יום שלישי, 29 באוגוסט 2017

"מבשלים זוגיות במתכון חדש" - המופע שכדאי לכם לראות לקראת השנה החדשה

מילים וג'סטות קטנות בערב החג ישדרגו לכם את כל השנה, סימי אקושטי מאמנת אישית לזוגיות, המשתתפת במופע האינטראקטיבי  "מבשלים זוגיות במתכון חדש" מציעה מס' טיפים פשוטים וחשובים לערב החג ובכלל !!

"מבשלים זוגיות במתכון חדש"
המופע שכדאי לכם לראות לקראת השנה החדשה
'מבשלים זוגיות' הוא מופע בידור אינטראקטיבי שעוסק בדרמה המתוקה-מרירה של חיי-זוגיות. במרכזו ניצב שף זועם בשיאו של משבר זוגי, אשר מסתייע בעזרתן של עורכת דין לענייני משפחה ומאמנת זוגית שמדריכות אותו ...
**יום חמישי 7.9 בשעה 21:00 תיאטרון ראסל רמת גן**

אז גם רגע לפני שיוצאים מהבית אל תשכחו:
1.מגע פיזי כל סוגי המגע שיש בהם כדי להביע אהבה, משיכה, תשוקה, חיבה, חום, תשומת לב,  ועוד.
2.מילים אנשים אוהבים וזקוקים לשמוע את אהובם מבטא כלפיהם מילות אהבה, חיבה, הערכה ופרגון, נותן להם מחמאות ומשבח אותם על מי שהם, על מעשיהם, התנהגותם, יכולותיהם, כישוריהם ועוד. המילים הן הזנה לנשמה לעומת מילות ביקורת, קללות, עלבונות או מילים פוגעות  הפוצעות את הנשמה.
3.מחוות שירות פעלו למען בן הזוג באופן מעשי הציעו להם את עזרתכם המעשית או העניקו להם מחוות שונות כגון, הצעה לקפה, עזרה בהכנות, עזרה בביצוע מטלות ומשימות שונות ועוד.

4. קבלת מתנות ישנם בני זוג שמרגישים אהובים ע"י בני זוגם כאשר אלה מעניקים להם מתנות והפתעות שונות. זאת במיוחד בגלל השקעת המחשבה, הזמן, המאמצים ולפעמים, גם הכסף שיש במתן המתנה (המתנות וההפתעות אינן חייבות להיות כרוכות בכסף). לפעמים, הכוונה שמאחורי המתנה ותשומת הלב הם אלה שמבטאים את האהבה והמשמעות שיש לבן הזוג בלבם של בן זוגם.
'מבשלים זוגיות' הוא מופע בידור אינטראקטיבי שעוסק בדרמה המתוקה-מרירה של חיי-זוגיות. במרכזו ניצב שף זועם בשיאו של משבר זוגי, אשר מסתייע בעזרתן של עורכת דין לענייני משפחה ומאמנת זוגית שמדריכות אותו החוצה מן
המשבר. לפני שמוצא השף המבולבל טעם מחודש באהבה, העלילה מסתבכת והופכת לחיפוש הומוריסטי אחר הנוסחה המנצחת לחיי זוגיות טובים: איך להתמודד עם 'חבלני זוגיות' כמו כסף, חמות, אבא של בעלך והילדים? איך להישמע לאותות האזהרה בדרך לגירושים ולהימנע מהם? והאם ייתכן שהסוד הגדול להצלחה טמון בדבר אחד פשוט – בצלחת?
גלית צור עו"ד לענייני משפחה ומגשרת, שדר הרדיו, הסטנדאפיסט והשף יוסי פרץ ארי והקאוצ'רית, מאמנת זוגית ועיתונאית סימי אקשוטי  מציגים 'טיפול זוגי' משודרג על הבמה ומשלבים דוגמאות מחיי היומיום של כולנו עם הרבה הומור עצמי המעורר מחשבה ורצון להסתכל על השחיקה בחיי הנישואין מזווית אחרת.
במהלך המופע פותח פרץ ארי מטבח על הבמה ובו הוא מבשל מרק מוקרם וטעים במיוחד המחולק לקהל בתום המופע.
אנחנו צפינו במופע המקסים, לא הפסקנו לצחוק! מומלץ בחום! הסקירה המלאה כאן.  

כתיבה: ניצן כהן ויוסי פרץ ארי.
בימוי: ניצן כהן ("גבר אשה מלים", "משחקי חברה" ועוד)
הופעות קרובות : רמת גן - יום חמישי 7.9 בשעה 21:00 תיאטרון ראסל רמת גן; כפר סבא - יום שישי 20.10 בשעה 22:00 בית ספיר - היכל התרבות כפר סבא; קדימה - מוצ"ש 28.10 בשעה 21:00 היכל התרבות מתנ"ס קדימה ; חיפה - מוצ"ש 4.11 בשעה 21:00 תיאטרון חיפה במה ; פתח תקווה - מוצ"ש 11.11 בשעה 21:00 אולם שרת פתח תקווה; רעננה - יום שישי 17.11 בשעה 22:00 המשכן למוזיקה רעננה
לפרטים נוספים: והזמנת כרטיסים 0522550003, 048377777

קרדיט צילום: גילי נחושתן

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!