יום שבת, 15 ביולי 2017

רשת VR STATION חוויה מדהימה של מציאות מדומה! + מבצע בחודש יולי

בואו לבלות בחופש הגדול בעולמות דמיוניים!
לכבוד החופש הגדול – רשת  VR STATION במבצע בחודש יולי: בכל יום שלישי – סבא וסבתא משחקים חינם במשחקי מציאות מדומה, ומשלמים רק על הנכדים!

מתחמי VR STATION מציעים חוויה יוצאת דופן שבה המשתתף במשחקים חווה את המציאות האמיתית שלו מתמזגת במציאות הדמיונית של המשחק תוך אינטראקציה מדהימה בין שני העולמות. המתחמים מציעים מגוון רחב של משחקים המבוססים על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום המציאות המדומהHTC-VIVE.


במגוון המשחקים: משחקי הרפתקאות ואקשן, משחקי יצירה, חדרי בריחה במציאות מדומה, משחקי מוזיקה ואתגר ועוד. כך למשל מוזמנים המבלים "להצטנן" מחום הקיץ בזריקת כדורי שלג זה על זה כדי לשבור את קיר השלג של היריב (מתאים למשחק זוגי); לצייר בחלל ב-3 ממדים; לשחק במשחקי לחימה בחץ וקשת; להילחם בזומבים שרוצים להשתלט על העולם; לחפש רמזים ליציאה מחדר בריחה וירטואלי ועוד משחקים רבים נוספים. המשחקים מתאימים לילדים ולמבוגרים כאחד – מגיל 6 ועד גיל 80 ויותר. ישנם משחקים שאפשר לשחק בהם בקבוצה, בעולם מדומיין אחד, עם משימות משותפות.
סרטון להמחשה:


אנחנו ביקרנו במתחם VR STATION בסינמה סיטי בגלילות. בסניף  7 עמדות של  HTC VIVE שמאפשרות לשחקן להיכנס לעולמות דמיוניים שבחר בעמדות מעוצבות ויפות המספקות פרטיות. כיף לסיים סרט ולהמשיך את הבילוי עם פעילות כיפית. איך יודעים שילד נהנה מפעילות? כשהוא לא רוצה ללכת! זה המקרה עם VR STATION היה קשה לגרור את הקטנה גדולה שלנו (בת ה-8) מהמקום. היא שיחקה בקרקס דמיוני, קלעה למטרות, והשתתפה בפעילויות וירטואליות. בעוד אני התחברתי לעולם עם קצת יותר אקשן בעקבות הסרט ג'ון ויק הרוצח השכיר. משחק שסיפק תנועה מלאה של כל הגוף שלי, הצריך זריזות מחשבה והרבה ריכוז. ללא ספק הדבר הבא בתחום המשחקים!  



כמו כן במתחם בגלילות מוצעות אטרקציות וחוויות נוספות של מציאות מדומה:
"פחד גבהים" – אטרקציה מדהימה שבה המשתתף הולך על קורה בגובה הרצפה כדי להציל חתלתול שנמצא בקצה הקורה. המשימה פשוטה לכאורה אולם משקפי המציאות מדומה שמרכיב השחקן מעלים אותו במעלית לגובה של כ-120 קומות והוא מרגיש שהוא יוצא מהמעלית ונדרש ללכת על פיגום בגובה עצום. זוהי חוויה עוצמתית למבוגרים ולצעירים גם יחד. ניסינו ואהבנו! ללא ספק חוויתי ביותר, נראה אותכם קופצים מהבניין בסוף הפעילות! צפו בסרטון של ענבל:



כסאות סימולטור – המשתתף צופה בסרט מציאות מדומה מרהיב של נסיעה ברכבת הרים ב-360 מעלות, תוך כדי ישיבה על כיסא סימולטור הנע בסנכרון עם הסרט. משך הסרטים – כ-5 דקות. החוויה מתאימה בעיקר לילדים. ישנם גם סרטים המתאימים לפעוטות בגילאי 5-3. הבנות לא ויתרו עד שלא חוו 2 נסיעות! מדהים! 


מבצע לחודש יולי:
רשת מתחמי המציאות המדומה VR STATION, (גלילות, ראשל"צ ומודיעין) מזמינה את סבא 
וסבתא בכל יום שלישי במהלך חודש יולי, לשחק בכיף ובחינם במשחק ממגוון המשחקים במציאות מדומה המתאימים לכל גיל, ולשלם רק על הנכדים. המבצע לסבא וסבתא הוא על בסיס מקום פנוי, למשחק אחד, בשעות 11:00–14:00.

המתחמים נגישים לאנשים הנעזרים בכיסא גלגלים.
מחירים: מציאות מדומה: 70 ₪ לחצי שעה, 130 ₪ לשעה שלמה.
אטרקציית פחד גבהים: 25 ₪. סימולטור רכבת הרים (במתחם גלילות): 30 ₪.
שעות פתיחה: כל ימי השבוע מ-11:00 עד 1:00.
כתובות: הסניף בגלילות – סינמה סיטי בגלילות, 
הסניף בראשל"צ – רח' יוסף ספיר 9, 
הסניף במודיעין – קניון עזריאלי.

לפרטים ולהזמנת מקום: www.vrstation.co.il

הפוסט נכתב בשיתוף הבלוג הייטקמן, ופורסם כאן
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!