יום חמישי, 1 בספטמבר 2016

#כריךלביתהספר - רק עם #עוף_טוב

תמונה באדיבות היח"צ



שואלים אותי מה הכי טוב בכריך לבית הספר?
האמת שלי אין תשובה.
יש לי דעה והעדפה אישית שלי.
אני אוהבת לשלוח לארוחת הבוקר המאוחרת של הכריך השני לבית הספר פיתה קלה עם פסטרמה.
הכי קל להוסיף תוספת לפיתה של ירקות טריים, ואני סמוכה כי הילדה שלי שבעה ומרוכזת בהמשך השיעורים.

עוף טוב מציעה לכם מגוון של פסטרמות איכותיות (רובן דלות שומן) ונקניקים משובחים בטעמים מיוחדים ובתיבולים מגוונים. המוצרים שלנו מגיעים בפריסה אישית במעדנייה, ארוזים באריזה מראש, או בצורת פרוסות דקות. בכל צורה שבה תבחרו, הפסטרמות שלנו הן :

ü * עשויות מנתחים שלמים

ü * ללא תוספת מונוסדיום גלוטמט

ü * ללא גלוטן
תמונה באדיבות היח"צ


ü * ללא צבעי מאכל מלאכותיים

ü * ללא שומן טראנס

אני בוחרת בכריך עם פסטרמה לבי"ס.
פסטרמה עוף טוב היא מנתח שלם ועשירה בחלבון.
וכי פסטרמה היא חלופה מזינה ומשביעה לבית הספר לעומת יתר המרכיבים האחרים בכריך!

תמונה באדיבות היח"צ