יום שלישי, 31 במאי 2016

חוגגים שבועות עסיסי: הבונבוניירה של הטבע על שולחן החג

תערוכת Fresh AgroMashov 2016
חוגגים שבועות עסיסי:
הבונבוניירה של הטבע על שולחן החג
בבית אריזה "רימון" אשר ממוקם במושב תומר בבקעת הירדן נארזו השנה כ- 300 טון תמרים מסוג סופר עסיסי אשר משווקים כ-50% לשוק המקומי וכ-50% לשווקי היצוא. התמרים נמכרים באריזות ממותגות ומושקעות מאוד, המתאימות כמתנה וכתוספת נפלאה לשולחן החג • התוצרת נמכרת באריזות של 300 גרם ובמחיר של 20 שקלים לאריזה


אם תזדמנו אל רשתות השיווק, אולי תפגשו בין המעברים את הדיילות של חברת דוד חי ואפי שלאו שיציעו לכם לנסות תמר סופר עסיסי בטעימה מתוקה. חברת "דוד חי ואפי שלאו" משווקים לרגל שבועות תמרים מזן מג׳הול תחת המותג "סופר עסיסי" ואומרים שמי שלא טעם תמר סופר עסיסי, לא טעם תמר מימיו.
תמר סופר עסיסי, "הבונבוניירה של הטבע", גדולים ועסיסיים מאוד, בעלי מרקם נימוח, טעם נפלא ומתיקות בדומה לפרי רענן וטרי. הסופר עסיסי נוצר הודות לפיתוח שיטה שבה מתבצע קטיף התמרים בשלבים הראשוניים של ההבשלה, לפיה בוחרים בקפידה את התמרים הגדולים והמובחרים ביותר, מבצעים מיון, חיטוי, אריזה ומיד מאחסנים בהקפאה עמוקה כך שמצליחים לשמר כמה שיותר על מצבם הטבעי וטעמם הנפלא. שיטה זו הינה פרי פיתוח כחול לבן של החקלאות הישראלית והיא תוצג בתערוכת פרש אגרו משוב שתיערך בסוף החודש בגני התערוכה תל אביב.
התמרים משמשים כחטיפי אנרגיה טבעיים וידועים בעלי סגולות בריאותיות, עשירים מאוד בוויטמינים ומינרלים ובנוגדי חימצון המסייעים לבריאות מערכת העיכול. כמו כן על פי מחקרים רבים הוכח שהתמרים מסייעים בהפחתת רמת הכולסטרול, שומרים על תפקוד הלב וכלי הדם ומפחיתים את רמת השומנים בדם.

תערוכת Fresh AgroMashov 2016 תיערך ב- 28-29 ביוני, גני התערוכה תל-אביב, האירוע השנתי הבינלאומי הגדול בישראל לשיווק תוצרת חקלאית