יום שישי, 26 באוגוסט 2016

הילדים של קסטרו ממליצים תלבושת אחידה עד הבית באיכות ללא פשרות.






אני אוהבת מותג איכותי!
השנה בחרתי במותג שאני אף פעם לא מתאכזבת ממנו.
בכל אופן הגדולה שלי עולה לכיתה ב'.
החלטתי להערך בהתאם ולרכוש מראש חולצות עם סמל בית ספר עבורה.
חיפשתי ושוטטתי ברשת ויש הרבה מבצעים.
קנה 6 חולצות ב100 בהרבה רשתות.
הפעם חיפשתי מעבר, חיפשתי איכות בלתי מתפשרת מבחינת הבד!
חיפשתי בד נושם, רך למגע, שהבת שלי תלבש ופשוט היה לה הכי נוח ונעים בעולם.
אני שמחה לשתף אתכם כי מצאתי.
נכון על איכות לא מתפשרים ולפעמים המחיר יקר יותר.
על תדאגו הפעם חווית הקנייה משתלמת פי כמה ואת/ה מקבלים את החולצות הכי נעימות ובצבעים הכי מגניבים שיש.
אז ביצעתי קנייה באתר הבית של קסטרו.
http://www.castro.com/he/School-Collection.html
הכנסתי את המידות, הצבעים, את סמל בית הספר וקניתי רק 5 חולצות ב 100 ש"ח.
אל תחשבו לרגע קט שלא נכנסתי לבקר את רמת איכות החולצות ורכות שלהם כי זה בעצם מה שהיה לי אישית הכי חשוב.
שהייה לענבל שלי נעים ואיכותי.
נכנסתי לסניף קסטרו ילדים בנס ציונה שם קיבלתי שירות ועזרה נפלאה מצוות החנות.
ההזמנה הייתה קלה ונוחה, לאחר יומים קיבלתי הודעה מהסניף להגיע לאיסוף החולצות.
החולצות הגיעו ארוזות בצירוף ברכה אישית שכתבתי לענבל שלי להצלחה בתחילת שנת הלימודים החדשה.
לסיכום מומלץ בהזמנת 5 חולצות בית ספר הדפסת סמל בית הספר חינם, שירות ואיכות בלתי מתפשרת.
אני מאוד מאוד מרוצה וממליצה לקוראי לגשת ולרכוש עבור ילדכם את הטוב ביותר, ולא רק את המבצעים שאחרי יום של שימוש החולצה מתפוררת ואתם מתאכזבים.


תלבושת אחידה עד הבית: מדפיסים סמלים על מגוון חולצות בית ספר קצרות וארוכות לגילאי יסודי או תיכון.

http://www.castro.com/he/School-Collection.html