יום ראשון, 26 בפברואר 2017

מירב בורמד קיבלה את תקציב יחסי הציבור של "דורות"

מירב בורמד קיבלה את תקציב
 יחסי הציבור של "דורות"
מפעל מוצרי התיבול הקפואים מקיבוץ דורות סיים בהצלחה הליך של מיתוג מחדש ומחזק פעילותו גם במדיות החברתיות משרד מירב בורמד יחסי ציבור מתמחה בייצוג חברות בענף המזון בהן אחוה, פרימור, מעדני יחיעם, מן, רפאל'ס ועוד

משרד "מירב בורמד יחסי ציבור" קיבל את תקציב יחסי הציבור של חברת "דורות".
דורות מוצרי שום ותיבול מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי תיבול קפואים בארץ ובעולם. החברה הוקמה בשנת 1992 והיא בבעלות מלאה של קיבוץ דורות. לקיבוץ 15,000 דונם של גידולי שדה - שום ועשבי תיבול - הנקטפים, נקצצים מיד, נארזים ומוקפאים בתהליך ייחודי של הקפאה מהירה, השומר על טעמם, טריותם וערכם התזונתי לעומת מוצרי תיבול יבשים. מאז הקמתה החברה זכתה להצלחה רבה, וכיום דורות מוצרי שום ותיבול הינה הספק הגדול במדינה למוצרי תיבול טריים קפואים.

משרדה של מירב בורמד הינו אחד המשרדים הנחשבים בתחום מוצרי הצריכה והמזון. למירב בורמד לקוחות בולטים בדגש על מפעלי מזון בהם אחוה, פרימור, מעדני יחיעם, מן, רפאל'ס, מעדני מיקי, מאיר בייגל, טבע דלי ועוד. מירב בורמד (43) צברה ניסיון של מעל ל-20 בייצוג מפעלי תעשיית המזון במרכז ובפריפריה. שימשה בעבר כמנהלת לקוחות במשרדו של רני רהב וייצגה גופים כמו עלית, ג'ילט, קסטרו, סימונס, אינטרקוסא ועוד.

משרד מירב בורמד יחסי ציבור עובד מול מאות גופי תקשורת, עיתונאים ובלוגרים, יוזם ומפיק רעיונות תקשורתיים, יוזמות שיווקיות ומיזמים חברתיים.  
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!