יום חמישי, 3 באוגוסט 2017

דן דיל - Dan דיל - סניף נס ציונה מוצרי צריכה במחירים מטורפים - מהיבואן לצרכן!


דן דיל - Dan דיל - סניף נס ציונה
מוצרי צריכה במחירים מטורפים - מהיבואן לצרכן!


קוראי הבלוג היקרים אני רוצה לספר לכם על חנות קטנה בנס ציונה עירי.
חנות קטנה ומטריפה, מלאה בכל טוב, במוצרי צריכה במחירים מטריפים מהיבואן לצרכן!


במתחם פאוור סנטר תמצאו את דן דיל.
אני חייבת להודות שאני משוחדת, אני כל כך אוהבת לשוטט בחנות, אני תמיד חוזרת עם שקיות גדושות בכל טוב, מוצרי משרד, יצירות והפעלות לילדים שלי, חומרי יצירה, מותגים למטבח ולבית, עיצוב לבית ועוד...
כל הטוב הזה שניתן למצוא בחנות במחיר החל מ -2 ש"ח ועד 20 ש"ח לרוב הפריטים בחנות.
אני תמיד משכנעת את הועד של הכיתה או של הגן לעשות קנייה לילדים בדן דיל.
אני תמיד מוצאת את מה שאני מחפשת, גם מבחינת כמות המותגים וגם מבחינת העלויות המתאימות באמת לכל כיס.
בחנות עולם מלא של יצירה, גנים ומסגרות בית ספר ימצאו בדן דיל את כל מה שהם רק מחפשים.
אני מאוד ממליצה לקפוץ לבקר, חומרי היצירה, והמבצעים לחזרה לבית ספר שווים היום מתמיד.
בואו תראו מה יש לחנות להציע לנו הקונים!





מגוון קלמרי גאליס רק ב 2.5 ש"ח.
מגוון דבקים, טושים, צבעים, כלי כתיבה ב2.5 ש"ח, 5 ש"ח או במבצע של 4 ב10 ש"ח.




תוכלו למצוא משחקי חברה, פאזלים, מחלקה שלמה של ימי הולדת, בלונים, נרות, כלים חד פעמים, מדבקות, זרי ראש לימי הולדת במחירים זולים ונוחים לכל כיס.
מחלקת יצירה ללקוחות פרטיים ולגני ילדים ובתי ספר.




















תיקי גן בעלות 50 ש"ח, קלמרים ב- 20 ש"ח של המותגים הנבחרים!
איכות ויופי ללא פשרות!





















מחלקת חזרה לבית ספר, בה תוכלו למצוא מחברות חכמות, תיקי גב וכל הציוד המשרדי לחזרה לבית הספר ולמסגרות החינוכיות.
מחלקת אפייה נפלאה, עם החידושים הכי חדשנים בשוק, במחירי עלות.





חברת דן אס בע"מ נוסדה ע"י דניאל אסטרוג אשר הינו בעל ניסיון של מעל 45 שנה בתחום זה.
החברה עוסקת ביבוא, שיווק והפצה מגוון רחב של מוצרי צריכה במחירים זולים מסין ומארה"ב וברשותה מלאי זמין במחסניה בארץ של כ- 8,000 מוצרים שונים בתחומים מגוונים. החברה מתמחה ומתמקדת בפיתוח, תכנון ועיצוב מוצרים ייחודיים ומקוריים באמצעות מעצבי מוצר, גרפיקאים ומעצבים.
כמו כן ניתן לפנות אלינו לעיצוב מוצרים ייחודיים בהזמנות אישיות עפ"י כמויות היצרן.
מגוון המוצרים כולל: עבודות יצירה, מוצרי חגים ומוצרים עונתיים, אביזרי שיער, מותגים, צעצועים, הפתעות, מסגרות תמונה, מוצרי יודאיקה ועוד…
החברה הינה בעלת הזכויות היחידה למוצרי HELLO KITTY‏ בתחום אביזרי השיער ועבודות יצירה. החברה אינה מוכרת ליחידים אלא בסיטונאות לחנויות, שווקים, גני ילדים, מפעילי ימי הולדת  ואירועים שונים, סדנאות, הפקות אירועים, פרסומאים וכו'.
חנות דן דיל, ממייסדי רשמת מקס סטוק, שיצאו לדרך חדשה ועצמאית
הם בחרו להוריד מחירים והחנות נמצאת כרגע בנס ציונה. חנות נוספת תפתח בפרדס חנה.
חלק מהמוצרים הם יבוא ולכן המחירים הזולים!!!
לדוגמה:
תיק מלחמת הכוכבים ב 29.90 שח
קלמר גאליס ב 2.5 שח בלבד
סט דבק  של 4 דבקים ב 5 שח
עפרונות צבעוניים ב 5 שח ועוד...
דן אס שהיו כל השנים ספקים של הרשת בתחום היצירה, צעצועים וכלי בית, ממשיכים להביא מצרי יצירה יחודיים ואיכותיים, סטוקים של חוברות יצירה ומוצרים לילדים, לימי הולדת ולגנים.

ממליצה בחום ללכת ולשוטט בחנות אתם תהנו מכל רגע!
הפעלות ויצירות לילדים במחירים שאין להשיג היום בחנויות מתחרות.
דן דיל תעניק לכם כמה שעות שקט וילדים עסוקים בחופשת הקיץ.
מוזמנים לקפוץ לבקר, אתם עוד פה? אני כבר שם!







עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!