יום שבת, 22 ביולי 2017

מתכוננים לקראת החזרה לבית הספר עם קרביץ - במגוון סניפים, הנחות ושת"פ ייחודי עם דיסני


לקראת החזרה לבית הספר: 
קרביץ מציעה השנה פריסה בכ – 150 נקודות מכירה ברחבי הארץ הכוללות את סניפי הרשת וכן את ירידי החזרה לבית הספר במיקומים אסטרטגיים המאפשרים להציג מגוון רחב ומקיף  
בהמשך להרחבת המותג הפרטי של קרביץ השנה אשר כולל למעלה מ 100  פריטים ויהיה זול יותר ב כ 25% מהמקבילים המותגים  
ולראשונה יוצאת השנה קרביץ בשת"פ ייחודי עם דיסני הנותן מענה בתחום התיקים, הציוד המשרדי ומבצעים בלעדיים חסרי תקדים

אני מתכוננת לשנת הלימודים החדשה. אני אוהבת לערוך את הקניות בחנות של רשת שמאגדת את כל הציוד המשרדי, תיקי גב, מותגים יחודיים, ושירות ללא פשרות.
את כל הדרישות שלי אני מוצאת בסניף קרביץ בקניותר בנס ציונה.
הרשת דואגת להתחדש בכל שנה במותגים הכי שווים בשוק והכי אטרקטיבים שיש למותג להציע ללקוח.
בהמשך תקראו על פרויקט חשוב שבו קרביץ במהלך אסטרטגי תדאג לספק תיק לכל תלמיד.
בנוסף תוכלו למצוא בחנויות קולקציה משגעת של תיקי גן תלת מימד, מותגים שיספקו לילדכם, מוצרים תקינים ובריאותיים לשעת האוכל והפסקת 10.
עוד ניתן למצוא השנה בקרביץ לקראת שנת הלימודים הקרבה קולקציית חזרה לבית הספר, עם המותגי כלי הכתיבה והדמויות האהובות על ילדינו.
תיקי הנוער שקרביץ מציעה הם הנוחים והצבעונים ביותר שיש היום לשוק תיקי הגב להציע לבני הנוער.
אני אשתף אתכם כעת בחידושים בעולם קרביץ, שנת הלימודים 2017-2018 כבר בפתח...
לכו לחנויות, תכירו מקרוב את החידושים ותתחדשו!

קרביץ, רשת הציוד המשרדי המובילה בישראל, נערכת לשנת הלימודים הקרובה עם מגוון  מוצרים רחב ואטרקטיבי יותר, ברמות מחיר שונות, זאת כדי להציע לצרכן הישראלי את סל הקניות המשתלם ביותר בכל הקשור לרכישת ציוד לבית הספר.

בנוסף, לאור ההצלחה הרבה לה זכה המותג הפרטי בשנה שעברה, תרחיב השנה קרביץ את מוצרי המותג הפרטי שיכלול השנה בנוסף לכלי כתיבה, טושים ועפרונות גם קטגוריות מוצרים חדשות כמו מחברות ומוצרי נייר. המותג הפרטי כולל למעלה מ  100 פריטים המוצעים השנה בהוזלה של למעלה מ- 25 אחוז לעומת מותגים מקבילים.

השנה מציעה קרביץ את המגוון הגדול ביותר של מוצרי חזרה לבית הספר באתר הסחר  שלה וגם מציעה רכישה קבוצתית בכל הקשור לפריטים הנרכשים לקראת החזרה לבית הספר. האתר הנו ידידותי למשתמש וכולל ליין רחב של מוצרים שמתאימים לקבוצות רכישה ובנוסף, קיימת תיבת דואר ייעודית שכל קבוצת רוכשים תוכל לקבל הנחת קבוצה .

גם השנה, יוצאת קרביץ בקמפיין חזרה לבית ספר אותו מובילה הזמרת וכוכבת הרשת נועה קירל ובנוסף, תקיים השנה למעלה מ-50 ירידי חזרה לבית הספר בקניונים ובמיקומים שונים ברחבי הארץ.

