקרובים ישודר בערוץ הופ! קמפיין מעשים טובים במסגרתו ישודר הקליפ כמו גם גם קטעים קצרים בהם כל אחד מהכוכבים מספר על מעשה טוב שלו ומזמין את הילדים בבית לתעד את עצמם עושים מעשים טובים, ולשתף את התיעוד באתר הופ!
הקליפ ישודר בערוץ הופ! והופ! ילדות ישראלית החל מה- 23.2
ובנוסף ישודר בפלטפורמות הדיגיטליות של קבוצת הופ!
באתר הופ! www. hop.co.il נבנה מיניסייט מיוחד שכולו מעשים טובים בו תהיה בין היתר גלריה של תמונות ילדים ומשפחות עושים מעשים טובים, רעיונות למעשים טובים ופירוט אירועי השיר של יום מעשים טובים ברחבי הארץ.
יום מעשים טובים ה-10 ביוזמת אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון,  מרחיב את מעגלי עשיית הטוב בישראל ובעולם, ומהווה יום שיא של עשייה חיובית מתמשכת לאורך כל השנה. ביום שלישי, ב-15 במארס, אנשים פרטיים, קבוצות, ארגונים, תנועות נוער, חיילים, תלמידים, סטודנטים וחברות עסקיות יקיימו פעילויות מגוונות: החל מניקוי יערות, צביעת מועדוניות ומוסדות רווחה, ניקוי חופים, ימי כיף לאוכלוסיות מיוחדות, טיפוח גינות קהילתיות, פעילות עם ניצולי שואה, עם קשישים ועם בעלי צרכים מיוחדים. בנוסף, יתקיימו מגוון אירועים ברחבי הארץ, אירועי ברים ותערוכות, שדרת יועצים ברוטשילד ועוד.
הופ! הינו הערוץ המוביל והמוערך לילדי הגן בישראל. בסביבה נקייה מפרסומות ומתכנים אלימים, בהתאמה לגיל הצופים, מגיש הערוץ  תמהיל משובח של מיטב הסדרות הבינלאומיות יחד עם תכניות מקור רבות, המשקפות  באופן אותנטי את חיי הילד והמשפחה בישראל, בהשתתפות מיטב כוכבי הילדים. הערוץ מגיע לכמיליון וחצי משקי בית באמצעות חבילות הבסיס של  HOT ו-YES.  תכני קבוצת המדיה הופ! זמינים גם באתרי אינטרנט, אפליקציות מובייל, הכוללות תכני וידאו ומשחקים חינוכיים, ערוצי יוטיוב ושירותי ה-VOD.


אם גם אתם רוצים לעשות טוב ולהצטרף ליום מעשים טובים חפשו "יום מעשים טובים" בגוגל או חייגו כוכבית 9093