יום חמישי, 13 ביולי 2017

חוזרים לבית הספר עם דיסני לשנת הלימודים הקרובה, דיסני מציעה מגוון רחב של ציוד לביה"ס עם הדמויות האהובות: נסיכות דיסני, הנסיכה אלנה מאוולור, מואנה, ספיידרמן, מלחמת הכוכבים ודמויות צום צום

חוזרים לבית הספר עם דיסני
לשנת הלימודים הקרובה, דיסני מציעה מגוון רחב של ציוד לביה"ס עם הדמויות האהובות: נסיכות דיסני, הנסיכה אלנה מאוולור, מואנה,  ספיידרמן, 
מלחמת הכוכבים ודמויות צום צום

מחקר שנערך על ידי דיסני לקראת החזרה לביהס עולה כי, למעלה מ-50%  מהרכישות הציוד לבית הספר, הם מוצרים ממותגים אליהם הילד מתחבר באופן רגשי 






אירוע החזרה לבית הספר ותחילת שנת הלימודים החדשה, הינו אירוע חווייתי עבור ילדים והורים כאחד. ההתרגשות לקראת השנה החדשה בשיאה והילדים לרוב מחכים ומצפים לרכישות המקדימות יחד עם ההורים של ציוד לבית הספר לקראת שנת הלימודים.

ענבל שלי מאוד מתרגשת לקראת שנת לימודים חדשה, היא מתכננת מראש איזה מותגי כתיבה היא רוצה לשנה הקרובה, השנה בחרנו לבקשתה את המותג דיסני של אלנה!
דיסני מציגה מבחר גדול לקראת החזרה לבית הספר, מוצרים ממותגים שילדים אוהבים.
אפשר לארגן גם לבנים וגם לבנות את הסט של הדמות האהובה אליהם.
ולתת לילדנו להתרגש מחדש בבחירת מבוקשו.
מומלץ בחום, את מגוון ציוד דיסני לבית הספר של חברת פלפוט וסריקה ,הכוללים:
קלמרים, כלי כתיבה, אוגדנים, יומנים , תיקים ועוד ניתן למצוא ברשתות השיווק.


ממחקר שערכה חברת דיסני ישראל לרגל החזרה לבית הספר, נמצא כי לילדים יש מעורבות גבוהה והנאה גדולה לבחור את ציוד בית הספר יחד עם ההורים (45%), או בעצמם (19% בקרב בני ה- 9-12 ו-10% בקרב בני 6-8) הכולל לרוב: רכישת תיק, קלמר, יומן ומחברות.

נתון שעלה במחקר הראה כי, למעלה מ-50%  מהרכישות הציוד לבית הספר, הן מוצרים ממותגים אליהם הילד מתחבר באופן רגשי מהתוכן בו הוא צופה בטלויזיה ובקולנוע. חווית הקניות לקראת שנת הלימודים מרגשת ומייצרת ציפייה גבוהה.
כשליש מהילדים בגילאים הצעירים, (6-8 ) נאמנים לדמות אותה הם אוהדים, ומתעקשים לרכוש את הציוד הממותג באותן הדמויות.
המותגים הכי פופולאריים בקרב  ילדים ב:  'לשבור את הקרח' (פרוזן), ספיידרמן, נסיכות דיסני, מכוניות CARS, הנסיכה סופיה ומלחמת הכוכבים.
מיקי/מיני מאוס
לשנת הלימודים החדשה ולציוד ביה"ס, הצטרפו שתי דמויות חדשות ופופולאריות מאד: הגיבורה הפולינזית מואנה והנסיכה אלנה מאוולור .


קרן סער, מנהלת קמעונאות וסחר בדיסני ישראל: 'רכישת ציוד לבית הספר לפני תחילת השנה הוא  מעמד מרגש וחוויתי עבור ההורים והילדים. הילד נהנה מעצמאות וחופש בחירה לבחור את המוצרים עם הדמויות האהובות עליו. בכל שנה ניתן למצוא הציע מגוון רחב ואיכותי של מוצרי דיסני.

את מגוון ציוד דיסני לבית הספר של חברת פלפוט וסריקה ,הכוללים:
קלמרים, כלי כתיבה, אוגדנים, יומנים , תיקים ועוד ניתן למצוא ברשתות השיווק.

קלסרים – מחיר 15.50 ₪        
קלמר 2 תאים – 30 ₪       

מפיות אוכל (3 מפיות במארז): נסיכות, פרוזן, קארס, 24.9 ₪
סטים ממותגים של תיקי אוכל ובקבוקים: 25.9-39.9₪
סט מכשירי כתיבה + קלמר 19.90 ₪           
יומנים שנתיים  29.90 ₪           


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!