יום חמישי, 2 במרץ 2017

מתוקתקת- קופסאות איחסון מבית קורטיקו



מתוקתקת- קופסאות איחסון מבית קורטיקו


כולם מכירים אותי ויודעים שאני אוהבת לבשל, לאפות וליצור בפינה השקטה שלי בבית במטבח!
לאחרונה קיבלתי להתנסות ראשונית וחוות דעת את מתוקתקת.
מזה אתם שואלים?
מדובר בקופסאות איחסון, הרי לאחר בישול ואפייה מסיבית במטבח.
צריך לבצע מסדר ארגון ולחלק את השלל.
לאן? לקופסאות איחסון מבית קורטיקו.
מה אהבתי בהם?
  • קופסאות צבעוניות
  • מגיעות בגדלים שונים
  • נוחות לארגון במקרר על פי הסדר שלהם.
  • שומרות הרמטית בקשיחות על תוכן הבישול.
  • לא נוזלות
  • מתאימות לשימוש במיקרוגל וחימום.
  • ניתן לשמור בהם אוכל במקפיא
  • הכי חשוב ניתן לרחוץ אותם במדיח ולא קורה להם דבר.
בקיצור ולעניין אחלה של קופסאות איחסון מתוקתקות
שמארגנות להפליא את הבישולים והאפייה שלי.
אישית מאוד אהבתי, את כל האופציות המגוונות שניתן לבצע עם הקופסאות.
אני הכנסתי את אחת הקופסאות להקפאה, עם תבשיל מוסקה.
לאחר הפשרה, הכנסתי את הקופסא למיקרוגל וחיממתי מס' דקות.
את הבחינה שלי הקופסא המתוקתקת עברה ובהצטיינות.
לא היה שום טעם לוואי בתבשיל גם לאחר הקפאה, וחימום.
האוכל היה טעים להפליא בדיוק כפי שבושל באהבה יומים קודם.
מומלץ בחום, לקנייה-
מחיר הקופסאות נע בין 24.90 ל-20 ₪ באתרים השונים באינטרנט.

אתר החברה www.cortico.co.il
דף הפייסבוק של החברה: https://www.facebook.com/metukteketbox

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!