יום שישי, 26 בפברואר 2016

חדש מ-NUK: בקבוק מעבר לעידוד שתייה עצמאית ללא נזילות




חדש מ-NUK: 

בקבוק מעבר לעידוד שתייה עצמאית

ללא נזילות 



NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, הנמכר ומופץ בישראל על ידי קבוצת ניאופרם משיק: כוס מעבר שהינה בקבוק אימון, לעידוד שתייה עצמאית ללא נזילות, בשילוב דמויות דיסני האהובות כל כך. פיית הבקבוק רכה, עשויה סיליקון ומעודדת שתייה עצמאית על ידי התינוק. הבקבוקים מיוצרים בגרמניה, בטוחים לשימוש, אינם מכילים ביספנול A ומתאימים במיוחד לתינוקות בגילאי 6-18 חודשים.

הבקבוק של נוק הועבר להתנסות לחברה שהבן שלה בן שנה וחודשיים.

היא הייתה מאוד מרוצה, האחיזה של הבקבוק נוק מאוד נוחה וקל להחזיק את המבנה הבקבוק בידיות.
מאויר בדמויות דיסני שתמיד עושות שמח לבייבי שלנו.
ללא ביספנול A שמאוד חשוב לבריאותו של התינוק שלנו.
מומלץ לשימוש החל מגיל שנה בהתנסות התינוק באחיזת בקבוק לבד לראשונה.

מעבר משמעותי עבור התינוק


המעבר של התינוק מבקבוק לכוס הינו מעבר משמעותי. בגיל שישה חודשים, תינוקות הינם סקרנים לגבי העולם הסובב אותם וצוברים חוויות ורשמים חדשים בכל יום. תינוקות מבצעים יותר ויותר פעולות המשלבות מוטוריקה עדינה, שאינה פשוטה כלל ועיקר עבורם, דבר המצריך הרבה אימון וסבלנות. עבור התינוקות, שתיה מכוס הינה חוויה חדשה ומרגשת, אך עבור ההורים מדובר בנזילות, בשפיכות, בהחלפת בגדים שנרטבו ועוד.

ללא נזילות

באמצעות בקבוקי האימון של NUK, בעלי הידית הארגונומית לאחיזה נוחה, הקטנטנים יכולים לדלג בקלות לשלב הבא. לבקבוקי האימון מנגנון למניעת נזילות, דבר המקל מאוד על תהליך המעבר לשתייה עצמאית. בקבוקי האימון אידיאלים גם לנסיעות וליציאות מחוץ לבית.

בקבוקי האימון של NUK מוצעים בצבעים סגול, ורוד, כחול, ירוק ובנוסף גם בעיצובים טרנדים עם הדמויות האהובות של מיקי מאוס בצבעי אדום ושחור.

מחיר מומלץ לצרכן: 44.90 ₪ היום במבצע- 32.90ש"ח.

ניתן להשיג: ברשתות סופר פארם, ניו-פארם, ברשת מוצצים, ובחנויות המתמחות לתינוקות או לרכוש ישירות בלינק: http://www.nukisrael.co.il/shop



אודות NUK
המותג NUK המתמחה בפיתוח מוצרי תינוקות מהמובילים בעולם, עוסק כבר מעל 60 שנה במציאת פתרונות שיקלו על חייהם של ההורים ויתרמו להתפתחותם הבריאה של ילדיהם, מהלידה ועד גן הילדים. מוצרי NUK הינם חלק מחיי היומיום של תינוקות, במעל ל- 110 מדינות ברחבי העולם. החברה נעזרת במומחים מתחומים שונים: מיילדות, רופאים, תזונאים והורים, כדי לפתח את מוצריה. מאז היווסדו של המותג, בחנו מדענים את מוצריו והשפעותיהם על התפתחותם של תינוקות. תוצאות מחקריהם מסייעות למותג לשפר את מוצרי החברה ולפתח מוצרים חדשים, תוך שימוש בממצאים מדעיים עדכניים ביותר, בעיקר מתחומי הרפואה והפסיכולוגיה ההתפתחותית. אתר הייצור של כל המוצצים, הפטמות ובקבוקי ההזנה של NUK מצוי בגרמניה ועומד בדרישות איכות גבוהות ביותר. המוצצים, בקבוקי האימון ובקבוקי ההזנה של NUK בטוחים לשימוש ואינם מכילים ביספנול A.


אתר אינטרנט: www.nukisrael.co.il I פייסבוק: NUK Israel