יום שלישי, 19 באפריל 2016

לראשונה בישראל! אתר "טיולי" מקבוצת "למטייל" משיק פרויקט המשלב המלצה על מסעדה מיוחדת בסיום יום הטיול "בשביל האוכל" - פרויקט נפלא בהובלת האושיה הקולינרית הילה אלפרט!

יוצאים לטיול?
תכירו מושג חדש -
"טיול ומסעדה"
לראשונה בישראל! אתר "טיולי" מקבוצת "למטייל" משיק פרויקט המשלב המלצה על מסעדה  מיוחדת  בסיום  יום הטיול
"בשביל האוכל" - פרויקט נפלא בהובלת האושיה הקולינרית הילה אלפרט!

הילה אלפרט: "ההיצמדות למסלולי הטיול הביאה אותנו למקומות עם אוכל טוב, באזורים עליהם ויתרנו מזמן, למפגש מענג בין אנשים, יין ומראות של ארץ היודעת להיות כל כך יפה"






·        אתר "טיולי" איתר את מסלולי הטיול האהודים ביותר ברחבי הארץ ובחר בהילה אלפרט, מאושיות הקולינריה הגדולות בישראל, שתמליץ על המסעדות הטובות והמעניינות, הסמוכות לאותם מסלולים. אלפרט, בליווי הצלם איתיאל ציון, יצאה למסע מרתק ברחבי הארץ, על מנת למצוא את אלה.
·        המלצותיה של אלפרט ייחודיות, מלאות צבע ושזורות בסיפורים מעניינים סביב המקום, החוויה והאנשים.
·        לא מדובר ב"עוד מדריך מסעדות", אלא בפרויקט ייחודי עם למעלה מ-50 מסעדות מיוחדות הפזורות ברחבי הארץ, כאלה שהילה ממליצה לכם לשלב "כשכבר יצאתם מהבית" לטיול.
·        ההיצע במדריך הוא מגוון. מאוכל רחוב למסעדות שף, מעדניות, מסעדות פועלים, פיצריות ובתי קפה אותם הילה ממליצה לכם  לגלות ולחוות במסגרת יום הטיול  הקרוב.

