יום רביעי, 30 במרץ 2016

קיפצובה חוויה מקפיצה


12 דונם של בילוי והנאה לכל המשפחה בקיבוץ צובה.
חגיגה של צבע, אטרקציות ומתקנים לכל המשפחה

בואו ליהנות משלל פעילויות ומתקנים מרגשים, מלהיבים ומקפיצים בקיפצובה שבקיבוץ צובה,
 15 דקות מירושלים, 25 דקות מתל אביב.






כל כך מהנה לבלות יום פעילות בקיפצובה.
מתקנים בלי סוף, פעלויות לילדים, משחקיות מלאות אטרקציות והפעלות.
הילדים שלי התרוצצו במשך 3 שעות רצוף וניסו להספיק את כל הפארק.
הם מאוד אהבו את מתקני הפארק, הבנות אהבו במיוחד את קרוסלת סוסים, וקרוסלת הפיראטים.



הבן שלי מאוד אהב את המשחקייה, קפץ ושיחק בבריכת הכדורים, התנדנד על נדנדות, טיפס על מבוכים.
הילדודס התאהבו במבוכים ולא רצו לצאת, שיחקו במחבואים, חיפשו אחד את השני ונהנו מזמן איכות משפחתי משמח.
הפארק מאוד נוח וידידותי למבקרים, מצאתי הרבה פינות ישיבה, בזמן שהמתנתי לקטנטנים שהשתללו.
הפארק רחב ואין הרגשה של עומס ואנחנו ביקרנו בחג פורים האחרון:)



 התרשמתי מאוד  שראית שהפארק מקבל ביידים פתוחות ובאהבה גדולה קבוצת  ילדים עם לקות, כל ילד קיבל סיוע ועזרה בהמון כבוד ואהבה.
בואו ותכירו פארק ״קיפצובה״ לונה פארק מקסים באזור ירושלים שמתאים לילדים בגילאי 3 עד 11 וגם לכם ההורים לבוא לשנות אווירה, להתחבר לאוויר ולפארק ולהנות יחד עם ילדכם ממתקנים שונים רכבות,משחקיות, קרוסלות, רכבת הרים משפחתית ועוד....

מתקני הפארק בקיפצובה
_DSC3151[1]

קרוסלת סוסים

קרוסלת הסוסים שלנו נמצאת בחצר הפארק. הקרוסלה מורכבת מסוסים צבעוניים עולים ויורדים וחיות שונות וחמודות. המנגינה המתנגנת ברקע מלווה אתכם במהלך זמן הפעלת המתקן. המתקן מתאים לגילאי 5-2 בליווי מבוגר; לגילאי 10-5 – ללא ליווי. המלווים יכולים לעמוד עם ילדיהם בקרוסלה.   
_DSC3077[1]

רכבת ההרים המשפחתית!

תראו את רכבת ההרים החדשה שלנו! קוראים לה "קיפצומבה" מדובר ברכבת הקלסית והמצליחה ביותר לילדים ולמשפחה. "התולעת" מורכבת משש מכוניות (4 נוסעים כל קרון). פשוט כיף לכל המשפחה! שימו לב להוראות הבטיחות: הנסיעה מותרת מגיל 3 ומעלה * ילד עד גיל 6 בליווי מלווה מגיל 10 ומעלה *בכל קרונית – עד 3 ילדים או 2 מבוגרים *חובה לסגור את מוט הבטיחות .
מסיבת יום הולדת

החצר המרכזית עם אזורי ישיבה

חצר קיפצובה – מרכז הפארק, משקיף לנוף ומוצל בחודשי הקיץ, בחצר אזור ישיבה ענק. תוכלו לשבת, ליהנות מהנוף והאוויר הנהדר כשילדיכם מתרוצצים וקופצים ממתקן למתקן.
DSC_1076[1]

המשחקייה

המשחקיה היא היא לב הפארק, במבנה מקורה וממוזג חדרי משחק רבים ומגוונים: לקטנים: ג'ימבורי עם מתקנים ממונעים, בריכת כדורים, מכוניות בימבה, וחדר קומפילנד ולגדולים חדר אקשן-מקס, פלייסטיישן 3,  קינקט ולכולם חדר תחפושות, וכמובן מזון מהיר. ניתן לחגוג ימי הולדת במתחם המיועד 
DSC_1271[1]

סירות אבובים

שטים ומתנגשים בסירות האבובים, מתקן כייפי במיוחד! עומק המים 60 ס"מ. המתןן מתאים מגיל 3 ומעלה. ילד בגיל 3-6 חייב איתו נהג בגיל 6 ומעלה.
1 (32)

מכוניות מתנגשות

המתנגשות מחולקות ל-2 מגרשים מתנגשות לגדולים ומתנגשות לקטנים. החלוקה היא לפי גובה. במכוניות הגדולות יכול לנהוג מי שבגובה  135 ס"מ ומעלה ולנסוע יחד איתו מי שבגובה 90 ומעלה. למכוניות הקטנות יכול לנהוג או לנסוע מי שבגובה 90 ס"מ ועד גובה 135 ס"מ. 
7250_resize

הרכבת

צ'וצ'ו הרכבת, נוסעים סביב החצר ומי שיושב בקטר מפעיל את הצופר! כייפית לכל גיל,
מומלצת עד גיל 8.
P1150273

קרוסלת הפיראטים

קרוסלה מדליקה משקיפה על הנוף המקסים שלנו, הקרוסלה מתאימהל פעוטות ומומלצת עד גיל 8. בכל קרונית יכולים לשבת עד 4 ילדים או מבוגר ו-2 ילדים.
מגלשה בשלב רב

2 רבי מרחב – דו ותלת קומתיים

בקיפצובה יש שני רבי-מרחב האחד מתקן תלת קומתי עם שלל מנהרות, מגלשות שקי אגרוף, פעלולנים ועוד. רב המרחב השני הוא דו קומתי על גלריית הגורילה, ובו יש מסלולי אומגה, קפיצות אישיות וגשר חבלים רבי המרחב מתאים מגיל שנה ומעלה, פעוטות בליווי מבוגר 
DSC_1291[1]

אולם מכונות המשחק והתותחים

מתקן התותחים המלהיב – יורים כדורי ספוג מתותחים עם לחץ אויר, ולידם שלל מכונות משחק מופעלי אסימונים, מחיר כל אסימון 1 ש"ח. המחיר יורד ברכישה של 50 אסימונים ומעלה. 



סוף השבוע הבא צפוי להיות שמשי מהרגיל, וזו הזדמנות מצוינת לצאת עם כל המשפחה לחופשה בסביבה ירוקה.
אז קחו פסק זמן, ותיהנו מסוף שבוע של אווירה קסומה, נוף ירוק עוצר נשימה, שלל פעילויות, אטרקציות וחוויות שימתיקו לכם את סוף השבוע!





קיבוץ צובה, ד.נ. הרי יהודה 90870,
טלפון 02-5347952 חפשו אותנו בפייסבוק – kiftzuba