יום שישי, 23 בספטמבר 2016

FITNESS, מותג דגני הבוקר של נסטלה, משיק שני מוצרים חדשים: "ביסקוויט FITNESS" ו-"Fitness בר פריכיות שוקולד". ביסקוויט פיטנס מכיל חיטה מלאה ופרי (תות, שזיף, צימוקים) ומגיע בשני טעמים: פירות אדומים וצימוקים-שיבולת שועל.




FITNESS, מותג דגני הבוקר של נסטלה, משיק שני מוצרים חדשים: "ביסקוויט FITNESS" ו-"Fitness בר פריכיות שוקולד". ביסקוויט פיטנס מכיל חיטה מלאה ופרי (תות, שזיף, צימוקים) ומגיע בשני טעמים: פירות אדומים וצימוקים-שיבולת שועל. 

כל יום בסביבות השעה 15:00 בא לי להתפנק במשהו מתוק!
אני מחפשת פינוק שלא יעלה על 90 קלוריות.
אני מכינה לי כוס קפה חמה...ומחפשת מה לנשנש?
פיטנס פתרה לי את הבעיה!
הפרכיות עד 73 קלוריות טעימות להפליא!
אני התאהבתי, הטעם נפלא ומספק.
אז לכו תתאהבו!


כל מארז של ביסקוויט פיטנס מכיל אריזות אישיות (6 יחידות) ארוזות בנפרד, לשמירה על הטריות. כל אריזה אישית מכילה מנה מדודה של קלוריות. ביסקוויט פיטנס פירות אדומים מכיל 97 קלוריות למנה, וביסקוויט פיטנס צימוקים-שיבולת שועל מכיל 105 קלוריות למנה

"פיטנס בר פריכיות שוקולד" משלב דגנים מלאים וסיבים תזונתיים עם שכבה דקה של שוקולד בשני טעמים: שוקולד חלב ושוקולד לבן. בכל מאגדת 6 אריזות אישיות ארוזות בנפרד לשמירה על הטריות, וכל אריזה אישית מכילה עד 73 קלוריות.

להשיג ברשתות השיווק.


כשרות ביסקוויטים בהשגחת Ok ובאישור הרבנות הראשית לישראל, כשרות פריכיות שוקולד חרל"פ והרבנות ראשל"צ.

תמונות באדיבות היח"צ