יום שבת, 14 במאי 2016

NESTEA פותחים את הקיץ עם מהדורות מיוחדות ומרעננות בטעמים חדשים NESTEAענבים ו- NESTEA תפוח מוגז!

NESTEA פותחים את הקיץ עם מהדורות מיוחדות ומרעננות בטעמים חדשים
NESTEAענבים ו-  NESTEA תפוח מוגז!


לקראת עונת הקיץ  NESTEA , תה קר על בסיס מים מינרלים מבית סן פלגרינו , יוצא בשני טעמים חדשים: טעם חדש לסדרה התוססת והמרעננת  - NESTEA מוגז בטעם תפוח, ו NESTEA בטעם ענבים.

בקיץ 2016 NESTEA מוסיפה מהדורה מיוחדת, המצטרפת לסדרה התוססת והמרעננת ,NESTEA מוגז  - NESTEA מוגז בטעם תפוח בבקבוק משפחתי 1.5 ליטר. טעם התפוח המוגז יצטרף לטעמים הקודמים שהושקו  בקיץ 2015: אפרסק מוגז, לימון מוגז  ודיאט אפרסק מוגז. טעם תפוח מוגז נבחר לאחר מחקרים שערכה החברה, בהם נמצא כי זה טעם אהוב ומועדף על הצרכן הישראלי ומהווה אפשרות טעימה ומרעננת לצידו של טעם האפרסק ששולט בקטגוריית התה הקר.

בעצמאות 2016 פתחנו את Nestea תה קר.

טעם התפוחים מזכיר ממש גזוז של פעם...

הילדים מאוד אהבו את התה בטעם ענבים מומלץ להגיש צונן עם קרח.


בעונת הקיץ,  מצטרף Nestea ענבים,  לסדרת התה הקר של NESTEA. טעם ענבים הינו אחד מהטעמים הפופולאריים והאהובים במיוחד בקטגוריית המשקאות בקרב כל בני המשפחה הישראלית. הטעם החדש –Nestea  ענבים, מוצע לצרכן בבקבוק משפחתי 1.5 ליטר וגם בקבוק אישי של 0.5 ליטר.

כמו כל מוצרי Nestea , גם המהדורות החדשות מיוצרות באיטליה, במפעל סן פלגרינו, מותג מים מוביל שבבעלות נסטלה. Nestea מבוסס על מים מינרליים מהאלפים, מי המעיין זורמים בצורה טבעית ועוברים בעומק סלעי האלפים. המסע בין הסלעים מאפשר את שילוב המינרלים התורמים לאיכותו ומעניקים לתה רעננות וצלילות ייחודית. Nestea מכיל נוגדני חמצון טבעיים מהתה, ואינו מכיל חומרים משמרים וצבעי מאכל. 

כשרות: חתם סופר, רבנות ראשית לישראל
להשיג בכל רשתות המזון ונקודות המכירה ברחבי הארץ