יום חמישי, 13 ביולי 2017

הולכים לקייטנה עם פלוטו וחוזרים לגן עם יעל "בייבי סמארט" מציעים תיקים לקייטנה ולגן מעוצבים עם הקלאסיקות האהובות מהספרים

הולכים לקייטנה עם פלוטו
 וחוזרים לגן עם יעל
"בייבי סמארט" מציעים תיקים לקייטנה ולגן מעוצבים עם הקלאסיקות האהובות מהספרים



"פלוטו מקיבוץ מגידו..." , "בים, בם, בם תירס חם" ...."מעשה בחמישה בלונים" , מיטב ספרי הקלאסיקות היפים שגדלנו עליהם, זוכים לקראת הקיץ לקבל  ביטוי כתיקי גן מעוצבים, בציורים מרהיבים ומשפטי פתיחה מתוך הספרים האהובים שעליהם גדלנו.  כך ילוו הסיפורים את ילדינו לפני השינה, בדרך לגינה ולגן.

הביישן שלי עולה לגן חובה, הספר האהוב אליו הוא חמישה בלונים, ומה קרה? הבלון התפוצץ הבלון נקרע, הוא מדלקם את השורה מהספר מילדות.
שמחנו לקבל עבורו מבייבי סמארט תיק גן נוח במיוחד, בעל כיס קידמי, וכיס אחורי רחב.
התיק מאויר, ומספר את הסיפור בקצרה, אופק שלי היה מאושר וכבר החל לסדר את התיק לתחילת שנתון הגן הבא.
תודה ענקית ל- "בייבי סמארט" על תיק מקסים עם ציור אהוב מספר אהוב!
בייבי סמארט החברה המובילה בישראל בתחום המוצרים לתינוקות ולפעוטות, פיתחה ליין רחב של מוצרים, שעליהם מוטבעים ציורים ותמונות מתוך הספרות הקלאסית,  אם זה על גבי כלי אוכל, מגבות ים, בקבוקים, מדבקות קיר, ספרי אמבט, מצעים וגם תיקים לגן ולקייטנה.
(בייבי סמארט היו היבואנים הבלעדיים של :  בייבי אינשטיין, והקלטת המפורסמת -  בייבי מוצארט).

לדברי תמי  כהן רז, בעלת החברה: "כחברה המתמחה בעולמות של תוכן לתינוקות וילדים, היה חשוב לנו למצוא דרך לחבר את דור הדיגיטל עם עולם הספרים הקלאסיים  המשובחים שעליהם גדלו דורות של ילדים. היה זה אך טבעי ליזום ליין ולשווק מוצרים שעליהם מוטבעים סיפורי הילדים הישראלים האהובים, וכך "להגיש" לדור הטכנולוגי את חווית הקריאה והאהבה לספרים".

כהן רז מוסיפה ואומרת: "דרך מוצרי הילדים, לרבות תיקי גן למשל, אנו מצליחים "להחיות" מחדש את גיבורי הקלאסיקות – יעל (מהבית של יעל") , הכלב פלוטו, האריה שאהב תות, ואת  יתר החברים.   ברגע שהם מככבים על מוצרים נוצר באופן טבעי גשר  עבור הקטנטנים  לעולם הספרות. התיקים יוכלו לשמש גם כמתנת יום הולדת מקורית ויפה, וכמתנת סוף שנה מקורית בגני הילדים.
·        ניתן למצוא בין מגוון האיורים תיקים מתוך הסיפורים: "איה פלוטו", "תירס חם", "מעשה בחמישה בלונים ", "האריה שאהב תות" ו"הבית של יעל"
גודל: 37X28 ס"מ 
מומלץ בחום- עולמה של רויטל לרכישה בלינק מטה!

מחיר: 49.9 ₪ . להזמנות באתר www.babysmart.co.il


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!