יום חמישי, 13 ביולי 2017

המותג אריאל נכנס לשוק התינוקות בישראל אריאל, מותג הכביסה המוביל באירופה, משיק את אריאל בייבי, מוצר הכביסה הראשון בישראל שקיבל אישור דרמטולוגי של Skin Health Alliance, ארגון בריאות העור המוביל בעולם


המותג אריאל נכנס לשוק התינוקות בישראל
אריאל, מותג הכביסה המוביל באירופה, משיק את אריאל בייבי, מוצר הכביסה הראשון בישראל שקיבל אישור דרמטולוגי של Skin Health Alliance
ארגון בריאות העור המוביל בעולם


מותג הכביסה אריאל לראשונה נכנס לשוק התינוקות בישראל ומשיק את "אריאל בייביי". לידתו של תינוק חדש היא אירוע משמח הכרוך גם בדאגה רבה, מה שגורם להורים להשתוקק לידיעה שהקן המשפחתי אכן מוכן לקבל את התוספת החדשה למשפחה. אריאל בייבי מבין את צורכיהם של הורים חדשים ויודע כיצד לאפשר להם ליצור את הקן המשפחתי הרך והמחבק ביותר עבור האוצר החדש.

עורם העדין של תינוקות הוא האיבר הראשון שבא במגע עם העולם. לכן, יש לגונן גם על הגרביים, הבגדים והשמיכות המגוננים על התינוקות שלנו. אימהות רוצות שבגדי התינוקות שלהם יהיו נקיים, אבל גם עדינים ורכים במגעם עם העור הענוג של התינוק.

אנחנו אוהבים את הכביסה שלנו רכה, נעימה ובעלת ריח מנצח.
התנסתי במותג הכביסה אריאל שנכנס לראשונה לשוק התינוקות והשיק את אריאל בייבי.
הריח נפלא, היפואלרגני, מיועד לכביסה ראשונית לתינוקות.
אנחנו התמכרנו התחלנו לכבס את הכביסה של כל הבית עם אריאל בייבי, מומלץ בחום.

זו הסיבה שאריאל בייבי מספק את הניקיון המנצח של אריאל בפורמולה עדינה שנועדה לשמר את המרקם הרך של הבגדים שבאים במגע עם עור התינוק.

ד"ר טאבי לזלי, מומחית ברפואת עור לילדים וחברת ה-SHA, אומרת, "החיכוך בין העור לאריג עלול לגרום לגירוי. ככלל, אריגים רכים יותר הם עדינים יותר לעור ובעלי סיכוי מופחת לגרימת גירוי."
הודות לשילוב ייחודי של חומרים, אריאל בייבי מסיר כתמים בעומק הבד אך גם משמר את המגע הרך של בגד חדש. אריאל בייבי מכיל חומרי סיכה לסיבי הבד אשר במהלך הכביסה פועלים לצמצום ההיווצרות של מעטה נוקשה על האריג. בנוסף, המוצר הינו בעל ניחוח הניקיון העדין של אריאל.

אריאל בייבי הוא כעת מוצר הכביסה הראשון בישראל שקיבל אישור דרמטולוגי של ה-
Skin Health Alliance (SHA), ארגון בריאות העור המוביל בעולם. ה- Skin Health Alliance עובד עם רופאי עור, חוקרים, מדענים והתעשייה ברחבי העולם במטרה לקדם את נושא בריאות העור.
המוצר החדש יעלה למדף בחודש יולי 2017, בכל רשתות השיווק, בגודל 2.275 ליטר.

  צפי מחיר ממוצע לצרכן:  29.0 ₪.


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!