יום שישי, 17 ביוני 2016

חברת "רפאל'ס" משיקה חטיף אנרגיה חדשני – טראפלס תמרים מן הטבע

עולם עגול של טעמים
חברת "רפאל'ס" משיקה חטיף אנרגיה חדשני – טראפלס תמרים מן הטבע

אצלנו בבית כל הזמן מחפשים לגוון בחטיפים בריאים לנו ולילדים. גם אותנו שטף "טרנד הבריאות", ואנחנו מנסים להכניס לבית כמה שיותר מוצרים טבעיים ומופחתי סוכר. לכן מאוד שמחתי לגלות את הטראפלאס תמרים של רפאל'ס. כדורי תמרים טבעיים, ללא תוספת סוכר, באריזת נוחה של 6 יחידות טראפלס עגולות עטופות בנפרד. מעולה כנשנוש אנרגיה או מנת ביניים לצד שתיה חמה או קרה. אהבתי מאוד את הטעם והצורה, מזכיר מאוד כדור שוקולד עם קוקוס, ולא נופל ממנו במתיקות. הבעיה היחידה - כ"כ טעים שנגמר מהר (:

חברת רפאל'ס, המתמחה בייצור ושיווק של מוצרי מזון טבעי, גרנולה וחטיפי דגנים, משיקה חטיף חדש ומהפכני על טהרת הרכיבים טבעיים: טראפלס תמרים מן הטבע – חטיף תמרים עגול, ללא תוספת סוכר, עשוי מתמרים כבושים, סילאן טבעי, קשיו, קוקוס וקקאו, ללא רכיבי חיטה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס ומשמש מקור לסיבים תזונתיים ולנוגדי חמצון.

אהבתי לאכול אחרי אימון של פעילות גופנית. נשנוש מתוק בטוב טעם ולא מפוצץ קלוריות, מפוצץ בבריאות ושווה ערך לחטיף אנרגיה.לא לשכוח לשים בתיק ולהתענג בשעת חוסר במתוק.


טראפלס תמרים מן הטבע של רפאל'ס הינו פיתוח חדשני וזוכה לתגובות נלהבות בארץ ובעולם. החטיף ממזג שני עולמות - מצד אחד חטיפי אנרגיה ומצד שני פינוק בונבוניירה מתוק. צורתו העגולה של החטיף חדשנית וזו הפעם הראשונה שבה מוגש חטיף אנרגיה בצורה של כדור, על בסיס רכיבים טבעיים ובריאים בלבד.

לדברי רפאל ממבר, מנהל המכירות והשיווק ברפאל'ס, אחת מתופעות הלוואי של מרוץ החיים האינטנסיבי והמהיר, היא שגם הארוחות שלנו, הופכות להיות ארוחות חטופות ומהירות ולרוב גם תוך כדי תנועה. "נוחות זה שם המשחק. נשנוש און-דה-גו נעשה עניין שבשגרה ולא רק לאנשים המבלים את הבוקר בעיקר בנסיעות, אלא גם לספורטאים, סטודנטים, אימהות עובדות ובעיקר לדור הצעיר". לדבריו, הבעיה היא שמרבית האוכל המהיר בדרך או חטיפי הבריאות הזמינים לנו הם לא תמיד בריאים, מזינים או דלי קלוריות. "לא פעם במסווה של חטיף בריא אנו בעצם מכניסים לגופנו מצבור סוכרים, מלחים, שומנים רוויים ומוקשים וכמובן צבעי מאכל. כדי לשמור על אורח חיים כמה שיותר בריא ומאוזן, עלינו להקפיד שהנישנושים והארוחות שלנו 'על הדרך' יכילו כמה שיותר רכיבים טבעיים, מזינים, עם לפחות 50 אחוז של דגנים או פירות ומינימום תוספות, ויעניקו לנו אנרגיה בריאה וחיובית לאורך היום ומתוך קו זה החלטנו על פיתוחו של החטיף החדש".

חברת רפאל'ס מתמחה בייצור מוצרי מזון טבעיים, טעימים ומזינים. במפעל החברה מיוצרת גרנולה באיכות הגבוהה ביותר המשווקת במספר טעמים וגדלים תחת המותג "גרנולה רפאל" ו"תענוג", תערובות מפנקות לסלט ("צ'וקולומומו"), חטיפי אנרגיה "פוזיטיב" ועוד. החברה המשפחתית פועלת מתוך שליחות של עשיית טוב ובמטרה להביא לצרכן מוצרי מזון באיכות גבוהה ומזינה.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14.90 - 18.90 ₪ לאריזת 120 גרם (6 יח' X 20 גר').

כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר ובכשרות הרבנות המקומית כפר תבור.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.