יום שני, 30 בינואר 2017

ספר חדש בסדרת "הספר הראשון שלי": הטבע

ספר חדש בסדרת "הספר הראשון שלי": הטבע



"הטבע" מאת פליסיטי ברוקס וקרוליין יאנג, בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר נוסף בסדרת "הספר הראשון שלי". זהו הספר המושלם עבור ילדים הרוצים לדעת הכול על הטבע. הוא מלא בתמונות מקסימות ובהמון עובדות מרתקות, הכתובות בצורה פשוטה וברורה עבור הקוראים הצעירים והסקרנים.

הילדים ילמדו על נושאים רבים הקשורים בטבע המרהיב והמסקרן שסביבנו: הם ילמדו מהו הטבע, על עונות השנה, על צמחים ופרחים, קצת על עצים, על חיות שונות ומשונות, על בעלי כנף וחרקים ויצורים קטנים, על אגמים ונחלים ועוד.
הילדים שלי מאוד אוהבים טבע, הגדולה לומדת בבית ספר אקולוגי, היא מטיילת בגבעות הכורכר בנס ציונה, ושומרת צעירה של הגבעות.
היא מאוד אהבה את הספר, גם קטן הבית.

בכל יום הם לקחו את הספר יחד איתם למסגרות על מנת שיוכלו להתבונן בתמונות בספר וללמוד על הטבע על בסיס יומי.
מומלץ בחום, עולמה של רויטל

סדרת "הספר הראשון שלי" מביאה לקורא הצעיר שלל נושאים מרתקים בצורה נגישה לראשית קריאה, צבעונית ועמוסה במידע חשוב.

ספרים נוספים בסדרה: דינוזאורים – הספר המושלם עבור ילדים הרוצים לדעת הכול על הדינוזאורים ועל יצורים קדומים נוספים; החלל - הספר המושלם עבור ילדים הרוצים לדעת הכול על החלל.


"הספר הראשון שלי: הטבע" מאת פליסיטי ברוקס וקרוליין יאנג, איורים: מאר פררו, מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 32 עמודים. כריכה קשיחה, מחיר לצרכן 79 ₪. מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il          

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!