כולנו מכירים את התחושה והרצון לסיים יום טיול או יום כיף בטבע, בארוחה טובה שתשלים את ההנאה מחוויית הטיול. במרבית המקרים, רובנו לא מכירים מסעדות טובות שבאמת שווה לאכול בהן בעודנו נמצאים ביום טיול מחוץ ל"אזור הנוחות" המוכר לנו.
את ההמלצות הללו, של אותם מקומות האוכל השונים, של אותן מסעדות מיוחדות- הסמוכות למסלולי הטיול בארצנו, לא ניתן להשיג במדריכי האוכל המוכרים... ולכן, טרם יום הטיול, מרביתנו עוסקים בחיפוש קדחתני אחר המלצות של חברים ומכרים, למסעדות מומלצות הסמוכות לאזור הטיול שלנו.
אתר "טיולי" מקבוצת "למטייל" משיק את הפתרון האולטימטיבי לצורך זה, ושם קץ לחיפושים!
מכירים את המושג "קפה ומאפה"? אתר "טיולי" מקבוצת "למטייל", האתר המוביל בתחום הטיולים והפנאי בארץ,  מבקש להשריש מושג ומדור חדש – "טיול ומסעדה"- המלצות על מסעדות טובות ומיוחדות הנמצאות בצמוד  למסלולי טיול האהודים של ארצנו.  
עם השקת מדור "טיול ומסעדה", אתר "טיולי" גאה להציג את פרויקט ה"מומלצים" של המדור:  "בשביל האוכל"- פרויקט המרכז את המלצותיה של הילה אלפרט, עיתונאית אוכל מובילה ואחת מאושיות הקולינריה הגדולות והמקצועיות בישראל, על המסעדות  המיוחדות ביותר, שניתן למצוא לצד הטיולים המוצעים באתר "טיולי".
בשלב הראשון של הפרויקט, במשך תקופה ארוכה נערכה פעילות גולשים רחבה באתרי "למטייל" ובמדיות החברתיות, בה הוזמנו הגולשים להמליץ על מסעדות שוות שביקרו בהן בטיולים ברחבי הארץ כדי לאתר מסעדות האהובות עליהם. בשלב השני יצאו הילה אלפרט והצלם איתיאל ציון למסע מרתק ברחבי הארץ. לאחר ביקור בעשרות רבות של מסעדות, בחרה הילה את המקומות המעניינים ביותר בכל אזור טיול, לא בהכרח במסעדות הכי טובות או הכי מוכרות בארץ, אלא במיוחדות והמתאימות ביותר בהתאם לצרכי מטיילי ארצנו ולאפיונים שנעשו בראשית הדרך. עבור כל מסעדה בנבחרת, חיברה הילה טור המלצה קצר ומיוחד. בשפתה המיוחדת, מחברת הילה אלפרט  את הקורא למקום, לזמן, לאווירה, למנות ולטעמים באופן שעושה חשק גדול לצאת לטייל ולאכול.
לפרויקט המיוחד הצטרף שותף מתאים: יקב רמת הגולן, אשר מביא את בקבוק היין לפרויקט, מעניק למטייל תוכן של טיפים מקצועיים עם צבע כמו "איך לבחור יין במסעדה", וביחד עם אנשי יין בולטים גיבש המלצות לשילובים לא שגרתיים של יין עם מאכלים "ישראליים" תחת המסר "יין יכול להתאים להכל".
לרגל השקת מדריך ההמלצות, כל המסעדות שנבחרו,  מפנקות את המטיילים שיגיעו עם קופון, בשלל הטבות מעוררות תאבון כמו מנות ראשונות, פוקצ'ות, קוקטיילים, קינוחים במתנה ועוד.
הילה אלפרט: " אלה היו חודשים של אכילה מצפון לדרום, במקומות שהכרנו קודם ובכאלה שגילתה לנו הדרך. מקומות הפועלים בדרכים ראשיות וכאלה הנחבאים בדרכים צדדיות וכל המקומות המופיעים במדריך נבדקו סמוך לכתיבה שלו והחיים שלנו, היו לפיקניק אחד גדול.
יש כאלה שמטיילים בעקבות האוכל, יוצאים לדרך כי שמעו על איזו מסעדה, אסיריי תודה אם נקרה בדרכם איזה נוף. אחרים מחפשים משהו לאכול על הדרך, כי טיול הוא בונה תאבון גדול. ההליכה 'בשביל האוכל' לא מבדילה ביניהם. העיקר שישמחו העיניים ויגל הפה."
אני רוצה להודות לאיתיאל ציון, הצלם שאיתי על כל הדרך, לאנשי "טיולי" על ההזדמנות, על שההיצמדות למסלולי הטיול שלהם הביאה אותנו למקומות עם אוכל טוב, באזורים עליהם ויתרנו מזמן, למפגש מענג בין אנשים, יין ומראות של ארץ היודעת להיות כל כך יפה".
רויטל שחר, מנהלת שיווק on line ב"למטייל": "אתר "טיולי" מקבוצת "למטייל" פועל רבות על מנת להעניק למטייל בארץ ובחו"ל, חווית טיול שלמה שמבוססת על ניסיוננו הרב בתחום התיירות בארץ ובחו"ל, חוכמת המונים ומומחים בקטגוריות השונות. מסלולי הטיול, האטרקציות והאירועים שמוצעים למטיילים נבחרים במקצועיות והשקעה רבה. "שביל האוכל" הינו יריית הפתיחה שלנו במהלך גדול וארוך טווח שלנו בתחום המסעדות, תחת המסר הרחב יותר: "טיול ומסעדה". זוהי למעשה ההצעה הייחודית שלנו לגולשים –"שתי חוויות במחיר אחד", המלצה לטיול טוב וארוחה טובה. וכאמור, תחת המסר הזה צפויות פעילויות נוספות.

זכינו בהתגייסותה של הילה אלפרט לפרויקט "בשביל האוכל" שכן אהבתה הגדולה לתחום האוכל, לטיולים ולנופי הארץ מורגשת בכל המלצה. הילה היא ללא ספק הבחירה המושלמת לפרויקט מסוג זה, החיבור היה כמו כפפה ליד, מהרגע הראשון. אנו מודים לה מאד על כך שנרתמה למשימה במסירות רבה והפכה אותה למסע מרגש שאנו גאים ושמחים לשתף בו את המטיילים".

פרויקט "בשביל האוכל" מושק לראשונה החל מה- 18.3.16 וניתן להיכנס אליו וליהנות מהתכנים העשירים, מהמסלולים המעניינים ומהחוויות הקולינריות, הן דרך גלישה באתר "טיולי" והן דרך האתר המותאם מובייל של טיולי.
על מנת להיכנס לפרויקט "בשביל האוכל"- http://www.tiuli.com/restaurants_special.asp
על אתר "טיולי" מקבוצת למטייל:

באתר "טיולי" מעל ל- 300,000 גולשים בממוצע חודשי ואפליקציה סלולרית עם מעל 400,000 הורדות. "טיולי" התחיל את דרכו כאתר של מסלולי טיול בארץ, וכיום הוא מונה מעל 250 מסלולים עם סיפורי דרך מקצועיים ומגוון גדול של תכנים ליום טיול או יום כיף מחוץ לבית ובטבע – אטרקציות, אירועים, חניוני לילה, מדריכי טיול, כתבות מגזין, פריחה, פורומים, בלוגים, מידע על שביל ישראל ועוד.