בנוסף, מרחיבה השנה קרביץ  את המותג הפרטי שלה ואת מספר מותגים שיוצעו בבלעדיות בסניפיה ובהם, מותג  sketch  האיכותי מאוד שמציע מחברות בעיצוב נקי ואלגנטי ומותאם לבני הנוער וסטודנטים ומותג התיקים BAG PACK המוצע השנה בעיצובים והדפסים חדשים.


לראשונה השנה יוצאת קרביץ בשת"פ ייחודי עם דיסני שהשנה מתרחב משמעותית עם מותגים חזקים נוספים, ביניהם מואנה, אלזה, אלנה ועוד, במסגרתו תציע מגוון של תיקים וציוד משרדי ממותגים בדמויות האהובות של דיסני ותציעה מבצעים בלעדיים בסניפיה.

הפסקת אוכל בקרביץ
קרביץ נותנת מענה לטרנד הבריאות ומציעה קולקציה חדשה של קופסאות האוכל ובקבוקי השתייה המותאמים לשמירה על תזונה בריאה בקרב תלמידים





קרביץ המובילה בישראל בכל הקשור לציוד חזרה לבית הספר, מציעה גם השנה מגוון חידושים בכל הקשור לקופסאות אוכל ובקבוקי שתיה לקראת שנת הלימודים החדשה.

קרביץ מציעה השנה מגוון של מוצרים נוחים החל מקופסאות אוכל מחולקות ועד למפיות אוכל שיהפכו את ארוחת העשר לבריאה, מזינה ונוחה.

כל שנה, ניתן למצוא בסניפי קרביץ מפיות אוכל ממותגות בדמויות המוכרות של דיסני: ספיידרמן , מיניונים, הכבשה וניקי ועוד שיהפכו את הארוחה לכיפית וצבעונית. מחיר: החל מ 19.90 שקלים.

בתחום קופסאות האוכל מציעה קרביץ קופסאות אוכל ממותגות במגוון דמויות של דיסני וקופסאות אוכל של מותג ניקי, צבעוניות בדיוק כמו שילדים אוהבים. הקופסאות קשיחות, יכולות להכיל בנוחות כריך, פירות קטנים או ירקות חתוכים ונשנוש. מחיר: החל מ 24 שקלים.

עוד בקולקציית הקופסאות שמציעה קרביץ נמצא מותג קופסאות האוכל האיכותי -  Prêt a Paquet, המיוצר במפעל בשדרות, ומציע  קופסאות אוכל קלות לנשיאה, המחולקות לתאים. הקופסאות מגיעות במגוון גדלים עם כיסוי תרמי ממותג עם הדמויות שילדים הכי אוהבים, השומר על חום וקור עד 3 שעות ועל טריות המזון. מחיר: 39 שקלים.

וכמובן קופסאות האוכל של Sistema המיוצרות בניו- זילנד וכוללות קופסאות אוכל באיכות ובעיצוב ייחודי. כל הקופסאות עשויות פלסטיק איכותי ללא BPA, ידידותיות לסביבה וניתנות לחימום במיקרוגל ולרחיצה במדיח כלים. מחיר: החל מ 15.90 שקלים.

גם בקטגוריית בקבוקי השתייה מציעה קרביץ מגוון חידושים ובהם בקבוק ספריי מים צבעוני, בקבוק שתייה בנפח של 600 מ"ל עם מתז חיצוני המאפשר התזת מים קלילה להתרעננות. מחיר: 39.90 שקלים.
חידוש נוסף בקרביץ השנה הם בקבוקי שם צבעוניים עם שמות הילדים הנפוצים בישראל. מחיר: 49.90 שקלים.

