יום חמישי, 7 באפריל 2016

מטרנהBIG - משקה בטעם שוקו לגילאי שנתיים ומעלה

מטרנהBIG  - משקה בטעם שוקו לגילאי שנתיים ומעלה
משקה חלב בטעם האהוב המספק 22 ויטמינים, מינרלים ופרוביוטיקה, עם כל מה שטעים לו וחשוב לך


התזונה של הילדים משמעותית מרגע הלידה ובהמשך כל שלבי ההתפתחות והדרכים אל תזונה טובה ונכונה - רבות ומגוונות. לכל הורה יש אג'נדה משלו בנוגע לתזונה שהוא מעוניין לתת לילדו, אך אין ויכוח כי כל הורה מעוניין להרכיב תפריט בריא ומזין עבור ילדיו. לרצונותינו ההורים מצטרפים בגיל שנתיים רצונותיו של הפעוט שמראה ניצני עצמאות ראשונים באמצעות האוכל ואנו ההורים נדרשים לשלבם במסגרת דאגתנו לתזונה מאוזנת של הפעוט.
 
במיוחד לשם כך מטרנה מציעה להורים וילדיהם את מטרנה BIG: משקה חלב המועשר בפרוביוטיקה, ויטמינים ומינרלים. מטרנה BIG בטעם שוקו אהוב במיוחד על ילדים ומתאים לשילוב עם ארוחת הבוקר, הערב או בין הארוחות, כך שהילדים יכולים ליהנות מטעם נהדר וההורים יכולים להרגיש בטוחים שזה גם טוב להם.

לדברי רננה מזרחי, דיאטנית קלינית ומנהלת מדעית מטרנה: "במסגרת תזונה מאוזנת ובריאה, מוצרי חלב מהווים מרכיב חשוב בתפריטם של ילדים. במחקרי צריכה שנערכו בקרב פעוטות ישראלים נמצא כי 87% מהם שותים שוקו כמשקה חלבי. מטרנה BIG מכילה 22 ויטמינים ומינרלים ובהם ברזל וסידן כך שכוס מספקת כשליש מהקצובה היומית המומלצת של סידן וברזל לפעוטות בגילאי 2-3, וכן פרוביוטיקה התורמת לחיזוק ההגנה הטבעית, והיא מהווה משקה חלבי מצוין שהילד אוהב והמספק לו רכיבי תזונה חשובים לגדילה."


אופק שלי אומנם בן שלוש, הכנתי עבורו השבוע את מטרנה BIG בטעם שוקו.
הוא שתה בשקיקה ואמר שטעים לו.
אני מאוד אוהבת שכמות הסוכר במוצר מופחתת משמעותית משוקו אבקתי לילדים בוגרים.
השוקו של מטרנה מומלץ כחלק מתזונת הילד ומהווה כמות עיקרית לסידן בגוף.

מומלץ בחום. עולמה של רויטל

האיגוד הישראלי לרפואת ילדים ממליץ כי כחלק מתזונה מגוונת ילדים בגילאי 2-8 יצרכו לפחות 2-3 מנות חלב ו/או או מוצרי חלב ביום  כמקור עיקרי לסידן הנספג מהם בצורה מיטבית, זאת על מנת להבטיח צריכה מספקת של סידן החיונית להשגת שיא מסת העצם ולהורדת הסיכון לשברים ולאוסטיאופורוזיס בהמשך החיים.


  • מטרנה BIG בטעם שוקו מיועד לילדים מגיל שנתיים ואילך אשר נגמלו כבר משתיית תחליף חלב
  • הוראות הכנה: יש להוסיף 3 כפיות מדידה של מטרנה Big לכוס של 200 מ"ל מים ולערבב ... החלב כבר בפנים.

ניתן להשיג את מטרנה BIG בכל רשתות השיווק, רשתות הפארם וחנויות פרטיות. טווח המחירים על פי אתר mysupermarket: 27-33 ₪

מומלץ להיכנס לאתר מטרנה ולהשתמש ב"טפריט"
הטפריט הוא שירות שמטרנה פיתחה על מנת להקל על ההורים בתכנון הארוחות היומיות והשבועיות של הילדים.
המנגנון פשוט מאוד: מזינים את גיל התינוק, ומקבלים תפריט יומי ושבועי המותאם לגילו ולשלב ההתפתחותי שלו ואף ניתן להדפיסו על מנת להקל בתכנון והכנת הארוחות לתינוק.

כל מנה מומלצת ב'טפריט' ניתנת להכנה ע"פ מתכון פשוט וקל  ולמעשה ב"טפריט" ניתן לבחור מבין כ140 מתכונים ושנבדקו על ידי הדיאטניות של מטרנה ונמצאו כמתאימים לקטנטנים .
את הטפריט ניתן למצוא באתר מטרנה: