יום חמישי, 15 ביוני 2017

B-Fresh רשת שייקים בריאים ומפנקים

B-Fresh
  רשת שייקים בריאים ומפנקים




השבוע טיילנו בקניון הזהב, בין כל החנויות והרשתות הנבחרות, מסתתר לו דוכן קטן מזמין ובריא של שייקים מעולים מפירות טריים עם טפייוקה.


המקום מעולה לכל שוחרי הבריאות, אוהבי השיקיים והחידושים בתחום.
הזמנו  שייק על בסיס פרי תות, ושייק על בסיס פרי בננה ומנגו. בתחתית כל כוס כדורי טפיוקה - ללא גלוטן שמרעננים וממתיקים את המשקה. בהחלט חידוש מרענן. 
 

אז מה אהבנו?

  • נקיון הסניף - שהיה מצוחצח להפליא.
  • המגוון - אפשרי לקבל את השייק שלכם על בסיס:  סויה, חלב קוקוס, יוגורט או מיצי פירות.
  • הטריות - הכל טרי, שקדים, אגוזים, פירות שונים, ממרחים כמו טחינה, סילאן ועוד...
  • השייקים מגיעים עם תוספת פירות טריים בתחתית או כדורי טפיוקה.
  • טעמם של השייקים מדהים ולא עתיר סוכרים מיותרים!
  • מחירים הוגנים.
  • בילוי נעים וטעים
אז אתם עדיין פה? אנחנו מזמן שם לסיבוב חוזר!
קחו שייק בריא ותהיו לי בריאים!


אודות B-Fresh
רשת משקאות הבריאות והטפיוקה B-Fresh הוקמה בשנת 2014 על-ידי אופיר עשור וערן הרשקוביץ, שמה לה למטרה להביא לקהל הישראלי את בשורת משקאות הבריאות והטפיוקה. הרשת מונה כ-12 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ ועתידה להתרחב ולפתוח כעשרה סניפים נוספים בשנה הקרובה. B-FRESH מתמחה בייצור משקאות בריאות אשר חלקם מבוססים על "סופר-פוד" (מזונות על) והאחרים מחומרי גלם שונים - יוגורט, חליטת תה, חלב קוקוס, חלב סויה, מיצי פירות וירקות. המשקאות מוגשים עם כדורי טפיוקה או כדורי פירות ייחודיים לרשת, המיוצרים בבישול מולקולרי ממיץ פרי במעטפת העשויה אלג'ינט (חומר גלם המופק מאצת ים חומה המכילה חלבונים, ויטמינים, מינרליים, אמינו ואומגה 3). כדורי הטפיוקה מיוצרים משורש עץ המניהוט המצוי ביערות הגשם (האמזונס) בברזיל, הוא דל-שומן ומסייע למערכת העיכול ולמניעת דלקות, בנוסף הטיפיוקה אינה מכילה גלוטן.
סניפי הרשת: קניון מבשרת במבשרת ציון, קניון עזריאלי מודיעין, קניון הזהב ראשל"צ, קניון רוטשילד ראשל"צ, קניון עופר רחובות, מגדל האופרה ת"א, דיזנגוף סנטר ת"א, קניון עזריאלי ת"א, גינדי – , TLV FASHION MALLאושילנד כפ"ס, ביג פאשן נצרת וביג פאשן ירכא.

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!