אלה מצטרפים לבקבוקי שתייה נוספים המוצעים בקרביץ באופן בלעדי ובהם בקבוקי שתייה איכותיים , עשויים  מ TRITAN- פלסטיק איכותי בלתי שביר שלא משאיר טעמי לוואי,  בקבוק אל חלד המגיע בשני גדלים 600 ו-700 מ"ל ובמגוון צבעים  ושומר על קור ובקבוק שקוף וצבעוני בנפח של 700 מ"ל. מחירים: החל מ 19.90 שקלים.
בנוסף ניתן להשיג קולקציית תיקי הגן והקייטנה של קרביץ עם מיטב הדמויות האהובות השנה גם בעיצובי תלת מימד
כוכבי הילדים : מואנה, צום צום, גיבורי מפרץ ההרפתקאות, פרוזן, ספיידרמן, מיניונים, סופיה ועוד, יככבו על מגוון תיקי הגן והקייטנות וישדרגו לכם את הקיץ


הסכם שיתוף פעולה בין קרביץ לעמותת "תיק לכל תלמיד" 
סניפי קרביץ ברחבי הארץ ישמשו כנקודות איסוף לתיקים..  קרביץ תחדש את התיקים ותמלא  בציוד לבית הספר ...מי שיביא תיק לתרומה לסניפי קרביץ, יקבל שובר לקניה עתידית בקרביץ
קרביץ, הרשת המובילה בישראל לציוד חזרה לבית הספר,  מצטרפת השנה למיזם החברתי "תיק לכל תלמיד". במסגרת המיזם, סניפי קרביץ ברחבי הארץ, ישמשו נקודת איסוף לתיקים מחודשים/משומשים - המיזם תיק לכל תלמיד וקרביץ יחד עם תורמים שיצטרפו למיזם, ימלאו את התיקים בציוד חזרה לבית הספר שיועבר לילדים ממשפחות נזקקות בפריסה ארצית. המשמעות היא כי ילדים אלה יקבלו ילקוט מחודש מלא ציוד חזרה לבית הספר. שווי הערכה שתכלול כלי כתיבה ומוצרים נדרשים  לפתיחת השנה הינו כ – 70 שקלים
גם מי שיגיע לסניפי קרביץ להביא את הילקוט הקודם שלו, לא יצא בידיים ריקות. בנוסף לערכים החינוכיים של אחריות חברתית, תרומה לקהילה, השימוש החוזר שמירה על כדור הארץ והערבות ההדדית, יקבלו התורמים גם שובר לקנייה חוזרת בקרביץ לחודשים אוקטובר נובמבר – לקניית השלמות לציוד לבית הספר REFILL בשווי של 50 שקלים.
כמו כן, לקוחות קרביץ שירצו לקחת חלק נוסף בתרומה יוכלו לרכוש בקרביץ ערכת תרומה בשווי של 30 שקל וקרביץ תגדיל את הערכה לשווי של 70 שקלים.
ירון לוי, מייסד והוגה המיזם החברתי -"תיק לכל תלמיד" מציין כי מדובר במיזם חברתי שהחל לפני שנתיים על ידי פעילים חברתיים מכל רחבי הארץ. בשנה שעברה נאספו וחולקו למעלה מ- 30,000 תיקים לילדים בכל רחבי הארץ והמיזם קיבל הכרה ארצית רחבה. מטרת המיזם הינה לפעול לקידום סביבה חינוכית לימודית תומכת לילדים תוך הגברת המודעות לערבות הדדית דאגה ונתינה לזולת ללא הבדל דת גזע ו/או לאום. אנו שמחים על התגייסות קרביץ ומאמינים כי שיתוף הפעולה יאפשר להרחיב את מעגל התרומות.
מאור ארצי, סמנכ"ל הקמעונאות של קרביץ מציין, כי בכל שנה תורמת קרביץ ילקוטים ותיקים לקראת החזרה לבית הספר. השנה החליטה החברה בהחלטה אסטרטגית להרחיב את הפעילות ולאפשר ללקוחות קרביץ לקחת חלק פעיל ביוזמה חברתית חשובה זו. עוד מציין ארצי, כי בנוסף לערכים החברתיים, של עזרה הדדית, יהנו התורמים משובר לקנייה עתידית בקרביץ.
פרויקט "תיק לכל ילד" מאפשר לעשרות אלפי ילדים במדינה להתחיל את לימודיהם באופן שווה כך שלכל ילד בישראל תהיה הזכות הבסיסית לסביבה תומכת לימוד והתפתחות אישית מבלי שיחסרו לו הצרכים הבסיסיים לכך. לא פחות חשוב החינוך לנתינה והדגש כי גם הילדים המוסרים את תיקיהם מרווחים באופן שווה משיתוף הפעולה, ההבנה שתיק לא זורקים אלה מוסרים לילד אחר בדיוק כמו ספר מגבירה את הערבות הדדית בין הילדים כולם. איסוף תיקים וציוד בי"ס וחלוקתם נעשה בכל רחבי הארץ. נכון לשנה זו ישנם למעלה מ-60 רכזים לפעילות בחלוקה לפי אזורים, מהצפון ועד הדרום. בעזרתה של הקרן לידידות המיזם אוסף פניות לקבלת תיקים וציוד מכל רחבי הארץ. תמיכתה ועזרתה של הקרן לידידות והכרתו של הרב יחיאל אקשטיין בחשיבות המיזם והתגייסותו לעזרת המיזם תורמים רבות להצלחת הפרויקט. חשוב להדגיש כי אנו פועלים ללא מטרת רווח וכל הפעילים עובדים ללא כל תמורה.
האיסוף יתאפשר בסניפים נבחרים של קרביץ בברחבי הארץ
למידע על סניפי האיסוף WWW.KRAVITZ.CO.IL
רשת קרביץ מובילה את תחום חזרה לבית הספר למעלה מ- 90 שנה ומונה היום למעלה מ- 80 סניפים ברחבי הארץ  מציעה כל השנה מענה רחב בכל הקשור לציוד חזרה לבית הספר, עם דגש על מוצרים שעומדים בדרישות התקנים תקינה מחמירות לבטיחות מקסימאלית של הלקוחות. 

