יום שבת, 4 בפברואר 2017

בלה פארם ויופי אונליין

 בלה פארם ויופי אונליין



הסיפור של bela

בקיץ 2011 ישראל געשה ורעשה - המחאה החברתית פרצה בכל שדרה ורחוב. לא מעט אנשים התחילו לראות את המציאות אחרת מאותו רגע, ובהם גם שי אלמוג - מנהל שיווק שחש כי תפקידו הבכיר גורם לו לפעול בצורה שונה ממה שהוא מאמין. הריצה הבלתי פוסקת של החברות הגדולות אחרי השטר גרמה להן לשכוח בדרך את הן את העובד והן את הצרכן - ואלמוג החליט שהמערכת הזו כבר לא מתאימה לו. אחרי לא מעט לבטים, הוא עזב את העולם ה''בטוח'', והחליט להגשים חלום בסיוע חברים טובים:

להקים אתר פארם לנשים שייתן מענה מדויק לצרכים ויישא ערך אמיתי. להוכיח - קודם כל לעצמו - שאפשר גם אחרת.

הדברים נשמעים נאיביים, זה בטוח, אבל מיזמים מצליחים רבים קמו על מתכון שמשלב פרקטיות והגשמת חלומות.

למה אתר, ולמה פארם?
ראשית, קניות באינטרנט הן פשוט פתרון נכון ונוח מאין כמותו (זהו מנגנון שכמעט ולא עובד כרגע בישראל כי ישנם גורמים רבים שקניות חסכוניות ברשת עובדות נגד האינטרסים שלהם. בעוד שנתיים המצב ודאי כבר ייראה אחרת). החלום שכל אישה בישראל תוכל להזמין בפשטות ובקלות מוצרי פארם עד הבית כפי שמזמינים היום פיצה או כרטיסים לקלונוע.


מוצרי פארם - מכיוון שרעיון החיים הבריאים הוא מושג שמלווה את אלמוג מאז תפקידו מרובה השנים כסמנכ''ל השיווק של קופת חולים כללית. הוא אמנם הגיע לשם כשהוא בור מוחלט בנושא בריאות, אך יצא עם תובנות רבות. השילוב של תזונה נכונה, פעילות גופנית ואיזון נפשי, הוא נושא חשוב שהמידע אודותיו מפוזר כיום במקומות רבים, אבל אין תמונת מצב מלאה וגם לא חיבור ממשי למוצרים יומיומיים שיכולים לשפר בקלות את איכות החיים.

מכאן - משילוב כל המחשבות האלו יחד - נולדה bela.

bela אינה מתיימרת להמציא את הגלגל מחדש, אבל חדשנותה תהיה בהקפדה על כל הפרטים הקטנים. משאבים רבים הושקעו בפיתוחו של האתר והפיכתו לממוקד, פרקטי, ובעל מנוע חיפוש משוכלל ויעיל. מול היסוד הטכני, קיים גם היסוד האנושי: בלה תתבסס על דירוגי מוצרים של אנשים אמיתיים, בתקווה שהידע המשותף יגרום לחוויית קנייה חכמה, נעימה ואינפורמטיבית גם יחד.


ההתבססות על חוכמת ההמון היתה חלק חשוב בתהליך ההקמה של בלה. כבר בשלבי בנית האתר התגייסו 200 נשים נבחרות, ''המייסדות של בלה'', שהגיעו כולן מרקעים שונים זו מזו. הן לקחו חלק בדיונים מרתקים סביב דילמות רבות הכרוכות בבניית אתר שאפתני שכזה. הדיון התנהל במסגרת קבוצת פייסבוק סגורה, ובסופו של דבר השפיע רבות על האתר שעלה לאוויר.


השיתוף וההתייעצות, אם כן, הם חלקים מרכזיים בסיפורה של בלה, ולכן נשמח להמשיך את הדיון ולשמוע כל מחשבה או תגובה. זהו אתר שביסודו אמור לשרת נשים - שרות האוצר והבריאות של הבית - ובשל כך עליו קודם כל להקשיב ולהתייעץ איתן. אנחנו, צוות בלה ושי אלמוג, שמחים שבחרת להיות חלק מהסיפור של בלה.

שהכרתי את בלה, ממש הסתקרנתי! חשבתי לתומי מה כבר אתר לקנייה אינטרנטית יכול לחדש לי?
אז הופתעתי בגדול, למה אתם שואלים?
אלפי מוצרי קוסמטיקה מהטובים בשוק, מחירים אטרקטיבים, הסברים מפורטים כיצד להשתמש ולבחור את המוצרים שאתם קונים בצורה הכי טובה באתר, אתם לא מבזבזים זמן יקר בשיטוט ברשת.


כל ההמוצרים מוצגים תחת קטגוריות מאוד ברורות.
בית מרקחת, חנות טבע, הגיינה, טיפוח עור, יופי, שיער, לבית ועוד...
הלשונית באתר הכי חשובה בעיניי היא חדש ב- BELA.
שם כל המבצעים הכי שווים של המוצרים החדשים נמצאים.
אני מראש נכנסת לשם לברר מה חדש:)
הפעם החלטתי לפנק את בעלי גם ורכשתי עבורו 
תכשירים לניקוי עור הפנים.
את עצמי פינקתי במס' מוצרים, במחירים מעולים.
נהנתי לשוטט באתר, למצוא לעצמי לאחר השוואת מחירים את המוצרים השווים ביותר בשוק.
משלוח חינם מעל 240 ש"ח, שליח מגיע עד לבית תוך מס' ימים.
עם המוצרים ארוזים בקופסא.
אני קיבלתי שירות מעולה מאתר בלה.
הם קשובים לצרכים של הלקוחות וזה מבחינתי הכי חשוב.
בבלה דואגים כל הזמן להכניס ולשווק את המוצרים האיכותיים ביותר בתחום הבריאות, תינוקות ותמרוקים
הטובים ביותר בשוק.
הצרכן זוכה לקבל שירות נפלא מהצוות מאחורי הקלעים, שאלות נענות במיידית.
מחירים באמת נוחים לכל כיס, אישה או איש:)

האני מאמין של bela
  • מחויבות לשביעות רצונו של הלקוח.
  • משלוחים בשעות שנוחות לצרכן
  • התחרטת פשוט תחזיר!

אני חוויתי חווית קנייה נעימה ושירותית להפליא.
אתם עוד פה? אני כבר שם!

http://www.bela.co.il/



עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!