יום שישי, 26 בפברואר 2016

מטרנה מציע שירות חדש שעושה סדר בארוחות היומיומיות של התינוק: "הטפריט"


מטרנה מציע שירות חדש
שעושה סדר בארוחות היומיומיות של התינוק: 
טפריט"

אחד האתגרים שכל הורה לתינוק צריך להתמודד איתם הוא גיוון והכנת הארוחות הרבות שהתינוק צריך לאכול. הורים רבים מוצאים עצמם מבולבלים בניסיון להעשיר את המגוון והעניין של התינוק בארוחה.

ה"טפריט" הוא שירות שמטרנה פיתחה על מנת להקל על ההורים בתכנון הארוחות היומיות והשבועיות של הילדים.
המנגנון פשוט מאוד: מזינים את גיל התינוק, ומקבלים תפריט יומי ושבועי המותאם לגילו ולשלב ההתפתחותי שלו ואף ניתן להדפיסו על מנת להקל בתכנון והכנת הארוחות לתינוק.

כל מנה מומלצת ב'טפריט' ניתנת להכנה ע"פ מתכון פשוט וקל  ולמעשה ב"טפריט" ניתן לבחור מבין כ140 מתכונים ושנבדקו על ידי הדיאטניות של מטרנה ונמצאו כמתאימים לקטנטנים .

לדברי רננה מזרחי, דיאטנית ומנהלת מדעית מטרנה, "רבות מהפניות שמגיעות למרכז לייעוץ תזונתי של מטרנה עוסקות בגיוון תזונת התינוק ובמעבר למזון מוצק במחצית השניה של שנת החיים הראשונה. לכן פיתחה מטרנה את ה'טפריט' ככלי שימושי המאפשר לקבל תפריט יומי ושבועי מסודר ומלא, להחליף ולגוון בין המנות המוצעות בהתאם להעדפות האישיות ולהדפיס תפריט יומי או שבועי לנוחיות ההורים. המנות בטפריט מותאמות לפעוטות אבל רבות מהן יכולות להתאים לכל בני המשפחה וכך יוכלו ההורים להרגיל את התינוק בהדרגה לתפריט המשפחתי כמומלץ ע"י משרד הבריאות."


את הטפריט ניתן למצוא באתר מטרנה: