יום שבת, 25 ביוני 2016

קבוצת ערוצי הופ! גאה להציג- הופ לומדים


קבוצת ערוצי הופ! גאה להציג:

לקראת הקיץ הקרוב, קבוצת המדיה הופ! המובילה בתכני בידור חינוכי לגיל הרך, תעלה תכנים שמשלבים לימוד, ידע, העשרה והנאה בשיתוף הדמויות האהובות והמוכרות.
במסגרת ערוץ הופ! ישודרו:

פלוגלס
חייזרים חמודים וסקרנים החוקרים תופעות שונות בחייהם של בני האדם

פרויקט "יוצאים לחופשה בטוחה"
זו השנה הרביעית בה ערוץ הופ! בשיתוף עם עמותת "אור ירוק" עורך פעילויות המפרטות את הכללים ליציאה לחופשה בטוחה

אני יכול להיות הכל!
באתר ובאפליקציית הופ! יעלה משחק אינטראקטיבי, בשיתוף עם רחוב סומסום, המאפשר לילדים לדמיין כיצד ייראו במגוון מקצועות עתידיים

ללמוד אותיות עם אפליקציית ערוץ הופ!
אזור אותיות מרהיב המזמין את הילדים להכיר את אותיות האלף בית ולהתכונן לכיתה א'.

הופ! אני יודע/ת
סדרת הסרטונים בבכורה עולמית בערוץ היוטיוב של הופ! בה ילדים פוגשים את אופניק ואביגיל ומלמדים אותם דברים חדשים.

הופ! לומדים גם ב- VOD
קטגוריה חדשה בספריית הופ! ב- HotVOD - הופ! לומדים – ללמוד זו חוויה! כל החברים של הופ! נפגשים במקום אחד בו לומדים ונהנים עם חידות חשבון, תופעות מדע מרגשות ומפתיעות, מילים ואותיות.

מידע נוסף:

פלוגלס:
סדרה חדשה המעודדת את סקרנותו של הילד לגבי העולם הסובב, כי תעלומות ופתרונות אפשר למצוא בכל בית!
כל יום, החל מה 1.6.16 - בימי א-ה -- 17:15  ובשידורים נוספים במהלך היום.
הפלוגלס הם חייזרים חמודים וסקרנים שנחתו באחת מגינות כדור הארץ כדי ללמוד על חייהם של בני האדם. הם נתקלים בתופעות שונות (קוביית קרח, בועות סבון), חפצים מוזרים (מראה, בלון), ובעלי חיים (צב, תינוק). בעזרת ניסויים פשוטים, חקר והסקת מסקנות הם לומדים מהם אותם דברים משונים שמרכיבים את כוכב הלכת שלנו.
פרקים נבחרים יעלו לאתר הופ!, לערוץ היוטיוב ולאפליקציה, ובאתר יפורסמו גם דפי צביעה עם דמויות הסדרה.

פרויקט "יוצאים לחופשה בטוחה"
פרויקט שערוץ הופ! מפעיל בשיתוף עם עמותת "אור ירוק" זו השנה הרביעית ברציפות!!
במסגרת הפרויקט מתנדבי זה"ב בגן של עמותת "אור ירוק", הפועלים בכ- 2000 גני ילדים, יערכו פעילות לילדים בסימן כללי הנסיעה הבטוחה ויחזרו איתם על כללים חשובים לקראת היציאה לחופשת הקיץ. בסיום הפעילות כל ילד יקבל תעודת "נוסע בטוח".
בערוץ  הופ! ישולבו סרטונים עם ילדים המפרטים את כללי היציאה לחופשה בטוחה, תחת חלוקה לאותיות מא' ועד ת'.

אני יכול להיות הכל!
משחק חדש שפותח יחד עם השותפים ב- Sesame Workshop שיעלה באתר ובאפליקציית הופ!, המזמין בנים ובנות להגשים חלומות, ולדמיין לעצמם איך ייראה לעסוק במקצועות הדורשים מחקר, תכנון, פיתוח ויצירה. המשחק מאפשר לילדים להעלות את תמונותיהם לסביבה העבודה שיבחרו ולהתחיל לעצב עולם שהוא כל כולו שלהם.  את היצירות יוכלו לשמור, לשתף ולהעלות לגלריית התמונות באתר הופ! 

ללמוד אותיות עם אפליקציית ערוץ הופ!
אזור אותיות מרהיב המזמין את הילדים להכיר את אותיות האלף בית ולהתכונן לכיתה א'.
מאחורי כל אות מסתתר סרטון קצר, בו מחפשת האות את המילה שמתחילה בצליל שלה.

הופ! אני יודע/ת
אופניק ואביגיל מרחוב סומסום פוגשים ילדים שיש להם כשרון או ידע בתחום מסוים והם חולקים איתם את הידע ומלמדים אותם משהו חדש. הילדים והילדות (כל אייטם עם ילד אחר ובנושא אחר) מתמחים בתחומים שונים: מאוריגמי ועד ג'ודו, מהתעמלות קרקע ועד מתמטיקה, מתיפוף על הגוף ועד גידול בעלי חיים. כל יום לומדים משהו חדש!
החל מה- 20/6 בבכורה עולמית בערוץ היוטיוב של הופ!

הופ! לומדים גם ב- VOD
הקטגוריה תעלה לאוויר ב- HOTvod בתאריך 21.6.16 ותציע צפייה בסדרות ובתכניות הקשורות לתחומי הידע השונים, כמו גם תציע מקבצי תוכן בתחומי השפה, החשבון והמדע. 

ערוץ הופ! הינו הערוץ המוביל והמוערך לילדי הגן בישראל. הערוץ מיועד לילדים בגילאי שנתיים עד שמונה. בסביבה נקיה מפרסומות, תכנים אלימים ולא הולמים לגיל צופים, מגיש הערוץ תמהיל משובח של המיטב מתוכניות הבינלאומיות יחד עם תכניות מקור רבות המשקפות באופן אותנטי את שגרת הילד והמשפחה בישראל. הערוץ מגיע לכמיליון וחצי משקי בית בישראל באמצעות חבילות הבסיס של HOT ו-yes.  תכני קבוצת הופ! זמינים גם במגוון ערוצי מדיה הדיגיטלית: אתרי אינטרנט, אפליקציות מובייל שכוללות תכני וידאו ומשחקים חינוכיים, ערוצי יוטיוב ושירותי. VOD