יום שלישי, 6 ביוני 2017

לילה הופ!, רצועת שידור חדשה המלווה את כל המשפחה בתהליך ההכנה לשינה, ומסייעת בהפיכת שעות הערב לרגועות, נעימות ואפילו מהנות!

קבוצת מדיה הופ! גאה להציג:




בימים א-ה-   בשעה 19:00
    
לילה הופ!, רצועת שידור חדשה המלווה את כל המשפחה בתהליך ההכנה לשינה, ומסייעת בהפיכת שעות הערב לרגועות, נעימות ואפילו מהנות!
במרכזה של רצועת השידור עומדת הפקת מקור חדשה וייחודית בכיכובם של המכשפה המצחיקה בּוּ (מתוך הסדרה מיכל הקטנה והמפלצות), וינשוף המחמד שלה שופי , אשר מתמודדים יחד עם הדברים שצריך לעשות בכל ערב: לסדר את החדר, לאכול ארוחת ערב, להתקלח, ללבוש פיג'מה, להתכונן למחר ולצחצח שיניים. כמו כן, משודרים במהלך רצועת השידור פרקים מסדרות רגועות, משפחתיות ורכות המתאימות לסיום היום, וביניהן:



ציידי הצללים - סדרה קסומה ומלאת הומור ודמיון העוסקת בפחד מהחושך. יונתן, הוא ילד בן 6 בעל דמיון מפותח שחי בשכונה שקטה ושלווה. הוא נהנה לרכוב על האופניים שלו ולהעמיד פנים שהוא ויקינג אמיץ. אבל ליונתן יש סוד, הוא פוחד מאוד מהחושך, מהצלליות המופיעות בחדרו ומרעשי הלילה. למרבה המזל יש לו חבר טוב ומיוחד: פונצ'ו הדרקון, בובת צעצוע שמתעוררת לחיים בכל פעם שיונתן מפחד. יחד הם משתמשים במילת קסם סודית ביותר, מביסים את מה שנדמה ליונתן כמפלצות חושך, ומגלים בסופו של דבר שהכול היה רק בדמיון.


ברבאבא בבכורה מחודשת! - התוכנית הנוסטלגית והאהובה על ברבאבא ומשפחתו המאושרת, המבוססת על סדרת הספרים המצליחה משנות ה- 70. הסדרה עברה תהליך טכני קפדני של חידוש תמונה ודיבוב מחודש. ברבאבא ומשפחתו יוצאים להרפתקאות מיוחדות, ונעזרים בכוחם כמשפחה ובכוחו של הדמיון כדי לפתור בעיות.
*הסדרה תשולב ברצועת השידור בחודשים הקרובים.

ההרפתקאות המופלאות של אריק ובנץ - אנימציית פלסטלינה החושפת את ההרפתקאות המופלאות של החברים אריק ובנץ רגע לפני שהם הולכים לישון.

נחש כמה אני אוהב אותך - סדרה המבוססת על ספר הילדים הקלאסי, על אגוזיני הארנב הקטן ואביו אגוזי הגדול, אשר מאד אוהבים זה את זה. יחד הם יוצאים לחקור את נפלאות האחו, משחקים ומשמחים את חבריהם.

  

שעות הערב הן שעות עמוסות בכל משפחה, צריך לעשות הרבה דברים שלא תמיד יש חשק לעשות ובבתים רבים אלה הופכות להיות שעות מתוחות ורגישות של מאבקים ודרישות. רצועת השידור נולדה מתוך הצורך הן של הילדים והן של ההורים להפוך את רגעי הערב לרגעי קסם, והיא מציעה לעשות את כל מה שצריך בהבנה והנאה ולסיים את היום בחיוך.

"הלילה מחייך מהחלון, כל העולם הולך לישון, גם הבובה והדובון – לילה הופ!"


לילה הופ! גם בדיגיטל:

באתר ובאפליקציית הופ! עלה אזור מיוחד עם פרקים מלאים מהתכניות המשודרות ברצועה ורצפים ארוכים בהם משולבים קטעים של בו המכשפה ושופי הינשוף עם שירים , תכניות לקראת השינה ועצות להורים.

בנוסף, יכולים הילדים וההורים לשחק יחד באפליקציה ובאתר במשחק "לילה הופ!" - המשחק מציג את מה שצריך לעשות לפני השינה ומזמין את הילדים לסמן את הפעולות שכבר עשו תוך כדי ביצוען. המשחק מאפשר לילד לחוות את התהליך היומיומי של ההכנה לשינה באופן אחר המגוון את השגרה ולהיות שותף פעיל בשליטה על לוח הזמנים, על המשימות שבוצעו ועל אלו שנשאר עוד לבצע. בסיום סימון כל הפעולות יוכלו הילדים לשיר יחד עם בו ושופי את שיר הלילה הופ!. באתר אפשר למצוא גם טבלה שבועית להדפסה שאפשר לתלות על המקרר ולסמן בכל ערב את המשימות שכבר בוצעו.


      ביוטיוב קיים רצף תוכן ארוך של בו ושופי עם תכניות ושירים מתוך רצועת הערב.


ערוץ הופ! הינו הערוץ המוביל והמוערך לילדי הגן בישראל. הערוץ מיועד לילדים בגילאי שנתיים עד שמונה . בסביבה נקיה מפרסומות, תכנים אלימים ולא הולמים לגיל הצופים, מגיש הערוץ תמהיל משובח של המיטב מתוכניות הבינלאומיות יחד עם תכניות מקור רבות המשקפות באופן אותנטי את שגרת הילד והמשפחה בישראל. הערוץ מגיע לכמיליון וחצי בתי אב באמצעות חבילות הבסיס של HOT ו-.yes  
תכני קבוצת הופ! זמינים גם במגוון ערוצי מדיה:דיגיטלית: אתרי אינטרנט, אפליקציות מובייל שכוללות תכני וידאו ומשחקים חינוכיים, ערוצי יוטיוב ושירותי ה-  .VOD


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!