יום שבת, 4 בפברואר 2017

אסם מרחיבה את מותג ביסלי לתחום הפיצוחים ומשיקה: ביסלי מאנץ' עם פיצוחים מתובלים

אסם מרחיבה את מותג ביסלי לתחום הפיצוחים ומשיקה: 
 ביסלי מאנץ' עם פיצוחים מתובלים



ביסלי מאנץ' מחבר לראשונה בישראל בין חטיף לפיצוחים 
ומציע מיקס של טעמים ומרקמים.


אסם, השחקנית המובילה בשוק החטיפים בישראל, מרחיבה את מותג ביסלי ומשיקה את ביסלי מאנץ' – מיקס של ביסלי עם פיצוחים. זו הפעם הראשונה בישראל בה מחברים בין חטיף לפיצוחים. לאורך השנים שומר המותג ביסלי על כוחו כמותג חטיפים מוביל, השלישי בקטגוריית החטיפים בישראל וכעת הוא מתרחב לעולם חדש. 
טעמנו מאוד התחברנו, נשנשנו את החטיף בסרט בקולנוע!
חטיף זה לא מתאים לקטנטנים בגלל הפיצוחים, משתלב היטב באירועי מבוגרים.
נשנוש קראנצ'י יש להגדיל את האריזות במיידי!

 "ביסלי מאנץ'" יושק בשני טעמים: ספרדי ומקסיקני. הספרדי יכיל שני סוגי ביסלי, בתוספת בוטנים וגרעיני חמנייה פיקנטיים והמקסיקני – שני סוגי ביסלי בטעם ספייסי צ'ילי בתוספת בוטנים פיקנטיים וגרעיני חמנייה פיקנטיים.
 המוצר החדש מחבר את הביסלי לעולם הפיצוחים הבוגר עם מרקמים וטעמים חדשים ומספק לצרכנים הזדמנות לצריכה "על הדרך" (On The Go).


לדברי ליאת קידר פייגין, מנהלת פעילות החטיפים באסם: " ההשקה הייחודית של ביסלי מאנץ' נועדה להפתיע את הצרכנים שלנו עם שילוב מקורי, שאין דומה לו בשוק החטיפים בישראל. קטגוריית החטיפים באסם מונעת על ידי חדשנות וגיוון בטעמים והצרכנים מצפים להשקות חדשות ומקבלים אותן בהתלהבות. ביסלי המחזיק בנתח שוק משמעותי של כ- 12.5% מכלל קטגוריית החטיפים, מתרחב לעולם חדש ואנו מאמינים כי הצרכנים ייהנו מהשילוב הייחודי של ביסלי ופיצוחים."
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!