יום שבת, 25 ביוני 2016

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה מציע לקיץ הקרוב: Invisible Black White & Colors


               מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה מציע לקיץ הקרוב:
Invisible
Black White & Colors
סדרת דאודורנטים השומרת ומגינה על בגדים שחורים מסימנים לבנים, על בגדים לבנים מסימנים צהובים וגם על בגדים צבעוניים מסימני דהייה


v    סדרת הדאודורנטים אינביזיבל BLACK, WHITE & COLORS מגנה על הבגדים הצבעוניים מפני דהיית הצבע וגם על הבגדים השחורים והלבנים, יעילה עד 48 שעות ומותאמת לצרכיה של כל אישה.
v    סדרת הדאודורנטים אינביזיבל BLACK, WHITE & COLORS- פורמולה ייחודית המבוססת על Mineralite- מינרל מסלע וולקני, בעל יכולת ספיגה מוגברת ליעילות אפקטיבית. מותיר את העור עדין ורך למגע. 
v    סדרת הדאודורנטים אינביזיבל BLACK, WHITE & COLORS – כוללת 2 מוצרים באריזת רול-און ובאריזת ספריי בניחוח מרענן ומרגיע להגנה מקסימאלית.
v    התוצאה: העור נושם, התחושה יבשה והבגדים שומרים על צבעם.

עונת הקיץ כבר מראה את סימניה ואתה מגיעה הבעיה הראשית – הזעה. ההזעה הינה פעולה חיונית וטבעית של הגוף אך לעיתים מתלווה בתופעות פחות נעימות, כגון ריח רע, דביקות, סימנים, כתמים ועוד.
גרנייה הבטיחו ומקיימים.
התזה קטנה בבית שחי, הדאודורנט לא נמרח על הבגד ולא משאיר כתם.
הריח מעודן, ונעים ונשאר לאורך רוב שעות היום.
מומלץ בחום עולמה של רויטל
מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק סדרת דאודורנטים אינביזיבל BLACK, WHITE & COLORS בהשראת המלתחה של כל אישה ואישה .סדרת הדאודורנטים החדשה מגנה על הבגדים השחורים מסימנים לבנים, על הבגדים הלבנים מכתמים צהובים וגם על הבגדים הצבעוניים מפני דהייה באזור בית השחי. וכן מעניקה הגנה עד ל-48 שעות.

הרי כולנו מכירות את הנושא הרגיש של השחור והלבן. החולצה הלבנה המהממת, בוהקת ונוצצת, שבסופו של דבר, נוצרים עליה כתמים צהובים באזור בית השחי. או החולצה השחורה הצמודה, כל כך מסוגננת, אך לעיתים קרובות מלכלכים אותה הסימנים הלבנים של הדאודורנטים השונים. ה"אשמים"? הדאודורנטים, המכילים ברזל ומתכות אחרות.

למרות שקיימים דאודורנטים יעילים שאינם גורמים להופעת סימנים לבנים על בגדים שחורים וכתמים צהובים על בגדים לבנים, כיצד ניתן למנוע את תופעת דהיית הצבע באזור בית השחי?
מחקרים שנעשו מראים כי בפועל המלתחה של האישה מורכבת ברובה מבגדים צבעוניים. מה הפתרון? דאודורנט "אינביזיבל" עבור בגדים שחורים, לבנים וצבעוניים כאחד.
סדרת דאודורנט אינביזיבל BLACK, WHITE & COLORS מציגה פורמולה חדשנית-

הפורמולה בסדרת הדאודורנטים החדשה מכילה נוסחה המעניקה הגנה משופרת לצבע הבגדים.
·        בכדי לנטרל את התוכן המתכתי של החומרים הגולמיים הללו מעבדות Garnier פיתחו פורמולה על בסיס שונה, הוסיפו מים לבסיס הפורמולה ויצרו תחליב שיכול להכיל ולהמס את הרכיבים הפעילים נוגדי הזיעה באופן מיידי בכדי להגן על הבדים.
·        הבישום נבחר לאחר מבדק "מניעת הצהבה" קפדני ביותר.

הפורמולה החדשה, למניעת סימנים/כתמים/דהייה מפחיתה את תהליך ההצטברות של חומר הדאודורנט על הבד והעור, והינה עדינה יותר על העור ועל הצבעים.
·        הפורמולה מועשרת ב- Mineralite, מינרל מסלע וולקני, בעל יכולת ספיגה מוגברת (עד פי 5 יותר מטלק) ליעילות אקטיבית, המשאיר את העור עדין ורך למגע. 
התוצאה: אין סימנים לבנים, צהובים ואין דהיית צבע של הבגדים הצבעוניים. מעניק עד 48 שעות של הגנה מפני ריח זיעה, העור נושם והתחושה יבשה לאורך כל היום – וכל זה ללא סימנים!

הסדרה כוללת 2 מוצרים באריזת רול און וספריי בניחוח מרענן ומרגיע המעניק הגנה מקסימאלית.

·        תכולת הספריי- 150 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 26.90 ₪
·        תכולת הרול און-  50 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 26.90 ₪
 (לפני הנחות מבצע הניתנות על ידי הקמעונאים מעת לעת על פי שיקול דעתם).



להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות