יום שבת, 20 בפברואר 2016

ליסטרין מובילה את קטגורית שטיפות הפה בישראל מציגה - Listerine Advanced White



שגרת היגיינת פה טובה




אולי אתם חושבים שצחצוח שיניים מרחיק את החיידקים מחלל הפה, אבל לצערנו זה לא המצב. השיניים מהוות רק 25% מחלל הפה, כך שכשאתם מצחצחים שיניים אתם מפספסים חלקים אחרים של הפה כמו הלשון. מומלץ לצחצח גם את קו החניכיים ואת האזורים בין השיניים שקשה להגיע אליהם. החדשות הטובות הן שליסטרין מגיע לכל מקום ומנקה כמעט 100% מחלל הפה.


צחצוח שיניים הוא הכרחי לשמירה על היגיינת פה מושלמת, אבל הוא לא מספיק. כדי להשלים את פעולת הצחצוח, הוסיפו שטיפת פה לשגרה היומיומית שלכם!

שטיפת הפה מפחיתה את החיידקים מחלל הפה, הלשון, פנים הלחיים, קו החניכיים, החלל בין השיניים... מברשת שיניים, ולא משנה צורתה, לא מסוגלת להגיע לכל האזורים הללו כמו שצריך. שטיפת הפה של ליסטרין מסירה 97% מהחיידקים שנותרו לאחר הצחצוח.

בשימוש פעמיים ביום, שטיפת הפה עוזרת לשמור על בריאות השיניים והחניכיים, אפילו באזורים שקשה להגיע אליהם. שטיפת הפה מונעת ומפחיתה את התפתחות הפלאק (רובד החיידקים), אחד הגורמים המרכזיים לבעיות חניכיים. שטיפת הפה מחזקת גם את אמייל השיניים.


לראשונה בישראל Listerine מותג שטיפת הפה המוביל בעולם
משיק את Listerine Advanced White -
לשיניים לבנות יותר תוך שבועיים בלבד
ליסטרין Advanced White מסירה ומונעת היווצרות כתמים ומכילה פלואוריד לחיזוק השיניים/

המותג Listerine, משיק בישראל לראשונה, שטיפת פה בעלת טכנולוגיה מלבינת שיניים. שטיפת ליסטרין-  Advanced White. שטיפת פה המסירה ומונעת היווצרות כתמים לשיניים לבנות יותר תוך שבועיים בלבד. למותג ליסטרין 6 מוצרי שטיפת פה בטעמים שונים וכעת מצטרף מוצר חדש ופעולה חדשה נוספת- הלבנה.
ליסטרין Advanced White היא שטיפת פה שמסירה ומונעת היווצרות כתמים ומכילה פלואוריד לחיזוק השיניים. הנוסחה היחידה של ליסטרין עם פעולה כפולה: מכילה שמנים אתריים עוצמתיים שחודרים לעומק שכבת הפלאק ומפחיתים את רובד החיידקים לניקוי משטח השן. בנוסף טכנולוגיה מלבינה שאינה גורמת לשחיקה, מסירה כתמים ממשטח השן ויוצרת מעטפת הגנה למניעת היווצרות כתמים חדשים.
לתוצאות תוך שבועיים מומלץ להשתמש פעמיים ביום לאחר הצחצוח בכמות של 10 מ"ל. לשטוף את חלל הפה 60 שניות ולירוק.
מחיר השקה Listerine Advanced White- 45 ₪ ל750 מ"ל
להשיג ברשתות השיווק והפארם, בתי מרקחת ובחנויות הפרטיות ברחבי הארץ. 
אני מתנסה ב- Listerine Advanced White 
רק מס' ימים אבל אני כבר שמה לב לשיניים בוהקות יותר במיוחד שאת מתייפה ומורחת שפתון אדום בוהק.





מומלץ בחום עולמה של רויטל




ליסטרין מובילה את קטגורית שטיפות הפה בישראל!

www.listerine.co.il