יום שבת, 14 במאי 2016

"טונה סטארקיסט" מציגה: 12 דרכים מזינות (וטעימות) לאכול טונה

מי לא אוהב טונה?

אצלנו בבית היא מככבת כמעט בכל ארוחת ערב, בכריך לבית הספר באופן קבוע.

טונה היא מקור נהדר לחלבון.

טונה משביעה וניתן להכין איתה מנות נרחבות וטעימות להפליא.

אנחנו אוהבים לצרף אותה לסלט ניסואז, לשלב אותה בתוך מאפינס טונה ועוד...
























זמן הכנה- 8 דקות לכל סיבוב אפייה במכשיר.

כמות 2 וחצי נגלות 14 מיני שקעי מאפינס.

במכשיר המולטי קייק.



מתכון:

קוטג 1
כוס קמח
 2 כפיות אבקת אפייה
2 ביצים חופן מוצרלה מגורדת
 חופן גבינה צהובה מגורדת
מעט אורגנו
3 כפות שמן לבישול
4 כפות רוטב פיצה 1 שקית תבלין פיצה של הפיצריות
2 חבילות טונה סטארקיסט.
 מלח פלפל שחור
לערבב הכל ,
אני מוזגת לתבנית
 המאפינס בעזרת כף גלידה.
אני מוסיפה זית מעל כל בלילה.



"טונה סטארקיסט" מציגה:
12 דרכים מזינות (וטעימות) לאכול טונה


רוב המזונות שכלולים בתפריט היומי של כל אחד מאתנו מכילים כמות כלשהי של חלבון. מזונות הנחשבים לעשירים בחלבון הם בשר, דגים, מוצרי חלב, מוצרי סויה וקטניות. חלבון דג הטונה הינו עשיר, קל לעיכול ואינו מכביד על מערכת העיכול. הטונה של "סטארקיסט"  דלה יחסית בשומן והשומן שלה הוא בעל ערך תזונתי רב בגלל תכולת חומצות שומן אומגה 3 טבעי של דגים (EPA,DHA). לטונה בקופסא יתרון נוסף, תמיד זמינה ומזמינה לשדרג כל ארוחה.
אז כדי שגם אתם תוכלו לשלב חלבון, שמקורו בטונה, בתזונה שלכם ריכזנו עבורכם את הדרכים האהובות והטעימות להפוך את פחית הטונה למעדן מזין:
1.      פשטידות- נדיר למצוא אנשים שלא אוהבים פשטידות. הכניסו טונה לתוך הפשטידות שלכם והפכו אותן למעדן משודרג.
2.      סלט ירקות עם טונה – טונה משדרגת כל סלט, ולא צריך להשקיע בזה זמן ומרץ- פשוט פותחים קופסת טונה של  סדרת סטארקיסט "לה-סלט" עם הרוטב המועדף עליכם, ומפזרים על הסלט.
3.      סלט טונה- שילוב של טונה עם ביצה חתוכה לקוביות בתוספת גבינה או יוגורט מעל יוצר סלט טונה מושלם וארוחה עתירת חלבונים.
4.      טונה בשמן זית בסלט פסטה יווני עם ירקות וגבינת פטה והרי לכם ארוחה ב-15 דקות. ניתן להשתמש בטונה עם שמן זית של "סטארקיסט" עם הטעם העשיר.
5.      טוסט טונה עם שמן זית- הכניסו לחם עם טונה, עגבנייה וזיתים שחורים לתוך הטוסטר והרי לכם טוסט מעדן. אפשר לשלב ביצה בטוסט.
6.      סנדביץ' טונה על עלים ירוקים- ערבבו טונה עם מיונז ותבלו לפי הטעם. הכינו עלי חסה גדולים ועם כף מירחו כמות נכבדת של הטונה המתובלת על העלים או שפשוט פיתחו קופסת טונה "לה-סנדביץ'" עם מיונז של "סטארקיסט" ותמרחו ישירות על החסה, היתרון: המיונז מופחת שומן והטונה טעימה ממש.
7.      סלט אבוקדו וטונה- מעכו אבוקדו עד ליצירת עיסה אחידה, הוסיפו לימון, שמן זית, מלח ופלפל ומעל פזרו את הטונה (אפשר טונה בשמן זית או טונה בלימון של "סטארקיסט"). מומלץ להוסיף בצל ירוק קצוץ לתערובת האבוקדו.
8.      קציצות טונה- עם טונה אפשר להכין מגוון רחב של קציצות – ברוטב, מטוגנות או אפויות- הכל הולך! זה בריא, זה מזין וילדים מתים על זה. טוב- גם המבוגרים.
9.      אגרול טונה- הקפיצו טונה עם גזר, פטריות, נבטים, בצל ירוק, פלפל אדום (ולמעשה- כל מה שבא לכם) שימו על דפי אורז, גלגלו יפה ואפו בתנור. הוסיפו סויה בצד והרי לכם אוכל אסיאתי בכמה דקות בלבד.
10. נודלס טונה- אם באוכל אסיאתי עסקנו, אז גם הפתרון הזה טעים מאוד: הקפיצו טונה עם הירקות שמנינו, הוסיפו אטריות נודלס מוכנות, ערבבו הכל וישר לשולחן.
11. טונה על ספגטי חם- ילדים מתים על ספגטי, אז למה שלא יהיה גם בריא? פזרו קופסת טונה על מנת ספגטי מוכנה וחמה ותנו להם לאכול. הם יתענגו על המנה, ואתם- על העובדה שהם טורפים את זה!
12. קופסת טונה- לפעמים טונה היא סתם טונה. בעבודה, אחרי אימון או סתם כי רעבים- פיתחו קופסת טונה והתחילו לאכול. ל"טונה סטארקיסט" מגוון רחב של מוצרים שניתן פשוט לפתוח ולאכול.
ניתן להתעדכן באתר במוצרים ומתכונים: http://www.starkist.co.il/ ובתיאבון!