יום שישי, 24 בפברואר 2017

קבוצת מדיה הופ גאה להציג - לילה הופ רצועת שידור חדשה אשר תלווה את כל המשפחה בתהליך ההכנה לשינה, ותסייע בהפיכת שעות הערב לרגועות, נעימות ואפילו מהנות!

קבוצת מדיה הופ! גאה להציג:
החל מ-  26.2.17 - בימי א-ה  בשעה 19:00
                                                                                        
                        
לילה הופ!, רצועת שידור חדשה אשר תלווה את כל המשפחה בתהליך ההכנה לשינה, ותסייע בהפיכת שעות הערב לרגועות, נעימות ואפילו מהנות! שעות הערב הן שעות עמוסות בכל משפחה, צריך לעשות הרבה דברים שלא תמיד יש חשק לעשות ובבתים רבים אלה הופכות להיות שעות מתוחות ורגישות של מאבקים ודרישות. רצועת השידור נולדה מתוך הצורך הן של הילדים והן של ההורים להפוך את רגעי הערב לרגעי קסם, והיא מציעה לעשות את כל מה שצריך בהבנה והנאה ולסיים את היום בחיוך.


במרכזה של רצועת השידור תעמוד הפקת מקור חדשה וייחודית בכיכובם של המכשפה המצחיקה בּוּ (מתוך הסדרה מיכל הקטנה והמפלצות הלא הוא השחקן יובל סגל), וינשוף המחמד שלה שופי, אשר יתמודדו יחד עם הדברים שצריך לעשות בכל ערב: לסדר את החדר, לאכול ארוחת ערב, להתקלח, ללבוש פיג'מה, להתכונן למחר ולצחצח שיניים. כמו כן, ישודרו במהלך רצועת השידור פרקים מסדרות רגועות, משפחתיות ורכות המתאימות לסיום היום, וביניהן: ציידי הצללים סדרה חדשה! - סדרה קסומה ומלאת הומור ודמיון העוסקת בפחד מהחושך, ברבאבא בבכורה מחודשת! , ההרפתקאות המופלאות של אריק ובנץ ועוד...
קרדיט צלם: יוסי צבקר.

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!