חוזרים ללימודים בסטייל
קרביץ מציעה את הטרנדים הכי חמים לשנת 2017  של תיקים לנוער מהמותגים המובילים ובמגוון עיצובים 

קרביץ המובילה בישראל בכל הקשור לחזרה לבית הספר, מציעה גם השנה מבחר של תיקי גב לנוער מהמותגים הכי חמים ובעיצובים אופנתיים.
קרביץ מציעה באופן בלעדי בסניפיה ברחבי הארץ, תיקי נוער זרוקים מבית המותג הפרטי Bag Pack, העשויים מבד איכותי, חזק ודוחה מים ומוצעים במחיר המתאים לכל כיס. לתיקים תא מרכזי אחד והם מוצעים במגוון צבעים ועיצובים. מחיר: החל מ 29 שקלים.

קרביץ משווקת את מותג Jansport האמריקאי והמקורי ,בקולקציה נרחבת לקיץ 2017 ובנוסף, תציע דגמים בלעדיים עם הדגמים ,Super break High stakes ו ,Right pack תיקים איכותיים, פרקטיים ואופנתיים ובמגוון הדפסים עם אחריות לכל החיים. מחיר של החל מ 199.90 שקלים.

כל אלה מצטרפים למגוון תיקי הגב של המותגים המובילים והפופולאריים הנמכרים בקרביץ ומתאימים לנוער, בוגרים וסטודנטים ובהם: אדידס, נייק, VANS, אאוטדור, אנדר ארמור, איסטפק, קומיקס, סמיילי, טוטו, INWAY, ניקי, אקספלור,פול פראנק ועוד. מחירים: החל מ 129 שקלים.

*** קרביץ הינה הרשת המובילה בישראל לכל המשפחה, בעלת מומחיות רבת שנים בתחומי הציוד המשרדי וכלי הכתיבה, חומרי יצירה לפעילות פנאי וגם בתחומי האלקטרוניקה הקלה הדיגיטל, סלולר, מחשוב ואביזרים משלימים. בין מותגיה בתחום הטכנולוגיה והסלולר, סמסונג,HP, ברדר,WD , סאן דיסק,LG , דל, אסוס, פיליפס XBOX, פלייסטישן, שיומי ועוד. לקרביץ  80 סניפים במרכזים המסחריים ובקניונים המרכזיים בישראל , בפריסה ארצית מקרית שמונה ועד אילת .

להשיג- קרביץ



עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!