יום חמישי, 28 ביולי 2016

סדרה חדשה לילדים: סיפורים לפני השינה מאת סם טפלין

המלצות לספרי ילדים לקיץ 2016
עולמה של רויטל 



סדרה חדשה לילדים: סיפורים לפני השינה מאת סם טפלין

אוסף "סיפורים לפני השינה" מאת סם טפלין בהוצאת דני ספרים, מגיע במארז מהודר הכולל 5 ספרונים מקסימים, שבכל אחד ששה סיפורים מושלמים לקריאה לפני השינה.
האיורים הנפלאים שבכל אחד מהספרים יעלו חיוך של שמחה על שפתי הילדים ויעזרו להם להיסחף ברוגע אל עולם שכולו חלומות מתוקים.
ספר ראשון: "סיפורי לילה טוב" עם איוריה הנפלאים של פרנצסקה די קיארה, כולל את הסיפורים: "לילה טוב, גור אריה!", "לילה טוב, פילון!", "לילה טוב, פינגווין!", "לילה טוב, ברווזון!", "לילה טוב, דובון לבן!", "לילה טוב, ארנבון!".
ספר שני: "סיפורי גורים" עם איוריה הנפלאים של ויולטה דביג'ה, כולל את הסיפורים: "ידידים", "פילון המים", "האביב הגיע", "המילים של ארנבון", "שני הקופים הקטנים", "הטיול של דובון השלג".

ספר שלישי: "סיפורי שינה ערבה" עם איוריה הנפלאים של פרנצסקה די קיארה, כולל את הסיפורים: "הקיץ של פילון", "החלום של ינשוף וגירית", "שירו של ליוויתן", "הריקוד של טיגריס", "הפתעה של ארנבונת", "מאחוריך".
ספר רביעי: "סיפורי חלומות מתוקים" עם איוריה הנפלאים של סימונה דימיטרי, כולל את הסיפורים: "חלומותיו של פנדה קטן", "גור אריה משהק", "הצעיף של ארנבון", "הפתעה", "הדבר הכי נעים", "המקום המושלם".
ספר חמישי: "סיפורי דובונים" עם איוריה הנפלאים של ויולטה דביג'ה, כולל את הסיפורים: "הכובע של דובון חכם", "דובון חום לומד לספור", "מה שראה דובון חכם", "המסיבה", "משהו מרגש", "הדבר הטוב ביותר".
הבן הקטן שלי בן ה 3 וחצי מבקש ממש יפה בכל ערב לפני השינה שאקרא לו פרק מסיפורי שינה!
הוא מאוד אוהב את סיפורי חלומות מתוקים, האיורים בסיפורים לפני השינה נפלאים ומרגעים.
הוא יושב על המיטה מרוכז מתמיד ומקשיב כיצד הסיפור מתפתח ולא מוותר לי עד שאני לא מסיימת את הקריאה, הוא מצדו מבקש ממני להדליק לו את המנורת לילה הקטנה שלו בחדר ומדפדף בספר
להנאתו עד שנרדם.
"סיפורים לפני השינה", מארז 5 ספרונים. מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", עמודים לא ממוספרים, מנוקד. מחיר לצרכן למארז 99 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il