יום שבת, 9 ביולי 2016

Shake & Bake מבית אסם - הכנת קינוחים לא הייתה קלה מעולם!

Shake & Bake מבית אסם - 

הכנת קינוחים לא הייתה קלה מעולם!



החופש הגדול הגיע, ואני צריכה להערך לפעילויות של הילדים, מסיבות סיום ואירוח חברים ספונטני.

אני רוצה להציג בפניכם את Shake & Bake מבית אסם.



מדובר בתערובות מוכנות לאפייה.

מוסיפים חלב, שמנת 
מתוקה או תחליף חלב לבעלי אלרגיה,

משקשקים ויש לכם קינוח מפנק, מפתיע ומהיר!

כולנו יודעים שסוד האפייה המהיר הוא הגורם הכי חשוב פה!

אסם הרכיבו תערובת נפלאה.

אנחנו נשתמש בקרוב מאוד בShake & Bake לפנקייקס במסיבת שינה שהבת שלי עורכת.


בנתיים הכנו סופלה שוקולד לאורחים שקפצו לבקר.

השידרוג היחיד היה קובית שוקולד אחת נוספת בכל גביע קפייקס.

אפייה של בין 5-10 דקות גונבת את כל ההצגה.

האורחים שלי נהנו מאוד, ואני נהנתי עוד יותר מעבודה קלה של שיקשוק קליל ואפייה מהירה ומהנה.

בחנויות המובחרות על המדף 13 ש"ח.