יום שבת, 29 באפריל 2017

ניקול עוזרת לי להבריק ולסדר את ביתי הקט!

ניקול עוזרת לי להבריק ולסדר את ביתי הקט!

שקיות אשפה לפחים קטנים בחדרי אמבטיה ושירותים

חדש ובלעדי לניקול! שקיות אשפה לפחים קטנים במיוחד לחדרי אמבטיה ושירותים עם שרוך לקשירה ולנשיאה קלה, בניחוח מרענן. השקיות נשלפות אחת אחת ומגיעות 50 יח’ בגליל.
פתחתי שקית אחת והכנסתי אותה לפח האשפה הקטן בחדר השירותים, הריח נפלא, וחדר השירותים שלי נקי ומסודר להפליא.





שקיות אשפה לפחים גדולים בניחוח וניל,חדש ובלעדי לניקול! שקיות אשפה בריח וניל לפחים גדולים עם שרוך לקשירה ולנשיאה קלה. השקיות נשלפות אחת אחת ומגיעות 40 יח’ בגליל.
מומלץ בחום, אני ארזתי בגדי מעבר בשקיות ואיחסנתי במחסן, כעת על המחסן שלי מריח ניחוח וניל.






מטליות לחות לניקוי הרצפה בניחוח לימון חדש! הניחוח המוכר והאהוב עכשיו גם לרצפה. מטליות לחות לניקוי רצפה בניחוח לימון בצבע צהוב, עם פתח מיוחד למגב. 10 יח’ בחבילה.
מטליות נהדרות שעוזרות לי להבריק את הריצפה בקלילות.












עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!