יום שישי, 17 ביוני 2016

חברת "מאיר" בייגל משיקה בייגלה חדש בסדרת שטוחלה ובטעם ראשון מסוגו בישראל: צ'ילי מתוק

מוסיפה פלפל לבייגל
חברת "מאיר" בייגל משיקה בייגלה חדש בסדרת שטוחלה ובטעם ראשון מסוגו בישראל: צ'ילי מתוק

בייגלה שטוחלה צ'ילי מתוק  טעם ייחודי בעולם הבייגלה, שילוב מדהים של טעמים, אפוי ולא מטוגן, מכיל סיבים תזונתיים, ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל • המוצר החדש ישווק באריזה משפחתית של 300 גרם ובאריזה אישית של 40 גרם 

קיבלתי להתנסות את חטיף הביילגה החדש של חברת מאיר בייגל: בייגלה שטוחלה צ'ילי מתוק. הבייגלה החדש מצטרף לסדרת שטוחלה ומגיע באריזה משפחתית של 300 גרם וכן באריזה אישית של 40. אני תמיד שמחה להמליץ על מוצרים בריאים ככל הניתן, גם כשמדובר בחטיפים, ולכן שמחתי לראות שמדובר בבייגלה אפוי ולא מטוגן, מכיל סיבים תזונתיים, ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל.  מתאים מאוד לאירוח. לקטנים שלי הבייגלה היה מעט חריף, למרות שזה לא הפריע לקטן שלי בן ה -4 לנשנש בהנאה עד שביקש פעמיים כוס מים.
טיפ שלי: הולך מעולה בניגוב עם גבינה לבנה... תופתעו לשמוע! תנסו!
בשנים האחרונות הפך הצ'ילי המתוק שמקורו בתאילנד, לאחד הרטבים הפופולאריים בישראל. זאת בשל שילוב הטעמים המתוק חריף שכל כך אהוב על הישראלים, ובזכות העובדה שהוא משתלב כל כך טוב עם מגוון רחב של מוצרים. שילוב נפלא זה בא לידי ביטוי בחיבור שלו לבייגלה השטוח של מאיר בייגל, כשרוטב הצ'ילי המשתלב בבצק נותן לבייגלה מרקם מאוד מיוחד וטעם נהדר.
לדברי איזבל מרגוליאן, טכנולוגית מזון ומנהלת אבטחת איכות של חברת "מאיר בייגל", הטעם המאובחן והייחודי והדקיקות של הבייגלה השטוח שמים את המוצר קרוב מאי פעם לחוויית הנשנוש המאפיינת את החטיפים הפופולריים ביותר צ'יפס, ביסלי וחטיפי טורטייה אבל עם יתרונות תזונתיים מובהקים על פיניהם. "בבייגלה מסוג שטוחלה מצויים אחוזי השומן הנמוכים ביותר, ביחס לחטיפים עתירי השומן שעל המדף. בייגלה מהווה חטיף מומלץ לילדים ולמבוגרים, כמנת ביניים ולנשנוש. חצי כוס של בייגלה שטוחלה רק כ- 88 קלוריות בלבד ובבייגלה צ'ילי מתוק רק 5.5 קלוריות ליחידה. שקית הבייגלה האישית של 40 גרם בלבד, מאפשרת אכילה מבוקרת של מנת נשנוש מדודה. תוספת הצ'ילי לבייגלה מעניקה לו טעם עשיר במיוחד, חריפות נהדרת והוא נפלא בשילוב גבינה וממרחים להנאה צרופה".
קצת על החברה: חברת "מאיר בייגל" (משנת 1962), בבעלות גלעד זילברברג, הינה מחברות החטיפים המובילות בתחום החטיפים האפויים. החברה מתמחה בייצור בייגלה וגריסיני ונחשבת חדשנית בתחומה. החברה מייצרת מוצרים איכותיים ומוקפדים בטעם של מאפייה ובגלל הבעלות המשפחתית עם אכפתיות לגבי כל בייגלה שיוצא מהקו.  לחברה עם מגוון חטיפים אפויים במספר רחב של תחומים, בעלי ערכים תזונתיים ובמחיר הוגן. מפעל החברה החדשני, שנחנך בשנת 2011 באור עקיבא, נבנה על פי הסטנדרטים והתקנים המתקדמים ביותר בענף המזון ומותאם מראש עבור דרישות התקן והאיכות המחמירות ביותר ברמה העולמית.
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה חרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 8.50 שקלים לאריזת 300 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.